Artikkel fra de unge mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

Cris

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg må indrømme at jeg også tænkte at NN skulle tænke lidt mere på sig selv... jeg forstår rigtig godt at hun gerne vil være en god søster! men hun kæmper jo rigtig meget, så måske hun skal lære at sætte sig selv mere foran i køen...

men jeg forstår godt hvorfor hun gerne vil tilbringe tid med sine brødre

Ja, det er det. At hun elsker dem og det forstå vi allesammen. Men at skulle passe sådan nogle aktiv banditter, når man har en lille baby er noget helt andet, end når man har alt den tid til dem. Måske kunne hun besøge dem eller de kunne komme til hende efter skole eller komme om weekenden eller sådan nogle ting, hvor deres mor også er med, så man ikke belaster NN

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Ni-ko-li-ne

quar20 skriver:

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1527695.ece

Hvad syntes i?

det er sådan lidt BLAH.... fordi man jo kun kan dømme ud fra det man ser på TV.... det er de eneste forudsætninger man har... og ud fra det, så NEJ det er ikke slemt nok til at Remi skulle tages fra NN...

ja, der bliver gjort nogle ting jeg ikke selv ville gøre.... men der er ikke to mødre som er ens!

Anmeld

30. marts 2011

lykkekevin

jeg syntes nu de går alt for højt op i det om man er ung mor . eller lidt ældre der er lige så mange lidt ældre der er dårlig mødre men det ser man jo ikke og det bliver heller ikke kørt så højt op. nu er jeg selv ung mor til 2 er 21 og har ingen problemer  men hvor syntes  jeg det er trist at folk kigger ned på en bare forde man er ung.

nu er jeg så også selv en af dem der har uddannelse og sådan.

jeg mangler personlig at de ungre mødre viser lidt flere positiv ting istedet for alt det negertive med ung mødre

Anmeld

30. marts 2011

tazz

lykkekevin skriver:

jeg syntes nu de går alt for højt op i det om man er ung mor . eller lidt ældre der er lige så mange lidt ældre der er dårlig mødre men det ser man jo ikke og det bliver heller ikke kørt så højt op. nu er jeg selv ung mor til 2 er 21 og har ingen problemer  men hvor syntes  jeg det er trist at folk kigger ned på en bare forde man er ung.

nu er jeg så også selv en af dem der har uddannelse og sådan.

Det er fordi du kun oplever det fra den side. Der bliver i dén grad også holdt øje med de lidt ældre mødre. Jeg fik Anna som 29 -årig, og jeg var ved at blive meldt til kommunen af personalet på barselsgangen, fordi de mente, at jeg nedkølede min datter med vilje!!!  De måtte så erkende, at hun bare havde udsædvanligt kolde hænder og fødder og jeg slap uden videre tiltale. Men det står i mine papirer.

Jeg kender en anden pige som er lidt ældre end mig, som lige nu kæmper for, at få sin datter tilbage. Datteren har en knoglesygdom, men de er under mistanke for, at med vilje brække deres datters knogler. De får hende snart tilbage, knoglesygdommen skal bare slås helt fast først.

Anmeld

30. marts 2011

Mor-til-asta-09

quar20 skriver:

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1527695.ece

Hvad syntes i?

Kan ikke se hvorfor hun overhovedet skulle komme på tale.. synes hun klare det super...

Anmeld

30. marts 2011

lykkekevin

tazz skriver:

Det er fordi du kun oplever det fra den side. Der bliver i dén grad også holdt øje med de lidt ældre mødre. Jeg fik Anna som 29 -årig, og jeg var ved at blive meldt til kommunen af personalet på barselsgangen, fordi de mente, at jeg nedkølede min datter med vilje!!!  De måtte så erkende, at hun bare havde udsædvanligt kolde hænder og fødder og jeg slap uden videre tiltale. Men det står i mine papirer.

Jeg kender en anden pige som er lidt ældre end mig, som lige nu kæmper for, at få sin datter tilbage. Datteren har en knoglesygdom, men de er under mistanke for, at med vilje brække deres datters knogler. De får hende snart tilbage, knoglesygdommen skal bare slås helt fast først.

jeg ved det godt men man har ikke sådan et program med lidt ældre syntes et eller andet sted også man skal have lov til at se deres fejl alle har feje jeg har da også min

Anmeld

30. marts 2011

MaliksMor

jamen kan da godt lege jeg er ligeglad med  men det er jeg langt fra og at han kan jeg faktisk ikke gøre så meget ved da han er ved at få tænder men jeg kan da os bare lade være med at handle så får vi ikke noget mad ?? uden jakke ??? der må jeg sku grine for så ved jeg ikke hvem af mine mange børn jeg gir den på  jeg vil sku ikke finde ig i at blive kaldt en dårlig mor jeg gør alt i min magt for at remi har det godt men nej jeg kan ikke og og tage ham op i tide og utide  men ja er sku lige glad i kan jo skroive op til komunnen og sige jeg er en dårlig mor

hvor skriver jeg at du er en dårlig mor?

- jeg skrev, at ud fra hvad jeg har set på tv/udenfor så synes jeg det er fint at de gør som de gør.

men programmet de unge mødre og jo gode til at filme det på sådan en måde at man for et forkert indtryk.

Anmeld

30. marts 2011

Carina:-)

Jeg tror der er noget om det når både sygehuset ,og kommunen mener der er grund til bekymring.

30 min hver tirsdag kan ikke give det fulde billede af hvor vidt børnene har det godt eller ej.

Anmeld

30. marts 2011

MaliksMor

Carina:-) skriver:

Jeg tror der er noget om det når både sygehuset ,og kommunen mener der er grund til bekymring.

30 min hver tirsdag kan ikke give det fulde billede af hvor vidt børnene har det godt eller ej.

Anmeld

30. marts 2011

natte

hør remi har det godt og jeg måå ikke komme på mødre hjem så ja jeg er vel forfærdelig men kan jeg faktisk ikke tage mig af .. men at i ser mig i b utiker ude og handle ogsådan ja det er hvad det er men kan fortælle at remi har det godt og jeg kan love jer for at hvis nogen tog ham at jeg ville jagte dem hele mit liv remi betyder alt for mig og nej jeg tager ham ikke op i et center for det kan han slet ikke klare endnu jeg er bestemt ikke ligeglad med når han græder   jeg ved bare hvad der er bedst for ham måske synes i det er godt at de er inde over mit liv men hvis i stod i mit sted og de trak jers barn mere æk fra jer ville i blive lige så pist som mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.