Artikkel fra de unge mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

natte

ja de der 5min min søn ligger på gulvet er meget kan jeg godt se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

natte

Anmeld

29. marts 2011

quar20

natte skriver:

Nææ overhovedet ikke

Hvis det er meget så ligger min søn på gulvet RIGTIG RIGTIG meget i løbet af en dag

Anmeld

29. marts 2011

natte

kan bare godt blive lidt irretert over nogle af de ting der blir skrevet men optagelserne er jo længe siden og ingen ved hvorfor jeg holder afstand fra ham den tid men kan da fortælle jeg var blevet beskyldt for at slå ham så derfor virkede jeg mere usikker

Anmeld

29. marts 2011

nvm

det jeg har set, synes jeg da hun klare den fint.

og hatten af for hun tager hendes brødere med hjem og de skal sove der, når hun har sådan en lille fis, sikke en god storesøster

det med han ligger på gulvet,man ser jo kun hvad de filmer, og der er enormt gode til at filme den slags ting og sætte det evt forkert sammen

min datter ligger meget på gulv/kravlegård, for ellers er min ryg da hlet smadret af at bære kun på hende, og jeg skal da også nå andre ting end at ha hende hængende i armene.

så NN synes du klare det godt

Anmeld

29. marts 2011

natte

nvm skriver:

det jeg har set, synes jeg da hun klare den fint.

og hatten af for hun tager hendes brødere med hjem og de skal sove der, når hun har sådan en lille fis, sikke en god storesøster

det med han ligger på gulvet,man ser jo kun hvad de filmer, og der er enormt gode til at filme den slags ting og sætte det evt forkert sammen

min datter ligger meget på gulv/kravlegård, for ellers er min ryg da hlet smadret af at bære kun på hende, og jeg skal da også nå andre ting end at ha hende hængende i armene.

så NN synes du klare det godt

ak t

Anmeld

29. marts 2011

quar20

natte skriver:

kan bare godt blive lidt irretert over nogle af de ting der blir skrevet men optagelserne er jo længe siden og ingen ved hvorfor jeg holder afstand fra ham den tid men kan da fortælle jeg var blevet beskyldt for at slå ham så derfor virkede jeg mere usikker

NEJ DA er du blevet beskyldt for at slå din søn?!...!! Jamen var det en anonym anmeldelse..!!

Tænk ikke på hvad de skriver de skal sku altid ha noget at skriv eog gå op i..!!

Altså hvad jeg har set og hørt så klarer du dig ligeså godt som alle vi andre GODE mødre

Anmeld

29. marts 2011

Benjamins'mor

Altså det er svært at bedømme, for jeg følger ikke rigtigt med i ''de unge mødre'' længere. Og ved jo egentligt ikke hvordan hun er som mor.

Men synes det er forkert af sygehuset at sende et brev om at hun er en dårlig mor, efter hun er kommet hjem derfra. Så burde de, ligesom i Viborg, komme ind og fortælle hvordan tingene står til.

Jeg fik så dog ikke noget som helst dårligt afvide.

Men synes det er forkert at de ikke står ved deres mening, og så bare sender et brev. Jeg kan skam godt forstå hun får et føl på tværs det ville jeg også.

Anmeld

29. marts 2011

Anneiris

morethanperfect skriver:

Jeg syns hun gør det rigtig godt , men igen , kan vi ikke se hvad der sker bag tv

Nu kommer jeg fra Albertslund og ved hvem hun er.. 

Jeg synes hun klare det fint, men når jeg ser hende rende rundt centret med hendes søn sidde op i barnevognen kun iført en lille trøje og uden hue bliver jeg lidt arrig!!  Jeg mener.. Det er jo ikke varmt uden for?? :s

Men ellers, synes jeg altså ikke hun er en dårlig mor, af hvad jeg har set.

Anmeld

29. marts 2011

quar20

Anneiris skriver:

Nu kommer jeg fra Albertslund og ved hvem hun er.. 

Jeg synes hun klare det fint, men når jeg ser hende rende rundt centret med hendes søn sidde op i barnevognen kun iført en lille trøje og uden hue bliver jeg lidt arrig!!  Jeg mener.. Det er jo ikke varmt uden for?? :s

Men ellers, synes jeg altså ikke hun er en dårlig mor, af hvad jeg har set.

Undskyld men i centeret? Eller forstår jeg det forkert?

For hvis jeg er i centeret med vores børn har de altså hellere ikke hue eller jakke på..!! Der tager vi det af dem..!! Ligesom vi tager jakken af os selv..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.