Hvorfor fortæller de ikke hvor de kommer fra??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2011

twinboys

De kommer slet ikke til vores hjem mere...

Jeg fortalte dem da de synes mine drenge på det tidspunkt var 2år var noget af det dejligste de havde set...at jeg havde været ved at miste dem flere gange og at de som spæde fik blod... og oven i købet fortalte jeg dem at Casper og jeg er bloddoner...

Til sidst bad jeg dem notere os i den lille sorte bog for når man står i den, kommer de nemlig ikke ned til os mere... juhuuuuu undskyld hvis jeg støder nogen...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Hvem?

De kommer ikke her mere, efter jeg fortalte dem at vi både er blod og organdonor, og det er HERLIGT, eftersom de kunne komme flere gange om ugen, men har ikke set skyggen af dem siden sidste sommer, skønt!

Anmeld

1. april 2011

TbCp

Ligeså snart der står nogle pænt klædte personer ved vores hoveddør så siger jeg med det samme at det ingen interesse har og lukker døren igen..

Det er så sjældent at der kommer folk i jakkesæt her så går ud fra hvis der står nogen af "den slags" så er det Jehovaer eller mormoner og jeg har ingen interesse i at snakke med dem, tage imod deres blade eller lign.

Jeg bliver skide irriteret når de bare begynder at snakke uden man har sagt at man har tid eller gider at høre på dem, så nu cutter jeg dem af med det samme!

Anmeld

1. april 2011

Fru Nielsen

Jeg sagde til dem sidst de var her at de kom lidt for sent for jeg havde to børn uden for ægteskabet´allerede, så de spildte tiden her hos mig.

Jeg har ikke set dem siden....

Anmeld

2. april 2011

Cris

MoarJ skriver:

Tror også det er meget svært for dem.... 

Jeg husker dem fra jeg boede hjemme, der var de noget så trælse... Da min plejemor døde, kom de rendende hele tiden, min plejefar smed dem væk til sidst... Han magtede det bare ikke mere... 

Når jeg nu lige har sat og tænkt lidt... Så ved jeg ikke om de op i når folk venter sig og så vil prøve at få det nyfødte og familien med over i deres tro? 

Det er bare en tanke der kom, da jeg sad og tænkte... Gad vide om de har en lille anelse om at jeg venter mig.. Men det er jo ikke sikkert... 

Nej, de prøver ikke noget, de er bare glad, når der er nogle søde mennesker som smiler eller snakker til dem. Og så kan det blive til lidt for meget. I bibelen står, at Jesus sagde til alle hans discipler, at de skulle ud og spræde Guds Ord. Og det er det de laver... mere prøver de ikke og man kan bare nejtakke dem...

Anmeld

2. april 2011

SD21

Cris skriver:

Nej, de prøver ikke noget, de er bare glad, når der er nogle søde mennesker som smiler eller snakker til dem. Og så kan det blive til lidt for meget. I bibelen står, at Jesus sagde til alle hans discipler, at de skulle ud og spræde Guds Ord. Og det er det de laver... mere prøver de ikke og man kan bare nejtakke dem...

Det er også fint nok at de spreder guds ord, men så skal de jo også forstå når man siger man ikke er interesseret. Det er langt fra de fleste der forstår et nej og jeg gider altså ikke stå og blive sur og irriteret, fordi de ikke forstår et "nej tak"!

Anmeld

2. april 2011

tazz

Fru Nielsen skriver:

Jeg sagde til dem sidst de var her at de kom lidt for sent for jeg havde to børn uden for ægteskabet´allerede, så de spildte tiden her hos mig.

Jeg har ikke set dem siden....

Det er aldrig for sent at få syndsforladelse Fru Nielsen

Min morfar var en .... ja, han var ikke ligefrem den trofaste type. Så hvergang han lige fik et barn mere udenfor ægteskab, så var han nede i den lokale kirke og bede om syndsforladelse. Lige et par Ave Maria, så var han klar igen *ggggg* Han endte endda med, at gifte sig med præsten - som han i øvrigt flyttede sammen med uden min mormor vidste det. Han var vel træt af turen til kirken hele tiden

Men Jehovas Vidner fik faktisk fat i min svogers eks kone. Deres ægteskab vaklede lidt fordi han arbejdede meget ... og svupti, så var hun indfanget. De fortsatte med, at være gift et stykke tid efter, men det gik jo selvsagt ikke. Han må så ikke se sin yngste søn, fordi han ikke er troende, så det er meget tys tys og kun lige et par timer et par gange om året  Den ældste søn flyttede med ham, han ville ikke være Vidne, så han ser ikke sin mor  

Anmeld

2. april 2011

Corn

Der er til tider ret interessante artikler i deres blade.... Så dem tager jeg gerne imod. Men ellers er jeg ikke interesseret i religion, af nogen som helst art

Anmeld

2. april 2011

Tip!

plejer at spørge dem om deres blade er gode at fyrre med

Det rager med langsomt hva de vil...

Jeg har næsten jehovahs vidners rigssal i baghaven... De holder bønne møder et par gange om ugen.. de køre i fine dyre biler, så de mangler intet..

Tænker altid på den film "to verdner" når jeg tænker jehovahs.. Den er SÅ god..  

Anmeld

2. april 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
MoarJ skriver:

Sådan er Jehova's vidner eller? 

Det ringede lige på døren her, 2 ældre nydelig damer stod pænt ind til jeg fik moslet mig ned af trappen til dem.... 

De siger til mig: 

De har 5 nøgler til mig, om et bedre helbred... Spise sundt osv - Og gav mig et blad der hedder "Vågn op" inde i det blad ligger der et yderligere blad som hedder " Vagttårnet forkynder af Jehovas rige" 

Skal de ikke præsentere sig? Eller... 

Lå da også mærke til at den ene stod med salmebog - Stod virkelig sådan hmm..... Jehovas vidner.... Måtte afbryde dem da jeg skulle op og kaste op og fik bladet med i hånden... 

Har ikke noget imod JH'er - Bryder mig bare ikke om den måde de kan liste sig ind på en... 

Lige et par billeder af disse hæfter! Nogle som kender til disse hæfter??? 

Hej 

Jeg vil lige inden du læser videre, sige at jeg er et Jehovas Vidne.

Grunden til at vi til tider, ikke præsentere os ved døren som et Jehovas vidne, er at vi vil fortælle vores budskab inden døren bliver smækket, da folk i uvidenhed over for vores religion dømmer os og vores religion.

Når det så er sagt, så synes jeg nu at Vagttårnet og Vågn OP! kommer med nogle rigtig relevante emner, i forhold til den tid vi lever i, med fokus på gode ting, som blandt andet det Vågn op du har fået dig der: Fem nøgler til et bedre helbred. Bladet kommer ind på hvordan man kan forbedre helbredet, beskytte helbredet. Og hvordan rygning kan være skadeligt. Jeg vil nødig påstå at det er materialle der er dårligt for nogen, tværtimod er det emner nogen vil betale dyre domme for at læse i de "rigtige" modeblade og så videre....

Vagttårnet du fik, med titlen: Hvad er den Gode Nyhed og Riget, kommer ind på det rige vi alle kender, og beder om i Fadervor. Hvad er det for et rige vi beder om i den bøn, Hvad er Guds rige? Hvad er den gode nyhed? Hvem forkynder den gode nyhed (her kan du læse hvorfor Jehovas vidner sætter det så højt at forkynde for ALLE mennesker) Den kommer ind på om det rige vi beder om i fadervor om det er en hjertetilstand... Bladet kommer også ind på tidens mest kendte person, nemlig Jesus, alle kender ham, da i jo også fejre hans fødsel den 24. December også kaldet jul. 

Alle vores blade tager udgangspunkt i biblen, det vil sige lige meget hvilken artikel du læser i vores blade, vil du altid finde et skrifted knyttet til emnet, da Jehovas Vidner bruger biblen til ALT!

Jeg tvivler på den ene af de vidner der besøgte dig stod med en salmebog, men er rimelig sikker på det er en bibel du mener 

-Skovrup

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.