Silikonebryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

nvm

Anonym skriver:

har din graviditet påvirket dem?

og det ikke for at de skal ændre min mening, men det godt med noget erfaring og høre fra dem, som aldrig har taget bedre valg

jeg har bestilt tid, så det kan som sådan ikke ændres, men pga det her glæder jeg mig bare mere. Det på københavns plastikkirurgi

jeg kan ikke sige noget om hvordan mine bryster kommer til at se ud endnu, da jeg stadig ammer og har mælk i men kan fortælle min søster har fået to børn efterfølgende+ammet dem, og hendes bryster er helt fine efter.... så håber det samme med mig

kan godt forstå du glæder dig. hvor meget skal du ha i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

nvm

henh01 skriver:

Jeg er også opereret på Nygart. De er bare SUPER dygtige

ja det er

jeg skal også ha lavet igen når jeg er færdig med at få børn

Anmeld

29. marts 2011

Williams'Mor

Herfra!!!
Jeg vil helt vildt gerne selv have dem lavet engang når jeg får råd.

Anmeld

29. marts 2011

Anonym trådstarter

Misselbek skriver:

var en A/lille B, og jeg fik 550 i hver. 

Folk siger mine bryster er blevet for store, men synes de perfekte.

Det blir helt sikkert rigtig flot til dig, især når du kan vise dine nye bryster frem på stranden første gang, det bare en lækker følelse!

glæder mig også som et lille barn,  det bliver godt!

Anmeld

29. marts 2011

Anonym trådstarter

SpunkenJo skriver:

Hvor skal de laves henne?

Vil selv meget gerne ha nogen "nye" kasser, eller bare fyldt de flapper op jeg er endt med efter graviditeten

københavns plastikkirurgi og ja, nu så jeg tilbuddet på 25.500 i stedet for 30.000 derinde, (kendte har også fået dem lavet der) - og har sparret 26.500 sammen indtil nu, så selvom jeg først troede jeg kunne få dem sidst på året, så kan jeg nu

Anmeld

29. marts 2011

Anonym trådstarter

nvm skriver:

ja det er

jeg skal også ha lavet igen når jeg er færdig med at få børn

jeg regner med 450 ml, hvor meget fik du i?

men vil jo se hvad de siger, vil helst føle de er lidt fr store end for små, når jeg er færdig

Anmeld

29. marts 2011

Anonym trådstarter

Williams'Mor skriver:

Herfra!!!
Jeg vil helt vildt gerne selv have dem lavet engang når jeg får råd.

kan jeg godt forstå

Anmeld

29. marts 2011

nvm

Anonym skriver:

jeg regner med 450 ml, hvor meget fik du i?

men vil jo se hvad de siger, vil helst føle de er lidt fr store end for små, når jeg er færdig

jeg fik 325, men skulle ha valgt 400

Anmeld

29. marts 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Hej

Jeg har ikke læst alle indlæg. Jeg har selv fået mine lavet og har efterfølgende været gravid (ammede kun1½ mdr, ikke pga brysterne men pga sygdom) mine bryster har ikke ændret sig meget. Jeg er glad for mine bryster - fik dem lavet udelukkende for min egen skyld og de er ikke nogend er skal vises frem hvis du forstår. Jeg er en stor pige og derfor passer de bare meget bedre til min krop end dem jeg havde før.

Nu 6 år efter er jeg ked af at jeg har fået dem lavet fordi der nu kun er 4 år til jeg skal under kniven igen og have nye implentater i og som årene er gået er jeg blevet pisse bange. Så frygter virkelig den operation - 10 år går super stærkt.

det kunne jeg godt forestille mig, synes også 45-60 min lyder af land tid, men det godt at høre, at de ikke er blevet 'ødelagt' af det

jeg gør det også udelukkende for min egen skyld, har aldrig vist min krop frem, som sådan, og skjult den på stranden.. men nu kan jeg så være bekendt ved den, og ikke har et problem med det, det mit mål

Anmeld

29. marts 2011

Anonym trådstarter

nvm skriver:

jeg fik 325, men skulle ha valgt 400

mit bliver i hvert fald 400 renger jeg med, 400-450, ikk mere eller mindre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.