Silikonebryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

Anonym trådstarter

sarah Foged skriver:

Vil bare lige høre om du så i maj stadig for dem til den pris?

for læste igår at priserne stiger med 25% fra på fredag

Ja det gør jeg, fordi jeg bestilte det i den periode der var tilbud det spurgte jeg dem nemlig også om,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

FruHolm <3

Anonym skriver:

Ja det gør jeg, fordi jeg bestilte det i den periode der var tilbud det spurgte jeg dem nemlig også om,

Det var godt nu når du har sparet sammen og glæder dig sådan

Anmeld

30. marts 2011

Kruse90

Anonym skriver:

Bare lidt meninger og måske erfaringer

Nu har jeg mange år ville ha' lavet bryster, og har nu råd og bestilt tid til konsultation i maj.

Nu vil jeg bare høre jeres mening om silikonebryster, måske erfaringer fordi man selv haar eller kender nogen

- for nervøsiteten gør mig selvfølgelig i tvivl, men ville blive glad for det, det sikkert

Jeg har ingen erfaring med det.
Men jeg vil også have det når jeg har fået de børn jeg skal have

Så jeg syntes det er helt okay

Anmeld

30. marts 2011

Lisbeth85

Kruse90 skriver:

- Det kunne også blive en mulighed her - nøj, det er skuffende at se på dem efter man har ammet og været gravid

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

sarah Foged skriver:

Det var godt nu når du har sparet sammen og glæder dig sådan

Jep, det altid en fordel at finde ud af det kan lade sig gøre før tid

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

Kruse90 skriver:

Jeg har ingen børn endnu, men har sparret siden jeg var 13, fordi jeg så længe har ønsket det, så jeg havde sat mig for, at det skulle ske når jeg havde pengene, om jeg havde børn eller ej - kunne jo nemlig ikke sige hvor længe det ville tage at spare sammen.. Har 4 veninder der alle har fået børn med dem, det kun deres nippels der er ændret, men det sker om du har silikone eller ej, de har ingen andre forskelle

Anmeld

30. marts 2011

FruHolm <3

Anonym skriver:

Jep, det altid en fordel at finde ud af det kan lade sig gøre før tid

Ja

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth85 skriver:

- Det kunne også blive en mulighed her - nøj, det er skuffende at se på dem efter man har ammet og været gravid

*Jeg har ingen børn endnu, men har sparret siden jeg var 13, fordi jeg så længe har ønsket det, så jeg havde sat mig for, at det skulle ske når jeg havde pengene, om jeg havde børn eller ej - kunne jo nemlig ikke sige hvor længe det ville tage at spare sammen.. Har 4 veninder der alle har fået børn med dem, det kun deres nippels der er ændret, men det sker om du har silikone eller ej, de har ingen andre forskelle

- nu er jeg så typen der vil amme, men har en veninde der har fået det lavet, som valgte ikke at tage chancen, og derfor ikke har ammet hendes, men de er som sagt det pænere, fordi hendes nippels så ikke kan ses forskel på

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

sarah Foged skriver:

Ja

JA

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.