Brystoperationer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

Koen.

Jeg vil rigtig gerne have fyld i og få lavet et løft, for efter jeg har været gravid er det blevet to lange strømper med femmere i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Pia.

Eva. skriver:

Ja, vi er Pia...vi er blevet ældre...det er vildt som tiden er gået...synes det har været nogle voldsomme år og så står man her og ser tilbage...tænk at det er 9 år siden til sommer at vi mødtes første gang...det er så vildt..

Og ja, min tråd...så vi smider bare alle de billeder i vi lyster... og ihh, nogle skønne billeder, du fandt der...hvor blev den tid af...??

Og øv at jeg ikke har alle billeder her på...for dælen der er nogle sjove nogle...

Ååååå Mille og Bertram havde altså også bare et helt specielt forhold til hinanden... Så skønt... Ja og Mikkel og Jeppe... Hold op hvor har Mikkel tisset mange gange i sine bukser af grin... og Ingen andre har nogen sinde fået ham til det Ja nu er de bare så store alle sammen... Mikkel var 3½ - 4 år da ham og Jeppe legede sammen første gang nu er han 12 år !!!

Det var en skøn tid - specielt weekenderne på Askø - eller når vi bare byggede vores stue om og sov sammen alle sammen - helt uden problemer Ja og Jim og Rasmus havde det altså også godt sammen... - Tror I perioder de var glade for de havde hinanden...

Anmeld

30. marts 2011

Aves.

Pia. skriver:

Ååååå Mille og Bertram havde altså også bare et helt specielt forhold til hinanden... Så skønt... Ja og Mikkel og Jeppe... Hold op hvor har Mikkel tisset mange gange i sine bukser af grin... og Ingen andre har nogen sinde fået ham til det Ja nu er de bare så store alle sammen... Mikkel var 3½ - 4 år da ham og Jeppe legede sammen første gang nu er han 12 år !!!

Det var en skøn tid - specielt weekenderne på Askø - eller når vi bare byggede vores stue om og sov sammen alle sammen - helt uden problemer Ja og Jim og Rasmus havde det altså også godt sammen... - Tror I perioder de var glade for de havde hinanden...

Ja, der var altså bare nogle specielle bånd og det er der nu stadig..mine unger taler stadig om jer....de havde det sjovt sammen og jeppe har aldrig haft så god en ven som Mikkel...det var tider...askø og vandmelon....haha...

Anmeld

30. marts 2011

Pia.

Eva. skriver:

Ja, der var altså bare nogle specielle bånd og det er der nu stadig..mine unger taler stadig om jer....de havde det sjovt sammen og jeppe har aldrig haft så god en ven som Mikkel...det var tider...askø og vandmelon....haha...

Ja det var tider - Bailey og agurkskiver eller Cola I loftet...

Knus

Anmeld

30. marts 2011

Aves.

Pia. skriver:

Ja det var tider - Bailey og agurkskiver eller Cola I loftet...

Knus

hahahahaha....ej, det hele kommer frem nu...hvor var der meget og hvior var det bare sjovt...J og R i dobbeltsengen sammen og for meget røg og ånder,,"kom ind ånd",.....ha ha ha...

Anmeld

30. marts 2011

Mi

Jeg har en meget lille A skål og ville da gerne have større bryster. Men jeg har tre piger, og dem vil jeg gerne lærer at de skal være glade for den krop de har, når nu de bliver teenagere. Det ville lyde lidt hult, hvis jeg selv havde fået lavet mine bryster. Så nej, jeg ville ikke få dem lavede. Heller ikke selvom jeg havde råd.

www.stjerneleg.dk

Anmeld

30. marts 2011

Siber

Jeg har ikke stemt, men hvis det var at jeg skulle noget, så var det at få dem lavet mindre! Hive "fyldet" ud!

Anmeld

30. marts 2011

SiLiMiMa

jeg er tilfreds

heise

Anmeld

30. marts 2011

Zafir

Jeg er nok i kategorien, én med ret gode bryster. Men trods det, ved jeg jo godt at alderen med tiden vil sætte sine spor og Hej jo allerede har ammet i 4 år osv... Så hvis jeg fandt penge til det, vil jeg rigtig gerne have et lille løft+ flytte fedt fra andre steder på min krop. Jeg aldrig have silikone i, men fedt vil jeg gerne. Man kan max forøge med 250 ml ved sådan et indgreb. Dog er det heller ikke så meget størrelsen hos mig, der behøver så meget. Men det er rart at fortsætte med amme størrelse...
Men men men... Der er lææææææænge til. Det er dyrt og jeg ammer stadig.

Anmeld

30. marts 2011

Mamalou

Jeg vil gerne have løftet mine op på plads og fyldt lidt i  

Nu har jeg ikke ammet endnu, men kan ikke forestile mig at de bliver kønnere derefter. Jeg har talt med kæresten om mit ønske og han har accepteret det, selvom han er godt tilfreds med dem som de er nu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.