Silikonebryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Anonym trådstarter

Kindfed skriver:

Hvad er det, sådan mere specifikt, du gerne vil vide?

Bare personlig mening om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Anonym trådstarter

FrkDitte skriver:

Jeg har selv fået lavet mine , det er de bedste jeg nogensinde har gjort for mig selv.  Så du kan sikkert godt gætte min holdning  Jeg synes at hvis man er ked af noget skal man ændre på det...med måde selvfølgelig  man er jo sin egen lykkes smed!

Jeg havde en b-skål tidligere, men der var ikke meget fyld i den øverste halvdel, sådan fra brystvorten af og op. Jeg har fået fyldt 300 cc i begge, så jeg nu er en d/lille e-skål. Jeg har en lille smule brede hofter, og jeg synes nu at der ligesom er balance i over og underkroppen...det lyder måske lidt mærkeligt...

Jeg føler mig meget mere feminin nu, og tøj sidder pænere på mig.

Jeg fik mine implantater lagt uden på brystmusklen da jeg havde brystvæv nok i forvejen, så det var ikke nødvendigt at ligge dem under brystmusklen.  Jeg vil stadig være i stand til at amme når den kommer

Hvis der er mere du gerne vil vide,må du endelig skrive..

Knus D.

Det lige præcis som mine, bruger 70b og 70c, men der er intet fylde over mine nippels, og har altid haft tøj på der dækker, ALTID, og jeg ser slet ikke efter om hvordan der ser ud på mit bryst med på min mave (er ikke tyk på nogen måde) - men om det sidder så det ikke gør en tyk, men brysterne er jeg 'lige glad' med, bare det ikke er nedringet..

Anmeld

29. marts 2011

Anonym trådstarter

FrkDitte skriver:

Jeg har selv fået lavet mine , det er de bedste jeg nogensinde har gjort for mig selv.  Så du kan sikkert godt gætte min holdning  Jeg synes at hvis man er ked af noget skal man ændre på det...med måde selvfølgelig  man er jo sin egen lykkes smed!

Jeg havde en b-skål tidligere, men der var ikke meget fyld i den øverste halvdel, sådan fra brystvorten af og op. Jeg har fået fyldt 300 cc i begge, så jeg nu er en d/lille e-skål. Jeg har en lille smule brede hofter, og jeg synes nu at der ligesom er balance i over og underkroppen...det lyder måske lidt mærkeligt...

Jeg føler mig meget mere feminin nu, og tøj sidder pænere på mig.

Jeg fik mine implantater lagt uden på brystmusklen da jeg havde brystvæv nok i forvejen, så det var ikke nødvendigt at ligge dem under brystmusklen.  Jeg vil stadig være i stand til at amme når den kommer

Hvis der er mere du gerne vil vide,må du endelig skrive..

Knus D.

og ved ikke hvor meget brystvæv jeg har, det håber jeg de kan fortælle - altså om jeg har nok

Anmeld

29. marts 2011

Anonym trådstarter

Solajma skriver:

Min holdning til silikone bryster er... GO FOR IT! Hvis du virkelig er ked af de bryster du har nu, og istedet kan købe dig til nogle mere perfekte nogle af slagsen, hvad er der så at fortryde??

Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at mine skal fixes på et tidspunkt, men først når jeg er 100% færdig med at få børn.

Mine hænger ikke (kan ikke lave blyantstesten ) men efter to graviditeter og 2 x amning, kan de klemmes næsten helt flade og er i det hele taget jævnt kedelige at se på (røre ved). Min kæreste elsker dem som de er, men er absolut også med på idéen om at de skal laves " mere spændende".. 

Min kæreste er også tilfredse med mine, for de har normal størrelse i følge mine veninder, men synes jeg ikk selv og ja, synes ikke de passer til min krop, så har helt 'glemt' dem, fordi jeg bare er blevet vant til dem

Anmeld

29. marts 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Bare lidt meninger og måske erfaringer

Nu har jeg mange år ville ha' lavet bryster, og har nu råd og bestilt tid til konsultation i maj.

Nu vil jeg bare høre jeres mening om silikonebryster, måske erfaringer fordi man selv haar eller kender nogen

- for nervøsiteten gør mig selvfølgelig i tvivl, men ville blive glad for det, det sikkert

Nu har jeg selv silikonebryster, og det er det BEDSTE der er sket for mig, min selvtillid efter jeg fik dem lavet er blevet ubeskrivelig høj!

Der er intet at være nervøs for, det er ikke så slemt som man forstiller sig, og bagefter gør det ikke så voldsomt ondt fordi brysterne næsten er lammet i lang tid. 

Men når hævelsen har lagt sig, og man kan have alle de smarte flotte bluser på, og have smukke bryster i dem, bliver man så lykkelig!, det er en følelse der slet ikke kan beskrives. 

Synes det er fedt du gør det, og du blir helt klart glad for det!

Anmeld

29. marts 2011

Maddox

Anonym skriver:

Min kæreste er også tilfredse med mine, for de har normal størrelse i følge mine veninder, men synes jeg ikk selv og ja, synes ikke de passer til min krop, så har helt 'glemt' dem, fordi jeg bare er blevet vant til dem

Ja, jeg er vel også blevet "vant" til mine, nu har de jo efterhånden set sådan her ud i mange år  Før jeg fødte min datter, var jeg en D-skål, nu kan jeg kun lige fylde en B-skål ud

De passer nogenlunde til min krop og er ikke grimme eller noget, men det irriterer mig, at der er meget tøj, som jeg ikke rigtig kan fylde ud foroven

Anmeld

29. marts 2011

Bryndis

Jeg vil godt nok sige at du burde vente til du har fået de børn du skal have for en graviditet kan godt ødelægge brysterne hvis du får dem lavet inden.
Kender to som har fået dem lavet inden de fik børn og begge to har fået to hænge klude nu. Og den ene fik dem lagt under musklen og den anden ovenpå.

Anmeld

29. marts 2011

Anonym trådstarter

Misselbek skriver:

Nu har jeg selv silikonebryster, og det er det BEDSTE der er sket for mig, min selvtillid efter jeg fik dem lavet er blevet ubeskrivelig høj!

Der er intet at være nervøs for, det er ikke så slemt som man forstiller sig, og bagefter gør det ikke så voldsomt ondt fordi brysterne næsten er lammet i lang tid. 

Men når hævelsen har lagt sig, og man kan have alle de smarte flotte bluser på, og have smukke bryster i dem, bliver man så lykkelig!, det er en følelse der slet ikke kan beskrives. 

Synes det er fedt du gør det, og du blir helt klart glad for det!

Det er super godt at høre, var bange for, at dette indlæg ville gøre mig i tvivl - men er glad for, at høre fra jer der ønsker det, jer der bare støtter og jer der har fået det lavet

Men endelig kom med mere.

..jeg glæder mig også helt vildt, dog er det op til sommeren, og kommer først til at smide sports bh'en næsten midt på sommeren, med det det værd, er jeg sikker på! hvor meget fik du i, og hvor stor var du i forvejen? - for min skyld må du gerne svare privat, da det kan være et privat svar

Anmeld

29. marts 2011

Anonym trådstarter

Solajma skriver:

Ja, jeg er vel også blevet "vant" til mine, nu har de jo efterhånden set sådan her ud i mange år  Før jeg fødte min datter, var jeg en D-skål, nu kan jeg kun lige fylde en B-skål ud

De passer nogenlunde til min krop og er ikke grimme eller noget, men det irriterer mig, at der er meget tøj, som jeg ikke rigtig kan fylde ud foroven

Jeg føler det lige præcis på samme måde, går slet ikke op i dem mere /:

Anmeld

29. marts 2011

Anonym trådstarter

Bryndis skriver:

Jeg vil godt nok sige at du burde vente til du har fået de børn du skal have for en graviditet kan godt ødelægge brysterne hvis du får dem lavet inden.
Kender to som har fået dem lavet inden de fik børn og begge to har fået to hænge klude nu. Og den ene fik dem lagt under musklen og den anden ovenpå.

Ja det kan du have ret i, det vil jeg tage i overvejning, men tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.