Brystoperationer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

bette

jeg skal både have min mave lavet og have mere fylde i mine bryster ... 

kan næsten ikke vente

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Vidunderligeunger

MHK skriver:

Jeg tror nu at der findes lige så dygtige kirugere i Thailand som i Frankrig 

Jeg har en veninde der fik lavet det i Polen, langt billigere end herhjemme (Hun gav 24.000 inkl. fly og hotelophold) og de blev super flotte 

Det er bare ikke noget jeg selv ville turde 

tjah, det kan godt være, jeg turde bare ik

Anmeld

30. marts 2011

Pia.

Eva. skriver:

Haha...jeg, kunne have en mellemstor skoletaske fast placeret og fastholdt under brysterne...de var dælme lange...

Og ja, det var sgu sjovt...det var tider... langebrysttider...

Ja hver tid har sin charme ... og den gang var vi sgu lækre med de lange flappe lapper .... vi kunne da score de mænd vi ville I Varde, ja eller lige ind til R stod uden foran vinduet, vi havde vist lovet dem at komme hurtigt tilbage... og vores bejlere de fulgte efter os hjem og vi brændte numre i askebærget - Hold op vi var tosset...

men sluttede da altid natten af med en gang pølse-mix - hvilket jeg ikke har rørt siden...

Anmeld

30. marts 2011

Aves.

Pia. skriver:

Ja hver tid har sin charme ... og den gang var vi sgu lækre med de lange flappe lapper .... vi kunne da score de mænd vi ville I Varde, ja eller lige ind til R stod uden foran vinduet, vi havde vist lovet dem at komme hurtigt tilbage... og vores bejlere de fulgte efter os hjem og vi brændte numre i askebærget - Hold op vi var tosset...

men sluttede da altid natten af med en gang pølse-mix - hvilket jeg ikke har rørt siden...

Hahahahahahahahaha....sidder og og griner højlydt...for dælen da vi var skønne og det hele var hejst godt op...

Og læg lige mærke til min mave der...jeg var sgu da en charmetrold...

Anmeld

30. marts 2011

Pia.

Eva. skriver:

Hahahahahahahahaha....sidder og og griner højlydt...for dælen da vi var skønne og det hele var hejst godt op...

Og læg lige mærke til min mave der...jeg var sgu da en charmetrold...

HA HA HA HA HA HA HA.... Gud hvor er vi unge ...... EJ hvor er det sjovt....

HA HA HA - ja vi er da vist på vej ud og gøre Varde usikker der....

Anmeld

30. marts 2011

LIZO

jeg har fået mine fikset elsker dem ....

Anmeld

30. marts 2011

Fru Nielsen

Mine bryste er ikke de kønneste... Men de er kønnere end silikone babser, hvilket jeg syntes er rigtig grimt!

Jeg er tilfreds med mine bryster og vil aldrig få dem lavet!

Anmeld

30. marts 2011

Aves.

Pia. skriver:

HA HA HA HA HA HA HA.... Gud hvor er vi unge ...... EJ hvor er det sjovt....

HA HA HA - ja vi er da vist på vej ud og gøre Varde usikker der....

Dét tror jeg da vidst nok lige du var...med pølsemicx og det hele...husker tydeligt ham der den unge fyrs ansigt da du stod og spiste hans pølsemix, det var sgu for sjovt...skide københavnere har det sikkert tænkt...

Ja, vi var unge...det var vi altså...28 år....og du var...ja, meget yngre...25år eller sådan...hihi...det var dælme sjovt...

Anmeld

30. marts 2011

Pia.

Eva. skriver:

Dét tror jeg da vidst nok lige du var...med pølsemicx og det hele...husker tydeligt ham der den unge fyrs ansigt da du stod og spiste hans pølsemix, det var sgu for sjovt...skide københavnere har det sikkert tænkt...

Ja, vi var unge...det var vi altså...28 år....og du var...ja, meget yngre...25år eller sådan...hihi...det var dælme sjovt...

Gud ja jeg spiste hans mad... HA HA HA HA HA HA....

Ja vi var virkelig unge....

Men vi må jo være blevet ældre Eva - se selv...

P.s er glad for du er trådstarter

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. marts 2011

Aves.

Pia. skriver:

Gud ja jeg spiste hans mad... HA HA HA HA HA HA....

Ja vi var virkelig unge....

Men vi må jo være blevet ældre Eva - se selv...

P.s er glad for du er trådstarter

Ja, vi er Pia...vi er blevet ældre...det er vildt som tiden er gået...synes det har været nogle voldsomme år og så står man her og ser tilbage...tænk at det er 9 år siden til sommer at vi mødtes første gang...det er så vildt..

Og ja, min tråd...så vi smider bare alle de billeder i vi lyster... og ihh, nogle skønne billeder, du fandt der...hvor blev den tid af...??

Og øv at jeg ikke har alle billeder her på...for dælen der er nogle sjove nogle...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.