Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Synes der er mange der skriver de gerne ville have lavet deres bryster...nu er jeg nysgerrig..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hey, jeg var den første til at stemme
Jeg er glad for mine bryster som de er... Jeg kan slet ikke afvise at jeg en dag ikke er tilfreds længere og så må vi se på det til den tid. Jeg er på ingen måde modstander af kosmetiske operationer så længe man ikke overdriver dem - altså... f.eks. tror jeg ikke det ville klæde mig med Pamela-patter
Men så længe både Daniel og jeg er tilfredse bliver der ikke gjort noget ved dem
Jeg har stemt at jeg gerne vil have fyld i.. men det skal være når pengene er skrabet sammen, vil IKKE låne til det, da jeg ikke er typen der tager lån til "forbrug" jeg vil først have dem lavet når jeg er færdig med at få børn(venter nr. 2 til september, og vil gerne have 3) . Jeg har altid haft små bryster, og er lidt bred foroven, så det har altid set lidt sjovt ud.. jeg vil ikke ud og have nogle ordentlige meloner, men nogle der passer til min krop, da jeg er nogenlunde slank ag bygning. jeg selv tror det skal være en B eller lille C skål... når tiden kommer, gør jeg det udelukkende for min egen skyld min kæreste klager da i hvert fald ikke over dem...
Caroline86 skriver: hey, jeg var den første til at stemme Jeg er glad for mine bryster som de er... Jeg kan slet ikke afvise at jeg en dag ikke er tilfreds længere og så må vi se på det til den tid. Jeg er på ingen måde modstander af kosmetiske operationer så længe man ikke overdriver dem - altså... f.eks. tror jeg ikke det ville klæde mig med Pamela-patter Men så længe både Daniel og jeg er tilfredse bliver der ikke gjort noget ved dem
hehe...du er så sød..og den første til at stemme..
Hvordan med bilen..fik du styr på den..
Jeg har stemt at jeg er tilfreds med mine bryster, hvilket jeg er
Men skal ikke kunne sige, at når jeg har fået de børn jeg gerne vil have, at jeg så ikke gerne vil have lavet noget ved dem. Kommer helt an på hvor meget "skade" de tager
Lone H. skriver: Jeg vil både have dem reduceret og løftet hva skal jeg stemme ?
Jeg vil både have dem reduceret og løftet hva skal jeg stemme ?
Løft...det er samme metode..
Eva. skriver: Løft...det er samme metode..
Lone H. skriver: Okay det var os det jeg valgte lige bagefter jeg havde svaret
Okay det var os det jeg valgte lige bagefter jeg havde svaret
Hehe...ok..
Jeg vil RIGTIG gerne have større bryster, når pengene er til det. men ved slet slet ikke om jeg har nosser nok til det, når det kommer til stykket..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128