Jeg har en lille fyr på snart 2,5 og nogle gange skriger han når tingene ikke lige passer ham - og hvis vi er ude i et center, så kan jeg love jer for, at han bliver ignoreret!!!
Nu ved jeg, at NN's dreng er meget lille ifht. min søn og når man ser mødre med små børn i barnevogne hvor børnene græder - så oplever man som regel enten en mor som er totalt stresset med sved på panden o.l eller en der bare tager tingene med ro! Ligemeget hvad så er NN den der kender sin søn bedst - det kunne måske tænkes, at drengen græd inden han faldt i søvn og hun godt var bevidst om det? - Det er der jo altså børn der gør 
Jeg synes vi er noget hurtige til, at dømme når det omhandler mediepersoner hvor vi altså kun ser en lille brygdel af deres liv på TV - nogle gange er det nok til, at drage konklussioner og andre gange slet ikke. Jeg oplever NN som en god mor der om noget sætter sit barns behov i højsæde fremfor så mange andre der har været med i det program.
Når man er ung og uerfaren mht. børn og samt har en forhistorie som misbruger af stoffer, alkohol el. lignende skal SP i samarbejde med kommunen jo holde øje med om tingene er som de skal være - det kaldes pligt og ansvar. Det kan være skide irriterende for moderen/ familien og det er nok hellere ikke særlig rart - men de gør det jo for barnets skyld, det bør man huske 
Anmeld