Hvad er jeres syn på tatoveringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2011

kiwifrugten

tinasmor skriver:

Jeg ved godt jeg sikkert bliver upopulær, men synes jo man skal svare ærligt. Altså jeg tænker ikke noget som helst om forældreevne hvis en person har mange tatoveringer. Men jeg må altså indrømme at kommer der en kvinde med rigtig mange synlige tatoveringer, så ville jeg nok dømme hende lidt til at være fra lavere sociale lag (selv om jeg ved, det sikkert slet ikke har noget med det af gøre.)

Du gør dig ikke upopulær jeg er bare glad for at høre jeres meninger og høre jeres syn på det emne :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

tinasmor

kiwifrugten skriver:

Du gør dig ikke upopulær jeg er bare glad for at høre jeres meninger og høre jeres syn på det emne :-)

Lyder godt. Var lidt nervøs om jeg skulle skrive det. For ved jo godt det bare er mine egne fordomme.

Anmeld

26. marts 2011

maria_wlt

Det er virkelig et spørgsmål om i hvilket omfang de er lavet..

Hvis en mand har dem overalt i den grimmeste form, halsen, hovedet...osv.. Så tænker jeg sku mit, og jeg så ikke håber at han klager over at han bliver stemplet.. 

Man er forhåbentlig ikke så naiv at man ikke tror at man bliver dømt ud fra sit udseende på den måde..

Anmeld

26. marts 2011

SiLiMiMa

kiwifrugten skriver:

Ja det jeg mener med overskriften er :

Hvad tænker i når i ser forældre med tatoveringer over det hele komme gående med deres barn/børn?

Dømmer i dem ? Ser i anderledes på dem eller hvad er jeres holdning?

Det er et spørgsmål som jeg har tænkt længe over nu og jeg håber i kan svare mig på hvad i tænker og hvad i mener

Jeg ser på mere deres adfærd end deres udseende, men jeg må indrømme, at jeg altid tænker, at jeg ikke forstår, at man vil "skamfere" (undskyld det stærke ord) sin krop på den måde... men det er jo bare mig. Mange anser det jo for direkte kunst og kropsudsmykning.... og fred være med det - det er jo deres krop.

ved godt mange herinde elsker tatoos, men jeg bryder mig bare slet ikke om det og tænker også på, hvordan det mon vil se ud, når de er gamle og rynkede

heise

Anmeld

26. marts 2011

Isabella_mor

jeg har selv en tus... jeg dømmer ikke nogen.. jeg ser ikke på folk med tusser som værende dårlige forældre det har jo intet med hinanden at gøre...  

Anmeld

26. marts 2011

Mamman

Profilbillede for Mamman
qp skriver:

Jeg elsker tattoveringer og har en del af dem selv .... Ligeledes finder jeg mænd med tattoveringer extremt tiltrækkende

Anmeld

26. marts 2011

minlilleskat

hej.

jeg dømmer ikke folk, der har pircinger eller tatoveringer, det er jo kun en udsmykning, fortæller jo ingenting om mennesket man ser.

men derimod folk som drikker eller tager stoffer forand børn, har jeg ingen respekt for

Anmeld

26. marts 2011

DLM

kiwifrugten skriver:

Ja det jeg mener med overskriften er :

Hvad tænker i når i ser forældre med tatoveringer over det hele komme gående med deres barn/børn?

Dømmer i dem ? Ser i anderledes på dem eller hvad er jeres holdning?

Det er et spørgsmål som jeg har tænkt længe over nu og jeg håber i kan svare mig på hvad i tænker og hvad i mener

jeg tænker slet ikke over det jeg kender så mange med tatoveringer og man ser folk med dem hverdag så tænker ikke så meget over det. men kan godt kigge lidt ekstra hvis jeg ser en cool tatovering

Anmeld

26. marts 2011

DLM

dejligetider skriver:

hej.

jeg dømmer ikke folk, der har pircinger eller tatoveringer, det er jo kun en udsmykning, fortæller jo ingenting om mennesket man ser.

men derimod folk som drikker eller tager stoffer forand børn, har jeg ingen respekt for

enig

Anmeld

26. marts 2011

*Toffee*

Jeg bryder mig ikke om tatoveringer og finder ikke mænd med sådanne tiltrækkende.

Men jeg dømmer dem ikke og da slet ikke i relation til deres børn, det mener jeg ikke har sammenhæng.

Jeg holder dog nok afstand til folk der har tatoveringer på hænderne og op af halsen og i hovedet, da det for mig, sender nogle forkerte signaler.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.