Artikkel fra de unge mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

Cris

Oh hvorfor tager hun hendes to brødre??? Jeg følger ikke med, for vi ikke længere har noget fjernsynet   Det skulle være hendes mor der hjælper hende og ikke omvendt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Shibby

Oh hvorfor tager hun hendes to brødre??? Jeg følger ikke med, for vi ikke længere har noget fjernsynet   Det skulle være hendes mor der hjælper hende og ikke omvendt?

Man kan da godt hjælpe hinanden..Det går da begge veje :O)

Nikita elsker lissom hendes brødre og har savnet dem så selvfølgelig tager hun dem når hun har overskuddet til det!

Anmeld

30. marts 2011

natte

Cris skriver:

fordi jeg ikk kan lide dem ?

Anmeld

30. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Cris skriver:

jeg må indrømme at jeg også tænkte at NN skulle tænke lidt mere på sig selv... jeg forstår rigtig godt at hun gerne vil være en god søster! men hun kæmper jo rigtig meget, så måske hun skal lære at sætte sig selv mere foran i køen...

men jeg forstår godt hvorfor hun gerne vil tilbringe tid med sine brødre

Anmeld

30. marts 2011

Shibby

natte skriver:

fordi jeg ikk kan lide dem ?

Ironi anvendt..

Anmeld

30. marts 2011

Shibby

jeg må indrømme at jeg også tænkte at NN skulle tænke lidt mere på sig selv... jeg forstår rigtig godt at hun gerne vil være en god søster! men hun kæmper jo rigtig meget, så måske hun skal lære at sætte sig selv mere foran i køen...

men jeg forstår godt hvorfor hun gerne vil tilbringe tid med sine brødre

Det kommer hun til fra fredag til lørdag hvor jeg tager Remi

For ja det er på tide!

Anmeld

30. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Shibby skriver:

Det kommer hun til på fredag hvor jeg tager Remi

fornuftigt! for det er afsindigt vigtigt!

Anmeld

30. marts 2011

Shibby

Ni-ko-li-ne skriver:

fornuftigt! for det er afsindigt vigtigt!

Ja meget. Hun har tilsidesat sigselv alt for længe!

Anmeld

30. marts 2011

CiSo

Jeg må indrømme jeg syntes hun klarer det rigtig godt. 

Anmeld

30. marts 2011

Cris

Shibby skriver:

Man kan da godt hjælpe hinanden..Det går da begge veje :O)

Nikita elsker lissom hendes brødre og har savnet dem så selvfølgelig tager hun dem når hun har overskuddet til det!

Jo, det er rigtigt og man kan mærke på hende (de få gange jeg har set nogle afsnittet) at hun er glad for børn og at hun har et godt hjerte. Men jeg tænkte, at alene med en lille baby det er hende der har mest brug for hjælp...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.