Artikkel fra de unge mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

Silvermist

Udfra det som jeg har set, så synes jeg at hun klarer rollen som mor flot. Hun er helt ny i rollen og vi ved jo allesammen at det er hårdt i starten som nybagt mor. Desuden er hun ærlig og åben - og hendes lille søde dreng virker til at stortrives.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

MinNoah

Nu har jeg ikke læst alt i denne tråd...

MEN

Jeg ser absolut ingen grund til at Remi skal fjernes fra sin mor - hvertfald ikke ud fra det der bliver vist i Tv.

NN klarer mor-rollen fint! Remi mangler hverken kærlighed, tøj på kroppen eller mad... Jeg synes det virker temmelig underligt at kommunen er "på nakken" af dem også.

Tænk lige over hvis det var jer selv der havde et filmhold i nakken nogle tilfældige dage.. Herhjemme ville de nemt kunne filme små klip hvor min søn, Noah på 1,5 år enten skriger som en sindssyg, spiser lidt kage, leger alene, - små klip hvor jeg i afmagt/frustration råber/skælder ud, ignorerer ham i super brugsen hvis han skriger og kaster sig på gulvet...

Ja tror sgu mere eller mindre vi allesammen ville have kommunen i nakken hvis vi blev optaget i disse "uheldige" episoder i hverdagen -specielt hvis man er ung mor! (jeg er selv 23, så er forholdsvis ung mor)

Og iøvrigt - børn kan sagtens tåle at ligge alene og lege lidt på et tæppe, eller tåle at skrige 5 min i supermarkedet...

Jeg er helt uforstående overfor at Remi måske skulle fjernes fra sin mor, alle ved da at mor-barn relationen ikke kan erstattes af noget/nogle andre... Og Remi mangler jo ingenting!

Anmeld

30. marts 2011

MinNoah

Og ja - fedt at hun er ærlig! Det ER mega hårdt at skulle op om natten, jeg har selv bandet det hele væk når man for 5. gang skal op og knægten nægter at sove videre.

Det er MEGA hårdt at være nybagt mor, og jeg elskede da heller ikke min søn helt op til skyerne første gang jeg så ham - det kom efterhånden, og sådan er der altså mange mødre der har det.

Der er ingen grund til at lyve om at ALT er lykken hele tiden med en nyfødt...

Anmeld

30. marts 2011

Silvermist

MinNoah skriver:

Nu har jeg ikke læst alt i denne tråd...

MEN

Jeg ser absolut ingen grund til at Remi skal fjernes fra sin mor - hvertfald ikke ud fra det der bliver vist i Tv.

NN klarer mor-rollen fint! Remi mangler hverken kærlighed, tøj på kroppen eller mad... Jeg synes det virker temmelig underligt at kommunen er "på nakken" af dem også.

Tænk lige over hvis det var jer selv der havde et filmhold i nakken nogle tilfældige dage.. Herhjemme ville de nemt kunne filme små klip hvor min søn, Noah på 1,5 år enten skriger som en sindssyg, spiser lidt kage, leger alene, - små klip hvor jeg i afmagt/frustration råber/skælder ud, ignorerer ham i super brugsen hvis han skriger og kaster sig på gulvet...

Ja tror sgu mere eller mindre vi allesammen ville have kommunen i nakken hvis vi blev optaget i disse "uheldige" episoder i hverdagen -specielt hvis man er ung mor! (jeg er selv 23, så er forholdsvis ung mor)

Og iøvrigt - børn kan sagtens tåle at ligge alene og lege lidt på et tæppe, eller tåle at skrige 5 min i supermarkedet...

Jeg er helt uforstående overfor at Remi måske skulle fjernes fra sin mor, alle ved da at mor-barn relationen ikke kan erstattes af noget/nogle andre... Og Remi mangler jo ingenting!

Anmeld

30. marts 2011

natte

remi blir bestemt ikke fjernet det er han for god en dreng til  men ærligt hvem tager sin søn med på hospitalet for at blive nedgjort ??

Anmeld

30. marts 2011

Aprilmor11

quar20 skriver:

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1527695.ece

Hvad syntes i?

Jeg syns ærlig talt at hun klare det godt .. Tommel op fra mig .. Der er , af det man har set i de unge mødre ingen grund til at melde hende til kommunen, hvis nogen spørg mig

Anmeld

30. marts 2011

natte

Aprilmor11 skriver:

Jeg syns ærlig talt at hun klare det godt .. Tommel op fra mig .. Der er , af det man har set i de unge mødre ingen grund til at melde hende til kommunen, hvis nogen spørg mig

kan så odt lide jers debatter hatten af for jer alle sammen at i kan se det fra alle sider

Anmeld

31. marts 2011

miinimeal

for sørensen hvor har mange ondt i nummeren(;

alt hvad jeg har set ja så elsker nikita remi og gør ALT for ham, kender hende overhovedet ikke, men dette er hvad jeg har set, ærligt så syntes jeg hun er så normal som man kan være, og en skide god mor!

albert kan altså også få lov til at ligge på gulvet et par gange, ´man kan jo før søren ikke have dem på armen hele tiden(;

albert for også lov til at skrige engang imellem, self ikke lang tid men ja han får lov til at brokke sig,

og hold op hvor er nikita et overskuds menneske, nøj man den ro hun havde, ja hun råbte højt én gang i udsendensen, men jeg havde sørme gjort det før(;

og hvor kan jeg smile af hvor hun ligger remi på gulvet og nikitas brødre kommer hen og pusler og snakker, og igen i sengen hvor den ene synger for remi, sikke nogle søde onkler.(;

og det med mælken ja jeg har altid lavet det hjemme fra, sorry hvis det er forkert, men min måde og har fået go for det af min SP,

men alt i alt syntes jeg nikita gør det skide godt, kan ikke se noget forkert i det hun gør(;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.