hvor meget bruger i? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2011

Senia

Anitta Kristiansen skriver:

nemlig det er det hans søster blev også rigtig glad så er bare dejligt så den lille skal nok få en masse der kommer til at elske den min egen søster er også helt vildt lykkelig og veninder der er ved at blive bange for de ikke kan købe noget til den bette  elsker selv babyting så de er bange for de ikke får lov   

Hvor må det bare være vidunderligt! Hvor er du bare heldig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Senia

Fejl

Anmeld

1. april 2011

Anitta Kristiansen

Lille-Nivs.Mor skriver:

Hvor må det bare være vidunderligt! Hvor er du bare heldig..

ja nok har der været mange uheldige ting med den lille bebs og en masse andet men nøj har aldrig været så glad for noget før. så er bare så lykkelig. intet kan få mig ned lige nu.  

Anmeld

1. april 2011

Senia

ja nok har der været mange uheldige ting med den lille bebs og en masse andet men nøj har aldrig været så glad for noget før. så er bare så lykkelig. intet kan få mig ned lige nu.  

SÅDAN!

Det er jo lige sådan det skal være, når man venter en lille dejlig lille guldklump

Anmeld

1. april 2011

Anitta Kristiansen

Lille-Nivs.Mor skriver:

SÅDAN!

Det er jo lige sådan det skal være, når man venter en lille dejlig lille guldklump

nemlig har fået kommentaren jeg er blevet en helt anden. og er dejligt at se. det er dejligt at vide så jeg bliver jo bare mere glad. og mener seriøst jeg aldrig har været så lykkelig før. tror ikke engang helvdelen af det kan gøre det kalme og træthed gør mig åbentbart rigtigt lykkelig.  eller er det nu at man kan mærke den lille hygge sig i maven  

Anmeld

1. april 2011

Senia

nemlig har fået kommentaren jeg er blevet en helt anden. og er dejligt at se. det er dejligt at vide så jeg bliver jo bare mere glad. og mener seriøst jeg aldrig har været så lykkelig før. tror ikke engang helvdelen af det kan gøre det kalme og træthed gør mig åbentbart rigtigt lykkelig.  eller er det nu at man kan mærke den lille hygge sig i maven  

Ihhh og din glæde smitter

Hehe... gotta be the baby Uh at mærke den lille i maven, have sommerfugle i maven fordi man glæder sig til at lære den lille at kende og ja, kunne blive ved..

Total skruk igen er jeg.. hihi.. men nu er det jo også hele 6 mdr. siden jeg fødte hehe

Anmeld

1. april 2011

Anitta Kristiansen

Lille-Nivs.Mor skriver:

Ihhh og din glæde smitter

Hehe... gotta be the baby Uh at mærke den lille i maven, have sommerfugle i maven fordi man glæder sig til at lære den lille at kende og ja, kunne blive ved..

Total skruk igen er jeg.. hihi.. men nu er det jo også hele 6 mdr. siden jeg fødte hehe

ih er da dejligt den gør jeg går til samtale for har mistet min mor her sidste år og er hårdt jun ikke ser den lille, men hende damen undre sig meget. hun forstår ikke at jeg er så glad.   og ja jeg misunder bare dig. du har allerede en i armene ville ønske det var mig synes der er lang tid til 23 uger endnu  

Anmeld

1. april 2011

Senia

ih er da dejligt den gør jeg går til samtale for har mistet min mor her sidste år og er hårdt jun ikke ser den lille, men hende damen undre sig meget. hun forstår ikke at jeg er så glad.   og ja jeg misunder bare dig. du har allerede en i armene ville ønske det var mig synes der er lang tid til 23 uger endnu  

Er også vidunderligt at have ham ude i mine arme

Uh kender jeg godt, ville selv ønske at min far og bror kunne se ham den lille og være en del af hans liv..

Lige pludselig går det hurtigt og vupti er den lille ude i dine arme, og så går tiden for alvor hurtig! Syntes jo nærmest at jeg testede positivt for 6 mdr. siden, og fødte for 2 mdr. siden, hehe

Anmeld

2. april 2011

Albatrossen

aya-zia skriver:

til min den første købte vi sådan en startpakke til 6000 hvor alt var så pænt at det gik i arv til nummer to...

i startpakken får man jo:

barnevogn m. lift, taske, regnslag, flugenet.

trammeseng

puslepude

blespand

madress

kan ik huske om der er mere...

og resten fik vi af familie og venner... jeg vil mene man kan klare sig under 10000 hvis man tænker sig lidt om... men så kommer der jo tøj oven i. jeg brugte meget genbrugsforretningen "møder hjælp" der er jo ik ret mange babyer som bruger deres tøj så meget at det bliver slidt eller ødelagt så det er jo så godt som nyt. bare meget billiger og købe

Hvor kbte iden der start pakke for det var godt nok billigt

Anmeld

2. april 2011

Anitta Kristiansen

Lille-Nivs.Mor skriver:

Er også vidunderligt at have ham ude i mine arme

Uh kender jeg godt, ville selv ønske at min far og bror kunne se ham den lille og være en del af hans liv..

Lige pludselig går det hurtigt og vupti er den lille ude i dine arme, og så går tiden for alvor hurtig! Syntes jo nærmest at jeg testede positivt for 6 mdr. siden, og fødte for 2 mdr. siden, hehe

ja tror virkelig at tiden løber afsted føler også det var igår jeg stod med testen i hånden er også bange for man næsten ikke når at opleve det  

men ja der vil vel altid være nogen man ville ønske kunne opleve det, men så er det godt der stadig er andre som er der  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.