Silikonebryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Anonym trådstarter

Misselbek skriver:

Nu har jeg selv silikonebryster, og det er det BEDSTE der er sket for mig, min selvtillid efter jeg fik dem lavet er blevet ubeskrivelig høj!

Der er intet at være nervøs for, det er ikke så slemt som man forstiller sig, og bagefter gør det ikke så voldsomt ondt fordi brysterne næsten er lammet i lang tid. 

Men når hævelsen har lagt sig, og man kan have alle de smarte flotte bluser på, og have smukke bryster i dem, bliver man så lykkelig!, det er en følelse der slet ikke kan beskrives. 

Synes det er fedt du gør det, og du blir helt klart glad for det!

Hvordan er dine blevet, nu hvor du er gravid, har det haft konsekvenser?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

nvm

Anonym skriver:

Bare lidt meninger og måske erfaringer

Nu har jeg mange år ville ha' lavet bryster, og har nu råd og bestilt tid til konsultation i maj.

Nu vil jeg bare høre jeres mening om silikonebryster, måske erfaringer fordi man selv haar eller kender nogen

- for nervøsiteten gør mig selvfølgelig i tvivl, men ville blive glad for det, det sikkert

kan det ikke være lige meget hvad andre mener om silikone bryster, man gør det jo for sin egen skyld og ikke for andres..

og fordi en eller anden pige synes silikone er klamt, så ændre det vel ikke din mening i at få det lavet vel

jeg har selv fået det lavet for knap 2 år siden, og fortryder ikke, kun at de gerne måtte ha været større

jeg ville ha lavet større bryster siden jeg var 15 år, og endelig blev det til noget i en alder af 23, og jeg var lykkelig

jeg fik det lavet på nygart privat hospital, som er et rigtig godt sted, søde mennesker og renligt sted. stedet er også kendt fra medierne bla single liv og de unge mødre 

Anmeld

29. marts 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Hvordan er dine blevet, nu hvor du er gravid, har det haft konsekvenser?

Ikke endnu, de har ikke forandret sig, men jeg er heller ikke så langt henne endnu. (:

Anmeld

29. marts 2011

Anonym trådstarter

nvm skriver:

kan det ikke være lige meget hvad andre mener om silikone bryster, man gør det jo for sin egen skyld og ikke for andres..

og fordi en eller anden pige synes silikone er klamt, så ændre det vel ikke din mening i at få det lavet vel

jeg har selv fået det lavet for knap 2 år siden, og fortryder ikke, kun at de gerne måtte ha været større

jeg ville ha lavet større bryster siden jeg var 15 år, og endelig blev det til noget i en alder af 23, og jeg var lykkelig

jeg fik det lavet på nygart privat hospital, som er et rigtig godt sted, søde mennesker og renligt sted. stedet er også kendt fra medierne bla single liv og de unge mødre 

har din graviditet påvirket dem?

og det ikke for at de skal ændre min mening, men det godt med noget erfaring og høre fra dem, som aldrig har taget bedre valg

jeg har bestilt tid, så det kan som sådan ikke ændres, men pga det her glæder jeg mig bare mere. Det på københavns plastikkirurgi

Anmeld

29. marts 2011

Anonym trådstarter

Misselbek skriver:

Ikke endnu, de har ikke forandret sig, men jeg er heller ikke så langt henne endnu. (:

nå okaj, ja så det svært at sige

Anmeld

29. marts 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Det er super godt at høre, var bange for, at dette indlæg ville gøre mig i tvivl - men er glad for, at høre fra jer der ønsker det, jer der bare støtter og jer der har fået det lavet

Men endelig kom med mere.

..jeg glæder mig også helt vildt, dog er det op til sommeren, og kommer først til at smide sports bh'en næsten midt på sommeren, med det det værd, er jeg sikker på! hvor meget fik du i, og hvor stor var du i forvejen? - for min skyld må du gerne svare privat, da det kan være et privat svar

var en A/lille B, og jeg fik 550 i hver. 

Folk siger mine bryster er blevet for store, men synes de perfekte.

Det blir helt sikkert rigtig flot til dig, især når du kan vise dine nye bryster frem på stranden første gang, det bare en lækker følelse!

Anmeld

29. marts 2011

SpunkenJo

Anonym skriver:

Bare lidt meninger og måske erfaringer

Nu har jeg mange år ville ha' lavet bryster, og har nu råd og bestilt tid til konsultation i maj.

Nu vil jeg bare høre jeres mening om silikonebryster, måske erfaringer fordi man selv haar eller kender nogen

- for nervøsiteten gør mig selvfølgelig i tvivl, men ville blive glad for det, det sikkert

Hvor skal de laves henne?

Vil selv meget gerne ha nogen "nye" kasser, eller bare fyldt de flapper op jeg er endt med efter graviditeten

Anmeld

29. marts 2011

henh01

Hej

Jeg har ikke læst alle indlæg. Jeg har selv fået mine lavet og har efterfølgende været gravid (ammede kun1½ mdr, ikke pga brysterne men pga sygdom) mine bryster har ikke ændret sig meget. Jeg er glad for mine bryster - fik dem lavet udelukkende for min egen skyld og de er ikke nogend er skal vises frem hvis du forstår. Jeg er en stor pige og derfor passer de bare meget bedre til min krop end dem jeg havde før.

Nu 6 år efter er jeg ked af at jeg har fået dem lavet fordi der nu kun er 4 år til jeg skal under kniven igen og have nye implentater i og som årene er gået er jeg blevet pisse bange. Så frygter virkelig den operation - 10 år går super stærkt.

Anmeld

29. marts 2011

henh01

nvm skriver:

Jeg er også opereret på Nygart. De er bare SUPER dygtige

Anmeld

29. marts 2011

Ellim

kender et par piger der har fået lavet bryster.. Og de er rigig glade for dem.. (syntes også at de er pæne fordi det ikke er sådan nogle der sidder helt oppe under hagen, og så er de ikke for store..

Kunne også godt selv tænke mig det, men først nå jeg har fået et par unger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.