kommunen har også haft fat i mig, pga min fortid. de tror de ved alt, men de har vidst glemt lidt selv hvordan det er at blive mor for første gang, man kender ikke til alle tingene, dem lære man hen af vejen... og jeg skal også være alene mor og jeg ved jeg har meget at lærer, men kommunen vil ikke lade mig være og vil faktisk sætte video overvågning på mig og min datter er ikke engang født endnu.
jeg syntes hun klare det okay af enlig mor at være og syntes kommunen skulle se at slappe lidt af... kommunen har ødelagt hele min graviditet, og det var faktisk kun fordi jeg blev sengeliggende i et stykke tid at jeg fik ro fra dem... syntes kommunen skulle se at tage sig af dem der faktisk har brug for det, istedet for os der ikke har, bare fordi vi lige har lavet noget dumt i vores fortid... det min holdning, og så fordi jeg selv kan sætte mig ind i hvordan det er at gå med en frygt i 9 mdr. om man mister sit barn fordi man i 2 mdr dummede sig, og så nyder man bare ikke at være gravid.
så ja af en enlig mor syntes jeg hun gør det godt... og men ja det camillaRH skriver, skal man nok kigge til sit barn hvis det græder og ikke stopper, bare lige for at se hvad grunden kunne være, istedet for at snakke.
Anmeld