..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
28. marts 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
twinboys skriver:

ej altså... jeg har anmeldt tråden

Dejligt

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Dinna88

muzen skriver:

nix det har jeg ikke. har jeg ikke lige tænkt på

Twinboys har Jeg ville bare ikke gøre det, hvis andre havde. Ingen grund til at spamme staff, hæhæ.

Anmeld

28. marts 2011

signe.

i den 1 tråd hedder hun lise.. nu hedder hun Kira.. hmm.. Kan nogen have kopieret den "rigtige"? Hvis der altså ahr været en rigtig... århhh det jo bare noget "vullapyk" altså... man ved jo ikke hvad man skal tro...

Anmeld

28. marts 2011

muzen

numsefisk skriver:

Jo det er det desværre.

Jeg var os tosset da jeg opdaget det, men altså hvad skal man gøre..

Andet end at sådan nogle er med til at gøre at vi alle sidder og tænker det "væreste" om hinanden

må jeg spørge om hvad du havde givet, og hvordan du kunne genkende det?

Anmeld

28. marts 2011

KarinaIda

Dinna88 skriver:

Jaaa, jeg tænkte også om det kunne vær hende, men passer det med månederne - altså alderen på hendes søn? Det er vel et par måneder skævt, er det ikke?  

Det har jeg ikke lige været inde og kigge på.. Men det kan jo ha været fusk dengang også... Det ved vi jo ikke!!!

Anmeld

28. marts 2011

PsychedeliC

kirajoergensenTJ skriver:

Hejsa!!, Jeg er en 17 årig pige, som lige er blevet mor for første gang!:-))
Da jeg har enden fuld af penge, prøver jeg at spare så meget jeg nu kan!!

- Ikke for at lyde grådig, men jeg søger simpelthen ALT til en lille dreng på 5 mdr . Jeg har en lille sød tino. Når jeg siger alt så er det simpelthen fra tøj til møbler til bleer osv osv osv..

Det skal helst være her fra sønderjyland af! SKriv gerne hvis i ligger inde med noget!

SEND MIG GERNE EN SMS DA JEG JEG SYNTES DE HER DEBATINDLÆG-HALLØJ ER LIDT RODET 60935647!!

Knus kira )!!

Synd du bor så langt væk. Jeg har ellers en masse drenge tøj som jeg sælger for 5 - 10kr stykket ca

Anmeld

28. marts 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
muzen skriver:

må jeg spørge om hvad du havde givet, og hvordan du kunne genkende det?

Jeg havde givet et legetæppe.

Sad og kiggede rundt på ts, da jeg "faldt" over det, og tænkte hmm, det ligner "mit" og der mangle den samme mus til det.

Jeg havde jo så sendt det, og den profil på ts havde angivet hendes navn på hendes profil, så var det ikke så svært at lægge to og to sammen.

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

28. marts 2011

twinboys

Dinna88 skriver:

Nu er jeg sgu forvirret, haha. Jeg er ikke så hurtig i dag.

Men ligemeget hvad, så er det en underlig situation, det her! Er der en der har gjort staff opmærksom?

Ja mig

Anmeld

28. marts 2011

Dinna88

KarinaIda skriver:

Det har jeg ikke lige været inde og kigge på.. Men det kan jo ha været fusk dengang også... Det ved vi jo ikke!!!

Nej, det lyder skummelt, det med at de bortgivne ting er sat på trendsales. Hm. Men det er jo desværre møg svært at "holde øje" med sådan noget. Det er brand ærgeligt, fordi det jo går ud over dem der helt oprigtigt har det svært, og måske mangler et puslebord eller noget til den lille ny, men så er vi herinde blevet så fyldt med "paranoia", at det bliver svært for os at stole på andre, der opretter sådanne tråde. Æv.

Anmeld

28. marts 2011

CiSo

Dinna88 skriver:

Nu er jeg sgu forvirret, haha. Jeg er ikke så hurtig i dag.

Men ligemeget hvad, så er det en underlig situation, det her! Er der en der har gjort staff opmærksom?

Meget underlig!!  Vi skal ihvertfald have staff på sagen. Det er jo faktisk ulovligt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.