Artikkel fra de unge mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

Ellim

quar20 skriver:

Opfordret til vi ikke skriver personlige ting såsom at blive kaldt en dårlig mor..!!  Det er absolut forkert at udetale sig om når man ikke kender personen i virkeligheden..!!

Du får også lige sådan en af mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

quar20

natte skriver:

jamen kan da godt lege jeg er ligeglad med  men det er jeg langt fra og at han kan jeg faktisk ikke gøre så meget ved da han er ved at få tænder men jeg kan da os bare lade være med at handle så får vi ikke noget mad ?? uden jakke ??? der må jeg sku grine for så ved jeg ikke hvem af mine mange børn jeg gir den på  jeg vil sku ikke finde ig i at blive kaldt en dårlig mor jeg gør alt i min magt for at remi har det godt men nej jeg kan ikke og og tage ham op i tide og utide  men ja er sku lige glad i kan jo skroive op til komunnen og sige jeg er en dårlig mor

Altså jeg syntes nu stadig af hvad jeg har set og hørt at du klarer det godt..

Også syntes jeg virkelig at det var SÅ stort af dig at sige til din mor : HØR HER JEG HAR BRUG FOR AT SOVE...!! Du er alenemor og kan derved ikke trække på en "farmand" der ku tage over.. Det viser jo samtidig at du tænker på ham og ønsker at han har en glad og positiv mor..!!

Anmeld

30. marts 2011

quar20

Ellim skriver:

Du får også lige sådan en af mig

Anmeld

30. marts 2011

LRJ

Ellim skriver:

Jeg syntes at hun virker fornuftig og som en omsorgsfuld og beskyttende mor..

Og helt ærligt - hvis hende søn græder i 5 min, hvad så...??? Det gør andres unger jo også engang i mellem.. Vi er jo bare mennesker!!!

Jeg sys os hun virker fornuftig, og man kan jo se hun Elsker Remi .. - det kan godt være hun er stresset og sådan, men det er vi andre os !!

Så NN , sys du klarer det rigtigt fint som mor !

Anmeld

30. marts 2011

Anneiris

quar20 skriver:

Jo det gør jeg..!!

Du skrev bare centeret så jeg tænkte strakt et indendørs center -for så så jeg ingen fejl i at barnet eller os ikke har hue, vanter, jakker osv på..

Nej, selvfølgelig ikke i et indendørs center

Anmeld

30. marts 2011

natte

men i må gerne dømme en i ikke kender kan dog lige sige jeg har en virkelig varm dreng  og at han skriger han er ved at få sine tænder og han blir sku stresset af at glo på mennesker

Anmeld

30. marts 2011

quar20

natte skriver:

men i må gerne dømme en i ikke kender kan dog lige sige jeg har en virkelig varm dreng  og at han skriger han er ved at få sine tænder og han blir sku stresset af at glo på mennesker

Den har jeg skrevet at jeg opfordre til at MAN IKKE UDTALER SIG om noget når man ikke kender personen..!!

Vi kan jo kun udtale os om hvad vi ser på tv..!!

Anmeld

30. marts 2011

Shibby

Altså Mikkel var et varmt barn og selv i vuggestuen lagde de ham i en bodystock,så en dyne over ham-og ja han sov udenfor sammen med de andre unger. Når de så tog ham op var han svedig. Nu er der gået 4 år siden han lå i en body og sov under en dyne-udenfor i sin vuggestue,-og han er stadig et varmt barn. Hvis vi tager udenfor og han får sin vinterjakke på så er jeg forberedt på at han kampsveder og bliver irriteret pga varmen. Det er ikek vildt let med fordommene når man står med et varmt barn-så jeg kan udemærket forstå hvis remi ikke har mere på og ligger under sin dyne!!  Hvad skrigeriet angår,så hyler alle unger 5 min engang i mellem,han trives fint og har det godt af hvad vi ved af,-kender dem personligt sååå

Anmeld

30. marts 2011

quar20

Shibby skriver:

Altså Mikkel var et varmt barn og selv i vuggestuen lagde de ham i en bodystock,så en dyne over ham-og ja han sov udenfor sammen med de andre unger. Når de så tog ham op var han svedig. Nu er der gået 4 år siden han lå i en body og sov under en dyne-udenfor i sin vuggestue,-og han er stadig et varmt barn. Hvis vi tager udenfor og han får sin vinterjakke på så er jeg forberedt på at han kampsveder og bliver irriteret pga varmen. Det er ikek vildt let med fordommene når man står med et varmt barn-så jeg kan udemærket forstå hvis remi ikke har mere på og ligger under sin dyne!!  Hvad skrigeriet angår,så hyler alle unger 5 min engang i mellem,han trives fint og har det godt af hvad vi ved af,-kender dem personligt sååå

Anmeld

30. marts 2011

Cris

Kommunen ved måske nogle ting, som vi ikke ved... Jeg tror ikke, at kommune har tid og ressourcer nok til at følge op på hver enkelte mor, hvis de ikke ved noget i forvejen. Så det er ok. Hvis hun klare det godt, så ville de lad hende i fred, ikke? Det er fint. Bedre lidt for meget end at fortryde bagefter, for hun endte med at lave noget forkert med Remi... Hun kan bare tage mod hjælpen og høre, hvordan de mener, man kan bedst gør det. For jeg ved ikke helt, hvad for nogle ting hun har lært fra hendes mor. Men det virker det hele lidt som om de skulle lære noget allesammen. Jeg husker en afsnit, hvor hun ville lave noget sund mad til hele familien og hun har lavet kylling med ketchup og cola med en kæmpe portion hvid ris    Og hun kunne åbenbar høre om, hvor meget tøj en baby har brug for og sådan nogle ting...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.