MoarJ skriver:
Sådan er Jehova's vidner eller?
Det ringede lige på døren her, 2 ældre nydelig damer stod pænt ind til jeg fik moslet mig ned af trappen til dem....
De siger til mig:
De har 5 nøgler til mig, om et bedre helbred... Spise sundt osv - Og gav mig et blad der hedder "Vågn op" inde i det blad ligger der et yderligere blad som hedder " Vagttårnet forkynder af Jehovas rige"
Skal de ikke præsentere sig? Eller...
Lå da også mærke til at den ene stod med salmebog - Stod virkelig sådan hmm..... Jehovas vidner.... Måtte afbryde dem da jeg skulle op og kaste op og fik bladet med i hånden...
Har ikke noget imod JH'er - Bryder mig bare ikke om den måde de kan liste sig ind på en...
Lige et par billeder af disse hæfter! Nogle som kender til disse hæfter??? 
Hej 
Jeg vil lige inden du læser videre, sige at jeg er et Jehovas Vidne.
Grunden til at vi til tider, ikke præsentere os ved døren som et Jehovas vidne, er at vi vil fortælle vores budskab inden døren bliver smækket, da folk i uvidenhed over for vores religion dømmer os og vores religion.
Når det så er sagt, så synes jeg nu at Vagttårnet og Vågn OP! kommer med nogle rigtig relevante emner, i forhold til den tid vi lever i, med fokus på gode ting, som blandt andet det Vågn op du har fået dig der: Fem nøgler til et bedre helbred. Bladet kommer ind på hvordan man kan forbedre helbredet, beskytte helbredet. Og hvordan rygning kan være skadeligt. Jeg vil nødig påstå at det er materialle der er dårligt for nogen, tværtimod er det emner nogen vil betale dyre domme for at læse i de "rigtige" modeblade og så videre....
Vagttårnet du fik, med titlen: Hvad er den Gode Nyhed og Riget, kommer ind på det rige vi alle kender, og beder om i Fadervor. Hvad er det for et rige vi beder om i den bøn, Hvad er Guds rige? Hvad er den gode nyhed? Hvem forkynder den gode nyhed (her kan du læse hvorfor Jehovas vidner sætter det så højt at forkynde for ALLE mennesker) Den kommer ind på om det rige vi beder om i fadervor om det er en hjertetilstand... Bladet kommer også ind på tidens mest kendte person, nemlig Jesus, alle kender ham, da i jo også fejre hans fødsel den 24. December også kaldet jul.
Alle vores blade tager udgangspunkt i biblen, det vil sige lige meget hvilken artikel du læser i vores blade, vil du altid finde et skrifted knyttet til emnet, da Jehovas Vidner bruger biblen til ALT!
Jeg tvivler på den ene af de vidner der besøgte dig stod med en salmebog, men er rimelig sikker på det er en bibel du mener 
-Skovrup