lykkekevin skriver:
jeg syntes nu de går alt for højt op i det om man er ung mor . eller lidt ældre der er lige så mange lidt ældre der er dårlig mødre men det ser man jo ikke og det bliver heller ikke kørt så højt op. nu er jeg selv ung mor til 2 er 21 og har ingen problemer men hvor syntes jeg det er trist at folk kigger ned på en bare forde man er ung.
nu er jeg så også selv en af dem der har uddannelse og sådan.
Det er fordi du kun oplever det fra den side. Der bliver i dén grad også holdt øje med de lidt ældre mødre. Jeg fik Anna som 29 -årig, og jeg var ved at blive meldt til kommunen af personalet på barselsgangen, fordi de mente, at jeg nedkølede min datter med vilje!!!
De måtte så erkende, at hun bare havde udsædvanligt kolde hænder og fødder og jeg slap uden videre tiltale. Men det står i mine papirer.
Jeg kender en anden pige som er lidt ældre end mig, som lige nu kæmper for, at få sin datter tilbage. Datteren har en knoglesygdom, men de er under mistanke for, at med vilje brække deres datters knogler. De får hende snart tilbage, knoglesygdommen skal bare slås helt fast først.
Anmeld