Brystoperationer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

132319

BlyViol skriver:

det kan man i Frankrig!

Ok, men jeg ville aldrig turde at rejse til et andet land og få dem lavet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Charlotte Wberg

Jeg har skrevet at jeg er tilfreds...

Jeg har umiddelbart fået de to møgunger som jeg gerne vil have , og kunne da måske godt klare et mindre løft, men synes ikke det er så slemt selv.. og der er da stadig lidt naturlig fylde i dem...

Jeg har dog intet imod brystoperationer, synes bare selv at der er så mange andre ting jeg hellere vil bruge penge på

Anmeld

30. marts 2011

Aves.

Pia. skriver:

Jeg er rigtig godt tilfreds med mine ... - men de er også sat på plads - er yderst glad for der ikke er noget i dem og det ikke var nødvendigt da de blev løftet i 2006 - vildt det er så mange år siden..

Knus fra Pia, der stadig husker da du stod model i stuen, gad vide om der gik nogen forbi uden foran dit vindue  SMILER..

Haha..har faktisk de billeder her på computeren og nej, der er nok nogle der blev skræmt......så sjovt...og dine blev bare så smukke, Pia...kan godt forstå du er glad for dem...tænk det snart er 5 år siden, det er sgi da vildt, ikke..

Anmeld

30. marts 2011

Vidunderligeunger

MHK skriver:

Ok, men jeg ville aldrig turde at rejse til et andet land og få dem lavet 

heller ikke frankrig? Det er da et "ordentligt" land om man så må sige

Anmeld

30. marts 2011

132319

Pia. skriver:

Det du siger der har jeg faktisk læst et sted - prøv at søg på nettet - mener der er klinikker der laver med afdragsordning - men er ikke helt sikker, har bare læst det et sted, så det var måske et forsøg vær at undersøge...

Ok, det vil jeg da lige undersøge nærmere 

Anmeld

30. marts 2011

Aves.

MHK skriver:

Ok, det vil jeg da lige undersøge nærmere 

Det fik en bekendt af mig gjort med afdragsordning...men tror altså det er noget af et dyrt lån...men ja, det er da værd at undersøge...

Anmeld

30. marts 2011

132319

BlyViol skriver:

heller ikke frankrig? Det er da et "ordentligt" land om man så må sige

Nej. Jeg kan godt lide tanken om at være hjemme ved vores eget sundhedsvæsen hvis det skulle gå galt 

Anmeld

30. marts 2011

Dinna88

dobbelt

Anmeld

30. marts 2011

Dinna88

Eva. skriver:

Synes der er mange der skriver de gerne ville have lavet deres bryster...nu er jeg nysgerrig..

Jeg vil gerne have fyld i - simpelthen fordi jeg ønsker dem større! Ikke store - større

Og det skal jeg også have senere i mit liv,

Anmeld

30. marts 2011

Vidunderligeunger

MHK skriver:

Nej. Jeg kan godt lide tanken om at være hjemme ved vores eget sundhedsvæsen hvis det skulle gå galt 

ja det kan jeg godt forstå.. men så må man jo helgardere sig forsikringsmæssigt, hvis man alligevel gerne vil til frankrig.. jeg kunne godt finde på at tage til F, men ikke thailand eller sådan noget :O det ville jeg ikke turde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.