Ville du putte dit barn i en gåsele??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2011

Dansker i England

Jeg har købt en til lillepigen, men hun kan ikke lide at have den på, så jeg bruger den kun, når det er strengt nødvendigt. Men hvis jeg er i London by en lørdag eller søndag ville jeg ikke være foruden den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Rosa

Har intet problem med at gøre det hvis det engang skulle blive aktuelt - man har da også sele på ungerne i barnevognen - seler er et sikkerhedsredskab. Det er andet bliver en smule for overfortolket, synes jeg nok...

Anmeld

1. april 2011

L.J.L

SanneBoe skriver:

Inspireret af en debat med en veninde, blev jeg nysgerrig om hvor mange der egentlig overvejer eller bruger de der gåseler?

Jeg er selv "modstander" af dem - jeg er en af dem der kun propper hunden i en sele....

Jeg har overvejet det. Vi tager tit til Sverige og fisker og der er det nok en god ide at have ham i en sele så han ikke stikker af

Anmeld

1. april 2011

Stéphanie

Jeg har svaret ja! Bruger en gang i mellem en sele til min datter. Hun bliver 4 til sommer, det er ikke fordi hun ikke er velopdraget eller ikke hører efter, men hun enormt impulsstyret, hvilket gør at hun en gang i mellem for en idé om at hun skal et andet sted hen end os. Og det tager altså kun et splitsekund så er sådan en størrelse væk. og det vil jeg IKKE risikerer!!! Så den bliver brugt de dage vi kan mærke at vi har svært ved at holde hende fast i det vi skal.

Anmeld

1. april 2011

aya-zia

jeg brugte den på min lille pige... hun syntes det var sjovt og slippe parnevognen hele tiden og så løb hun bare ud på vejen... oog hvis vi var på gågaden skulle jeg ha øje på hende hele tiden for ellers var hun væk... så tror jeg brugte den i to måneder... hun er altid blevet ved mig lige siden

Anmeld

1. april 2011

MaliksMor

nej, aldrig..

Anmeld

1. april 2011

Ina33

Jeg ville aldrig give mit barn en gåsele på. Debatten har kørt her på siden tidligere, og min holdning har ikke ændret sig.

Jeg synes simpelthen det virker "dovent" at give sit barn en gåsele på, på mig virker det som om man ikke gider at se efter sit barn.

Jeg synes simpelthen det må være så utrolig nedværdigende at få en sele på.

Jeg var for nogle år siden på campingferie, i en af campingvognene boede en familie med en lille dreng på 1-2 år. Drengen havde konstant sele på, når forældrerne ikke var ude at gå med ham, så blev han bundet med en lang snor og tøjret til campingvognen! Jeg var chokoret!

Anmeld

1. april 2011

twinboys

SanneBoe skriver:

Inspireret af en debat med en veninde, blev jeg nysgerrig om hvor mange der egentlig overvejer eller bruger de der gåseler?

Jeg er selv "modstander" af dem - jeg er en af dem der kun propper hunden i en sele....

Nej never ever aldrig mine egne børn... Men dagplejebørnene skal i gåseler i vores kommune, så her har jeg dem i seler..

Majbritt

Anmeld

1. april 2011

Tip!

Jeg har stemt andet...

Vi bruger den absolut ikke til hverdag.. min søn kan sagtens gå ved siden af mig..

Vi brugte den sidste sommer da vi sejlede ret ofte og han var med ude og sidde foran når vi sejlede..  Jeg havde også i hans trøje, men den kunne han smutte ud af så nemt som ingenting..

Anmeld

1. april 2011

Heidisbebs

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Lige præcis...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.