Brystoperationer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

132319

Eva. skriver:

Det fik en bekendt af mig gjort med afdragsordning...men tror altså det er noget af et dyrt lån...men ja, det er da værd at undersøge...

Hvis der kommer renter og alt muligt andet gejl oveni, så vil jeg hellere spare op.

Jeg skal også lige være færdig med at amme og løfte rundt på lilletrunten, så det bliver alligevel først om 3 års tid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Aves.

MHK skriver:

Hvis der kommer renter og alt muligt andet gejl oveni, så vil jeg hellere spare op.

Jeg skal også lige være færdig med at amme og løfte rundt på lilletrunten, så det bliver alligevel først om 3 års tid 

Det gør der jo selvfølgelig... de låner jo ikke penge ud, bare for sjov... de tjener godt på det og ja, kan godt forstå du vil spare op...der er mange der tager til Polen...inde på Mylooks, kan du læse en masse om det..

Anmeld

30. marts 2011

132319

BlyViol skriver:

ja det kan jeg godt forstå.. men så må man jo helgardere sig forsikringsmæssigt, hvis man alligevel gerne vil til frankrig.. jeg kunne godt finde på at tage til F, men ikke thailand eller sådan noget :O det ville jeg ikke turde.

Jeg tror nu at der findes lige så dygtige kirugere i Thailand som i Frankrig 

Jeg har en veninde der fik lavet det i Polen, langt billigere end herhjemme (Hun gav 24.000 inkl. fly og hotelophold) og de blev super flotte 

Det er bare ikke noget jeg selv ville turde 

Anmeld

30. marts 2011

132319

Eva. skriver:

Det gør der jo selvfølgelig... de låner jo ikke penge ud, bare for sjov... de tjener godt på det og ja, kan godt forstå du vil spare op...der er mange der tager til Polen...inde på Mylooks, kan du læse en masse om det..

Tja, men med et afdrag mener jeg nu at man kunne betale over flere omgange.

Hehe, i indlægget under dit har jeg netop skrevet om en veninde der tog til Polen 

Anmeld

30. marts 2011

betski

Jeg vil så gerne har lavet mine bryster efter en fejloperation da jeg som 18 årig fik reduceret mine bryster. Det vil kræve et lille implantat og at brysterne bliver "trukket" på plads. Brystvorterne sidder desværre ikke der, hvor de bør sidde   men har desværre ikke pengene til det - øv

Anmeld

30. marts 2011

Aves.

MHK skriver:

Tja, men med et afdrag mener jeg nu at man kunne betale over flere omgange.

Hehe, i indlægget under dit har jeg netop skrevet om en veninde der tog til Polen 

Jojo..men der ryger jo selvfølgelig renter på...

Anmeld

30. marts 2011

Pia.

Eva. skriver:

Haha..har faktisk de billeder her på computeren og nej, der er nok nogle der blev skræmt......så sjovt...og dine blev bare så smukke, Pia...kan godt forstå du er glad for dem...tænk det snart er 5 år siden, det er sgi da vildt, ikke..

JA og jeg var slet ikke tilfreds i starten, jeg havde så svært ved at vende mig til de sad helt der oppe - fra at være lange og flade til at være runde og faste og så ikke engang kunne holde en blyant under dem mere hvor imod jeg før hen kunne holde helt op til to penalhuse he he...

Ej det var sjovt, med de billeder ....

Knus...

Anmeld

30. marts 2011

132319

Eva. skriver:

Jojo..men der ryger jo selvfølgelig renter på...

Så gider jeg ikke 

Jeg tror og håber nu også godt at jeg kan spare 30.000 op på 3 år, spørgsmålet er jo så bare som jeg har nævnt tidligere, om jeg hellere vil bruge pengene på noget andet  Det vil tiden vise 

Anmeld

30. marts 2011

Aves.

Pia. skriver:

JA og jeg var slet ikke tilfreds i starten, jeg havde så svært ved at vende mig til de sad helt der oppe - fra at være lange og flade til at være runde og faste og så ikke engang kunne holde en blyant under dem mere hvor imod jeg før hen kunne holde helt op til to penalhuse he he...

Ej det var sjovt, med de billeder ....

Knus...

Haha...jeg, kunne have en mellemstor skoletaske fast placeret og fastholdt under brysterne...de var dælme lange...

Og ja, det var sgu sjovt...det var tider... langebrysttider...

Anmeld

30. marts 2011

Aves.

MHK skriver:

Så gider jeg ikke 

Jeg tror og håber nu også godt at jeg kan spare 30.000 op på 3 år, spørgsmålet er jo så bare som jeg har nævnt tidligere, om jeg hellere vil bruge pengene på noget andet  Det vil tiden vise 

Ja, det er jo det.. kommer jo an på hvor slemt du synes det er....jeg har aldrig fortrudt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.