Silikonebryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.259 visninger
68 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

Anonym trådstarter

Bare lidt meninger og måske erfaringer

Nu har jeg mange år ville ha' lavet bryster, og har nu råd og bestilt tid til konsultation i maj.

Nu vil jeg bare høre jeres mening om silikonebryster, måske erfaringer fordi man selv haar eller kender nogen

- for nervøsiteten gør mig selvfølgelig i tvivl, men ville blive glad for det, det sikkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

MissGeoh

Anonym skriver:

Bare lidt meninger og måske erfaringer

Nu har jeg mange år ville ha' lavet bryster, og har nu råd og bestilt tid til konsultation i maj.

Nu vil jeg bare høre jeres mening om silikonebryster, måske erfaringer fordi man selv haar eller kender nogen

- for nervøsiteten gør mig selvfølgelig i tvivl, men ville blive glad for det, det sikkert

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at få lavet mine bryster.

Jeg har været ked af dem siden de tittede frem. Jeg har arvet min mors bryster, og synes de er SÅ forkerte i form..

SÅ hvis jeg engang får råd, så er jeg helt klar på at få dem lavet.

Men det er IKKE pga størrelsen, KUN formen.

Anmeld

29. marts 2011

Aves.

Dejligt for dig...held og lykke med det..håber du bliver rigtig glad for dem.

Jeg har ikke rigtig en mening om dem...hvis man ønsker sig bryster eller større bryster, så er det da super at man kan få det på den måde.

Jeg har fået lavet bryster, men var heldig at jeg ikke behøvede at få fyld i...men havde jeg to flappelapper, så havde jeg helt sikkert fået fyld i.

KNus..

Anmeld

29. marts 2011

Anonym trådstarter

Lige præcis, nu har jeg råd fordi der er 15 % så 25.500 i stedet for 30.000 og jeg er nået til 26.500, det var kun et tilfælde jeg så det, og det slutter torsdag, så heldigvis nåede jeg det..

Mine er ikke så store og de er begyndt at hænge lidt, jeg er kun lige blevet 19 og har altid være flov over dem, det er vis badetøj jeg går uden om, fordi det gør dem meget mindre.

-de ikke i form eller hvad med siger, nogen synes de er normale, men fordi al vægten ligger i det nederste ligner det de hænger og der næsten intet er, /: og har utrolige brede hofter, hvilket gør dem mindre /:

Anmeld

29. marts 2011

Aves.

Anonym skriver:

Lige præcis, nu har jeg råd fordi der er 15 % så 25.500 i stedet for 30.000 og jeg er nået til 26.500, det var kun et tilfælde jeg så det, og det slutter torsdag, så heldigvis nåede jeg det..

Mine er ikke så store og de er begyndt at hænge lidt, jeg er kun lige blevet 19 og har altid være flov over dem, det er vis badetøj jeg går uden om, fordi det gør dem meget mindre.

-de ikke i form eller hvad med siger, nogen synes de er normale, men fordi al vægten ligger i det nederste ligner det de hænger og der næsten intet er, /: og har utrolige brede hofter, hvilket gør dem mindre /:

Hvor dejligt for dig....held og lykke medd et..

Anmeld

29. marts 2011

Anonym trådstarter

tak

Anmeld

29. marts 2011

Kindfed

Hvad er det, sådan mere specifikt, du gerne vil vide?

Anmeld

29. marts 2011

FrkDitte

Jeg har selv fået lavet mine , det er de bedste jeg nogensinde har gjort for mig selv.  Så du kan sikkert godt gætte min holdning  Jeg synes at hvis man er ked af noget skal man ændre på det...med måde selvfølgelig  man er jo sin egen lykkes smed!

Jeg havde en b-skål tidligere, men der var ikke meget fyld i den øverste halvdel, sådan fra brystvorten af og op. Jeg har fået fyldt 300 cc i begge, så jeg nu er en d/lille e-skål. Jeg har en lille smule brede hofter, og jeg synes nu at der ligesom er balance i over og underkroppen...det lyder måske lidt mærkeligt...

Jeg føler mig meget mere feminin nu, og tøj sidder pænere på mig.

Jeg fik mine implantater lagt uden på brystmusklen da jeg havde brystvæv nok i forvejen, så det var ikke nødvendigt at ligge dem under brystmusklen.  Jeg vil stadig være i stand til at amme når den kommer

Hvis der er mere du gerne vil vide,må du endelig skrive..

Knus D.

Anmeld

29. marts 2011

LIZO

jeg har lige fået lavet dem igen, elsker dem. Skriv gerne privat hvis du har nogle spørgsmål

Anmeld

29. marts 2011

Maddox

Min holdning til silikone bryster er... GO FOR IT! Hvis du virkelig er ked af de bryster du har nu, og istedet kan købe dig til nogle mere perfekte nogle af slagsen, hvad er der så at fortryde??

Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at mine skal fixes på et tidspunkt, men først når jeg er 100% færdig med at få børn.

Mine hænger ikke (kan ikke lave blyantstesten ) men efter to graviditeter og 2 x amning, kan de klemmes næsten helt flade og er i det hele taget jævnt kedelige at se på (røre ved). Min kæreste elsker dem som de er, men er absolut også med på idéen om at de skal laves " mere spændende".. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.