Silikonebryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

nvm

Anonym skriver:

tror det nemmere at vænne sig til lidt for store end lidt for små men jeg glæder mig til at se deres størrelser

HELD OG LYKKE TIL DIG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Anonym trådstarter

nvm skriver:

HELD OG LYKKE TIL DIG

1000 tak, og tak for svar

skal nok update nå det er, trods der er 2 måneder

Anmeld

29. marts 2011

nvm

Anonym skriver:

1000 tak, og tak for svar

skal nok update nå det er, trods der er 2 måneder

så glæder vi os til nogle billeder hehe

Anmeld

29. marts 2011

Anonym trådstarter

det bliver først det sommer, når forbindingen er af, men i skal nok få billeder

Anmeld

29. marts 2011

N&J

Jeg syntes egentlig det er tidligt når man ikke har fået børn, mine bryster var ihvertfald ikke færdige med at vokse før jeg var 22-23 år, og jeg har haft både en a skål (16-17) b skål (14-15 år) c skål (fra 17-21 år) og ja en d/e skål (fra 21-25) nu er jeg tilbage i en d skål efter fødsel og amning 

Anmeld

29. marts 2011

SpunkenJo

Anonym skriver:

københavns plastikkirurgi og ja, nu så jeg tilbuddet på 25.500 i stedet for 30.000 derinde, (kendte har også fået dem lavet der) - og har sparret 26.500 sammen indtil nu, så selvom jeg først troede jeg kunne få dem sidst på året, så kan jeg nu

Tak for Info

Go fornøjelse med dine nye bryster.
- er lidt misundelig

Anmeld

29. marts 2011

SussieThyssen

Eva. skriver:

Dengang var det ikke som det er i dag..tiden er en anden i forhold til at få disse operationer...jeg tror det handler om livskvalitet...og jeg kan jo så kun tale for mig, men jeg nyder at være sund i min krop ogs e godt ud..det giver mig livskvalitet, ligesom meget andet gør...men tror som heller ikke man kan følge det hvis man har det fint med sin krop...

Næ det er jo nok det.
Jeg har altid haft det fint..og så har jeg noget med at være naturlig, som jeg synes er langt det smukkeste.
Jeg ved da godt at jeg ikke er nogen skønhed, men jeg har det i den retning, at det der kommer indefra let kan overstråle det ydre...det har jeg set mange eksempler på.

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

SpunkenJo skriver:

Tak for Info

Go fornøjelse med dine nye bryster.
- er lidt misundelig

jo tak, og kan jeg godt forstå

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

N&J skriver:

Jeg syntes egentlig det er tidligt når man ikke har fået børn, mine bryster var ihvertfald ikke færdige med at vokse før jeg var 22-23 år, og jeg har haft både en a skål (16-17) b skål (14-15 år) c skål (fra 17-21 år) og ja en d/e skål (fra 21-25) nu er jeg tilbage i en d skål efter fødsel og amning 

har snakket med min læge, han siger, at hvis de vokser mere - naturligt altså, så vil det ikke være noget, man kan se en forskel på fra nu af og til hvis de gør

Anmeld

30. marts 2011

FruHolm <3

Vil bare lige høre om du så i maj stadig for dem til den pris?

for læste igår at priserne stiger med 25% fra på fredag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.