Brystoperationer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

Brams

Jeg er tilfreds med mine som de er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Rebecca55

Når jeg er færdig med at amme og der er sparet sammen, vil jeg meget gerne have "fyld" i mine bryster... 

Har aldrig været glad for mine brysters størrelse eller udseende.

Anmeld

30. marts 2011

MissGeoh

Jeg ville gerne have mine løftet.. Og så nu når man var igang, så lige smide lidt fylde i også.. Men ikke så de bliver kæmpe store.

Anmeld

30. marts 2011

ekzunz

Jeg vil gerne have dem løftet. Tidligere ville jeg gerne have dem reduceret, og var egentligt skrevet op til en operation på det offentliges regning. Men nu hvor jeg er blevet ældre, så genere det mig ikke længere at have store bryster, men da jeg var yngre synes jeg det var frygteligt at ingen kiggede mig i øjnene.... Nu tror jeg sgu bare jeg ville tage det som en kompliment - man bli'r vel ældre...

Anmeld

30. marts 2011

Caroline86

Eva. skriver:

hehe...du er så sød..og den første til at stemme..

Hvordan med bilen..fik du styr på den..

næh.. Daniel henter mig... skod spand dælme for dårligt at en 6 år gammel folkevogn går så ofte i stykker Har sagt til værkstedet at nu må de bytte den lige over med den nye Passat Bluemotion ikke helt sikker på det hopper på den

Anmeld

30. marts 2011

tazz

Neeeeever plastik!! Synes helt ærligt at det er så grimt med plastikbabser, har endnu ikke set nogen, der ser bare nogenlunde naturlige ud. Nok fordi mange ikke kan begrænse sig, og få mega mongos nødder.

Og så er det også lidt skræmmende, at man hellere vil have store bryster end muligheden for, at opdage brystkræft i tide.

Havde på et tidspunkt overvejet et løft, men nu .... en god BH, så sidder de som de skal - ganske naturligt.

Anmeld

30. marts 2011

Christine

Mine er da ikke hvad de har været, men de skal jo give mad til mine fremtidige babyer. Og de er da ok med en helt alm. bh på

Jeg synes desuden der er stor risiko for at man ser overvægtig eller i hvert fald buttet ud med lidt større bryster, så jeg kunne for intet i verden drømme om at få mine større. Løft.. hmm. Det tror jeg altså heller ikke.

Anmeld

30. marts 2011

Christine

Christine skriver:

Mine er da ikke hvad de har været, men de skal jo give mad til mine fremtidige babyer. Og de er da ok med en helt alm. bh på

Jeg synes desuden der er stor risiko for at man ser overvægtig eller i hvert fald buttet ud med lidt større bryster, så jeg kunne for intet i verden drømme om at få mine større. Løft.. hmm. Det tror jeg altså heller ikke.

Ok det retter jer: JEG ser buttet ud på en IKKE charmerende måde hvis mine bryster er for store. Jeg er simpelthen for lav. Så ville jeg ligne en sær hobbit eller sådan noget. JEg kan bedst lide mine når jeg er ret slank (taber mig nemlig en del på brysterne).

Anmeld

30. marts 2011

Aves.

Caroline86 skriver:

næh.. Daniel henter mig... skod spand dælme for dårligt at en 6 år gammel folkevogn går så ofte i stykker Har sagt til værkstedet at nu må de bytte den lige over med den nye Passat Bluemotion ikke helt sikker på det hopper på den

Ja, det er sgu da ringe...øv, hvor træls...ej, det kan de da godt bytte den til..hehe...smil til dem..

Anmeld

30. marts 2011

Caroline86

Eva. skriver:

Ja, det er sgu da ringe...øv, hvor træls...ej, det kan de da godt bytte den til..hehe...smil til dem..

jeg tænker også hvis nu jeg netop udnytter de kvindelige atributter jeg er tilfreds med og blinker med de store blå øjne.. så MÅ de da give mig en ny!? Kan evt tage Laura med som trumf kort hvis det ikke virker med mig!? haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.