Brystoperationer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

Aves.

Caroline86 skriver:

jeg tænker også hvis nu jeg netop udnytter de kvindelige atributter jeg er tilfreds med og blinker med de store blå øjne.. så MÅ de da give mig en ny!? Kan evt tage Laura med som trumf kort hvis det ikke virker med mig!? haha

Lige netop..var jeg ved at skrive før... så bare strut med dem kvinde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Caroline86

Eva. skriver:

Lige netop..var jeg ved at skrive før... så bare strut med dem kvinde..

Anmeld

30. marts 2011

Heidi B

Reduceret....

Anmeld

30. marts 2011

Tulle28

Jeg skal lige have nr. 2 først, men så tror jeg også der skal lidt fyld i. Er egentlig ikke ked af dem, men kunne nu meget godt lide mine graviditets/ammebryster der så ud af lidt mere. Nu hvor jeg kun ammer et par gange om dagen er de sgu lidt hmm... jeg ville skrive triste, men det er de egentlig ikke, de sidder hvor de altid har gjort, men lidt mindre end de har været det sidste halvandet år. 

Anmeld

30. marts 2011

Pia.

Jeg er rigtig godt tilfreds med mine ... - men de er også sat på plads - er yderst glad for der ikke er noget i dem og det ikke var nødvendigt da de blev løftet i 2006 - vildt det er så mange år siden..

Knus fra Pia, der stadig husker da du stod model i stuen, gad vide om der gik nogen forbi uden foran dit vindue  SMILER..

Anmeld

30. marts 2011

132319

Jeg vil gerne have lidt fyld i.

Efter at have ammet to børn, sidder de præcis hvor de sad før og er nærmest ikke vokset.

Men jeg hader mine bryster og har altid gjort det  De er så små og passer slet ikke til min krop.

Jeg ved bare at hvis jeg får sparet 30.000 op, så vil jeg hellere bruge pengene på noget andet når jeg først har dem.

Ville ønske man kunne få dem lavet og så afddrage 

Anmeld

30. marts 2011

Vidunderligeunger

jeg er ganske godt tilfreds nej, de sidder ikke som de gjorde inden graviditeten, men der var de også to kanonkugler i str 75C, hvilket ikke kunne være bedre, nu er de blevet bløde og mor-agtige, men det må de også godt være

Til det skal det så lige siges at når vi har fået de børn vi skal have og ikke mangler noget plus der er sparet de her 30-40 tusind sammen, så tror jeg da gerne jeg vil have kanonkuglerne tilbage, men ikke før jeg bliver 35-40 år og er helt færdig med at få børn..

Anmeld

30. marts 2011

Vidunderligeunger

MHK skriver:

Efter at have ammet to børn, sidder de præcis hvor de sad før og er nærmest ikke vokset.

Men jeg hader mine bryster og har altid gjort det  De er så små og passer slet ikke til min krop.

Jeg ved bare at hvis jeg får sparet 30.000 op, så vil jeg hellere bruge pengene på noget andet når jeg først har dem.

det kan man i Frankrig!

Anmeld

30. marts 2011

Pia.

MHK skriver:

Det du siger der har jeg faktisk læst et sted - prøv at søg på nettet - mener der er klinikker der laver med afdragsordning - men er ikke helt sikker, har bare læst det et sted, så det var måske et forsøg vær at undersøge...

Anmeld

30. marts 2011

Aves.

Pia. skriver:

Jeg er rigtig godt tilfreds med mine ... - men de er også sat på plads - er yderst glad for der ikke er noget i dem og det ikke var nødvendigt da de blev løftet i 2006 - vildt det er så mange år siden..

Knus fra Pia, der stadig husker da du stod model i stuen, gad vide om der gik nogen forbi uden foran dit vindue  SMILER..

Haha..har faktisk de billeder her på computeren og nej, der er nok nogle der blev skræmt......så sjovt...og dine blev bare så smukke, Pia...kan godt forstå du er glad for dem...tænk det snart er 5 år siden, det er sgi da vildt, ikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.