Silikonebryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Anonym trådstarter

Ellim skriver:

kender et par piger der har fået lavet bryster.. Og de er rigig glade for dem.. (syntes også at de er pæne fordi det ikke er sådan nogle der sidder helt oppe under hagen, og så er de ikke for store..

Kunne også godt selv tænke mig det, men først nå jeg har fået et par unger

lige præcis, mine skal heller ikke være for store eller sidde oppe i halsen - det ikke mit formål de skal være så jeg er stolt og kan gå i næsten alt tøj, uden det grimt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

nvm

Anonym skriver:

mit bliver i hvert fald 400 renger jeg med, 400-450, ikk mere eller mindre

synes heller ikke man kan regne med som det ser ud når man er på klinikken og prøve, der ser de enorme ud, så når man har fået dem er de slet ikke så store. har 3-4 veninder/bekendte der også har fortrudt str, ved at vælge for små

Anmeld

29. marts 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Bare lidt meninger og måske erfaringer

Nu har jeg mange år ville ha' lavet bryster, og har nu råd og bestilt tid til konsultation i maj.

Nu vil jeg bare høre jeres mening om silikonebryster, måske erfaringer fordi man selv haar eller kender nogen

- for nervøsiteten gør mig selvfølgelig i tvivl, men ville blive glad for det, det sikkert

Kunne helt sikkert ikke finde på at få det lavet.
Jeg foretrækker at være mig præcis som jeg er.
Men sådan er vi så forskellige.

Kærligst
Sussie

Anmeld

29. marts 2011

Aves.

SussieThyssen skriver:

Kunne helt sikkert ikke finde på at få det lavet.
Jeg foretrækker at være mig præcis som jeg er.
Men sådan er vi så forskellige.

Kærligst
Sussie

Du er jo også en anden generation....det skal man huske og så tror jeg nu heller ikke at jeg ville gøre det som jeg gør nu når jeg er 50 år, præcis som jeg ikek gør hvad jeg gjorde da jeg var 20 år..og heldigvis for det... ville dælme også se dumt ud med en 50 årig krop med kunstige bryster...hehe...

Anmeld

29. marts 2011

Anonym trådstarter

nvm skriver:

synes heller ikke man kan regne med som det ser ud når man er på klinikken og prøve, der ser de enorme ud, så når man har fået dem er de slet ikke så store. har 3-4 veninder/bekendte der også har fortrudt str, ved at vælge for små

Ja det virkelig surt /: det vil jeg ikke ud for, slet ikke når det så mange penge - gjorde du det fordi de anbefalede den størrelse eller fordi du synes det så så stort ud?

Anmeld

29. marts 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Du er jo også en anden generation....det skal man huske og så tror jeg nu heller ikke at jeg ville gøre det som jeg gør nu når jeg er 50 år, præcis som jeg ikek gør hvad jeg gjorde da jeg var 20 år..og heldigvis for det... ville dælme også se dumt ud med en 50 årig krop med kunstige bryster...hehe...

giver dig helt ret, alderen siger meget, tror jeg

Anmeld

29. marts 2011

SussieThyssen

Eva. skriver:

Man kunne nu også godt få silikonebabser da jeg var yngre...så gammel er jeg nu heller ikke...og der var da en del af mine veninder der allerede dengang fik det.
Men ligesom dengang og så nu er jeg modstander af det.
Hvorfor i alverden fylde sin krop med den slags kunstige indgreb??

Og ja...det ser SÅ latterligt ud når en gammel kone er pumpet

Anmeld

29. marts 2011

nvm

Anonym skriver:

Ja det virkelig surt /: det vil jeg ikke ud for, slet ikke når det så mange penge - gjorde du det fordi de anbefalede den størrelse eller fordi du synes det så så stort ud?

jeg gjorde det fordi jeg ikke ville ha dem for store og de skulle passe til min krop, klinikken blande sig ikke i det. havde min veninde med og hun sagde også du kommer til at fortryde du ikk vælger dem større, men synes jo de så store ud(hun har selv fået lavet 3 gange)

Anmeld

29. marts 2011

Aves.

SussieThyssen skriver:

Man kunne nu også godt få silikonebabser da jeg var yngre...så gammel er jeg nu heller ikke...og der var da en del af mine veninder der allerede dengang fik det.
Men ligesom dengang og så nu er jeg modstander af det.
Hvorfor i alverden fylde sin krop med den slags kunstige indgreb??

Og ja...det ser SÅ latterligt ud når en gammel kone er pumpet

Dengang var det ikke som det er i dag..tiden er en anden i forhold til at få disse operationer...jeg tror det handler om livskvalitet...og jeg kan jo så kun tale for mig, men jeg nyder at være sund i min krop ogs e godt ud..det giver mig livskvalitet, ligesom meget andet gør...men tror som heller ikke man kan følge det hvis man har det fint med sin krop...

Anmeld

29. marts 2011

Anonym trådstarter

nvm skriver:

jeg gjorde det fordi jeg ikke ville ha dem for store og de skulle passe til min krop, klinikken blande sig ikke i det. havde min veninde med og hun sagde også du kommer til at fortryde du ikk vælger dem større, men synes jo de så store ud(hun har selv fået lavet 3 gange)

tror det nemmere at vænne sig til lidt for store end lidt for små men jeg glæder mig til at se deres størrelser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.