Artikkel fra de unge mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

MaliksMor

natte skriver:

hør remi har det godt og jeg måå ikke komme på mødre hjem så ja jeg er vel forfærdelig men kan jeg faktisk ikke tage mig af .. men at i ser mig i b utiker ude og handle ogsådan ja det er hvad det er men kan fortælle at remi har det godt og jeg kan love jer for at hvis nogen tog ham at jeg ville jagte dem hele mit liv remi betyder alt for mig og nej jeg tager ham ikke op i et center for det kan han slet ikke klare endnu jeg er bestemt ikke ligeglad med når han græder   jeg ved bare hvad der er bedst for ham måske synes i det er godt at de er inde over mit liv men hvis i stod i mit sted og de trak jers barn mere æk fra jer ville i blive lige så pist som mig

de tager ham vel ikke fra dig? kom de ikke et ellel andet antal timer og kiggede??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

natte

CamillaRH skriver:

de tager ham vel ikke fra dig? kom de ikke et ellel andet antal timer og kiggede??

nej det gør de ikke og jo måske hvis jeg vil have det gør de men ærligt så blir det nok kun til engang

Anmeld

30. marts 2011

MaliksMor

natte skriver:

nej det gør de ikke og jo måske hvis jeg vil have det gør de men ærligt så blir det nok kun til engang

hvad mener du så med at han bliver taget mere og mere væk fra dig? ..

- hvis du klare mor rollen fint så er der jo heller ikke noget at komme efter fra kumunens side.

Anmeld

30. marts 2011

Ni-ko-li-ne

natte skriver:

må jeg ikke give dig et godt råd... det vedrører faktisk ikke din mor-rolle... det er rent praktisk...

mht opbevaring af MME, jeg ser det mange steder, at folk putter det i en plastic beholder eller et glas... MME har altså bedst af at blive i den folie pose det købes i... det må ikke få lys...

Anmeld

30. marts 2011

Tropez

Efter hvad jeg har set og hørt, mener jeg ikke at der har været nogen grund til at Natte ikke skulle beholde sin Remi, eller at hun er en dårlig mor, hvis der var nogen som skulle have været under opsyn, og have været på mødrehjem, er det sku da Malou Stella, for hun har i mine øjne aldrig vist sit værd som mor, det er hendes mor der har taget sig af ham, gennem hele hans korte liv, fordi hun kun har tænkt på sig selv og sine egne behov, og det har bare været så tydeligt fra starten af, hvilket jeg også er rystet over har kunnet få lov til at fortsætte uden indgriben.

Så til Natte du klarer det sku godt

Anmeld

30. marts 2011

Nadia&Daniel

Ni-ko-li-ne skriver:

må jeg ikke give dig et godt råd... det vedrører faktisk ikke din mor-rolle... det er rent praktisk...

mht opbevaring af MME, jeg ser det mange steder, at folk putter det i en plastic beholder eller et glas... MME har altså bedst af at blive i den folie pose det købes i... det må ikke få lys...

Vidste jeg ikke.. Hvad vist det står i et skab??

Anmeld

30. marts 2011

SiLiMiMa

natte skriver:

ja de der 5min min søn ligger på gulvet er meget kan jeg godt se

Helt ærligt, så kom jeg til at smile igår, da jeg så de klip med dig og dine brødre og remi. Synes du var ret sej at sige ja til at passe de 2 krudtugler og endda lave juledekorationer med dem osv.

Og så nuttet, som de 2 morbrødre lige ku nusse lidt om Remi - hvor var de søde.

Det med at du råbte lidt af dem - vor Herre bevar's.... det gjorde ikke dem noget

Synes faktisk jeg blev meget positivt overrasket over dig igår

heise

Anmeld

30. marts 2011

qp

Jeg har en lille fyr på snart 2,5 og nogle gange skriger han når tingene ikke lige passer ham - og hvis vi er ude i et center, så kan jeg love jer for, at han bliver ignoreret!!!

Nu ved jeg, at NN's dreng er meget lille ifht. min søn og når man ser mødre med små børn i barnevogne hvor børnene græder - så oplever man som regel enten en mor som er totalt stresset med sved på panden o.l eller en der bare tager tingene med ro! Ligemeget hvad så er NN den der kender sin søn bedst - det kunne måske tænkes, at drengen græd inden han faldt i søvn og hun godt var bevidst om det? - Det er der jo altså børn der gør

Jeg synes vi er noget hurtige til, at dømme når det omhandler mediepersoner hvor vi altså kun ser en lille brygdel af deres liv på TV - nogle gange er det nok til, at drage konklussioner og andre gange slet ikke. Jeg oplever NN som en god mor der om noget sætter sit barns behov i højsæde fremfor så mange andre der har været med i det program.

Når man er ung og uerfaren mht. børn og samt har en forhistorie som misbruger af stoffer, alkohol el. lignende  skal SP i samarbejde med kommunen jo holde øje med om tingene er som de skal være - det kaldes pligt og ansvar. Det kan være skide irriterende for moderen/ familien og det er nok hellere ikke særlig rart - men de gør det jo for barnets skyld, det bør man huske

Anmeld

30. marts 2011

SiLiMiMa

Tropez skriver:

Efter hvad jeg har set og hørt, mener jeg ikke at der har været nogen grund til at Natte ikke skulle beholde sin Remi, eller at hun er en dårlig mor, hvis der var nogen som skulle have været under opsyn, og have været på mødrehjem, er det sku da Malou Stella, for hun har i mine øjne aldrig vist sit værd som mor, det er hendes mor der har taget sig af ham, gennem hele hans korte liv, fordi hun kun har tænkt på sig selv og sine egne behov, og det har bare været så tydeligt fra starten af, hvilket jeg også er rystet over har kunnet få lov til at fortsætte uden indgriben.

Så til Natte du klarer det sku godt

bare den måde hun (MS) overfalder sin mor verbalt hele tiden

puha en forkælet møgunge er hvad hun (MS) er!

Anmeld

30. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Nadia&Daniel skriver:

Vidste jeg ikke.. Hvad vist det står i et skab??

hvis det generelt står mørkt tænker jeg det er okay... men det er bedst at bevare det i posen og så sætte den i en lufttæt beholder...

MME suger vand til sig, også fra luftens fugtighed...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.