Artikkel fra de unge mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Anneiris

quar20 skriver:

Undskyld men i centeret? Eller forstår jeg det forkert?

For hvis jeg er i centeret med vores børn har de altså hellere ikke hue eller jakke på..!! Der tager vi det af dem..!! Ligesom vi tager jakken af os selv..!!

I et udendørs center?! Det gør jeg så ikke på min datter, eller mig selv! :s¨

Der findes også udendørs centre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

MaliksMor

Anneiris skriver:

jeg mødte hende nede i føtex, hvor han bare skreg helt vildt - og hun virkede vildt ligeglad - og snakkede med hendes veninde istedet. og istedet for at tag ham op og trøste ham, vuggede hun barnevogene, og i de 5min vi stod ved siden af dem - skreg han konstant uden rekition fra natasja.

jeg synes det er forkert.

jeg synes det er fint hun er under opsyn - jeg mener ikke hun klare mor rollen særlig godt. men, jeg kender hende ikke personligt - så kan jo kan svare ud fra hvad jeg ser.

det med centret kun med trøje, har jeg også set

Anmeld

30. marts 2011

skøjte-prinsessen

kommunen har også haft fat i mig, pga min fortid. de tror de ved alt, men de har vidst glemt lidt selv hvordan det er at blive mor for første gang, man kender ikke til alle tingene, dem lære man hen af vejen... og jeg skal også være alene mor og jeg ved jeg har meget at lærer, men kommunen vil ikke lade mig være og vil faktisk sætte video overvågning på mig og min datter er ikke engang født endnu. 

jeg syntes hun klare det okay af enlig mor at være og syntes kommunen skulle se at slappe lidt af... kommunen har ødelagt hele min graviditet, og det var faktisk kun fordi jeg blev sengeliggende i et stykke tid at jeg fik ro fra dem... syntes kommunen skulle se at tage sig af dem der faktisk har brug for det, istedet for os der ikke har, bare fordi vi lige har lavet noget dumt i vores fortid... det min holdning, og så fordi jeg selv kan sætte mig ind i hvordan det er at gå med en frygt i 9 mdr. om man mister sit barn fordi man i 2 mdr dummede sig, og så nyder man bare ikke at være gravid.

så ja af en enlig mor syntes jeg hun gør det godt... og men ja det camillaRH skriver, skal man nok kigge til sit barn hvis det græder og ikke stopper, bare lige for at se hvad grunden kunne være, istedet for at snakke.

Anmeld

30. marts 2011

natte

CamillaRH skriver:

jeg mødte hende nede i føtex, hvor han bare skreg helt vildt - og hun virkede vildt ligeglad - og snakkede med hendes veninde istedet. og istedet for at tag ham op og trøste ham, vuggede hun barnevogene, og i de 5min vi stod ved siden af dem - skreg han konstant uden rekition fra natasja.

jeg synes det er forkert.

jeg synes det er fint hun er under opsyn - jeg mener ikke hun klare mor rollen særlig godt. men, jeg kender hende ikke personligt - så kan jo kan svare ud fra hvad jeg ser.

det med centret kun med trøje, har jeg også set

jamen kan da godt lege jeg er ligeglad med  men det er jeg langt fra og at han kan jeg faktisk ikke gøre så meget ved da han er ved at få tænder men jeg kan da os bare lade være med at handle så får vi ikke noget mad ?? uden jakke ??? der må jeg sku grine for så ved jeg ikke hvem af mine mange børn jeg gir den på  jeg vil sku ikke finde ig i at blive kaldt en dårlig mor jeg gør alt i min magt for at remi har det godt men nej jeg kan ikke og og tage ham op i tide og utide  men ja er sku lige glad i kan jo skroive op til komunnen og sige jeg er en dårlig mor

Anmeld

30. marts 2011

quar20

Anneiris skriver:

Arrrhhh undskyld - vi har ikke et udendørs center i Randers - så når jeg læser/høre centeret ja så tænker jeg straks indendørs..!!

Anmeld

30. marts 2011

Anneiris

quar20 skriver:

Arrrhhh undskyld - vi har ikke et udendørs center i Randers - så når jeg læser/høre centeret ja så tænker jeg straks indendørs..!!

Hehe, det er helt fjong

- Men forstår du så jeg bliver lidt, sårn.. --><-- (???)

Anmeld

30. marts 2011

Ellim

Jeg syntes at hun virker fornuftig og som en omsorgsfuld og beskyttende mor..

Og helt ærligt - hvis hende søn græder i 5 min, hvad så...??? Det gør andres unger jo også engang i mellem.. Vi er jo bare mennesker!!!

Anmeld

30. marts 2011

quar20

Opfordret til vi ikke skriver personlige ting såsom at blive kaldt en dårlig mor..!!  Det er absolut forkert at udetale sig om når man ikke kender personen i virkeligheden..!!

Anmeld

30. marts 2011

quar20

Ellim skriver:

Jeg syntes at hun virker fornuftig og som en omsorgsfuld og beskyttende mor..

Og helt ærligt - hvis hende søn græder i 5 min, hvad så...??? Det gør andres unger jo også engang i mellem.. Vi er jo bare mennesker!!!

Anmeld

30. marts 2011

quar20

Anneiris skriver:

Hehe, det er helt fjong

- Men forstår du så jeg bliver lidt, sårn.. --><-- (???)

Jo det gør jeg..!!

Du skrev bare centeret så jeg tænkte strakt et indendørs center -for så så jeg ingen fejl i at barnet eller os ikke har hue, vanter, jakker osv på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.