Vil ikke sige jeg dømmer som sådan.. Men jeg tænker måske at de måske burde ha overvejet hvilke signaler de sender ud af til, at de har haft en lettere vild ungdom (ikke som noget skidt nødvendigvis) og så at de nok skulle ha siddet mere skkjult... det går jeg ikke ud fra de gør i det tænkte tilfælde at jeg som forbipasserende skulle kunne se at moren/faren har mange tatoveringer..
De kan da selvfølgelig være gode forældre uden tvivl... Men har det da også sådan lidt at kvinder ikke skal ha for mange synlige men mænd bedre kan bærer det... Men synes stadig ikke at tatoveringer generelt skal kunne ses hele tiden.. Man ved aldrig hvilket job man får sig senere hen i livet.. vil man fx være advokat så er det bare ikke så passende synes jeg, at ha mange tatoveringer.. mand eller kvinde, forælder eller ej..
Jeg har selv 2 tatoveringer og 3 piercinger, men piercinerne kan jo altid tages ud når man er på arbejde...
Mine tatoveringer sidder på siden af underbenet og mellem skulderbladende så de er skjulte det meste af tiden.. 
En ting jeg dog ikke kan arbejde med rigtigt, er dem der får tatoveringer bare for at ha dem, hvor de ikke betyder noget eller har gjort... De sidder der resten af livet og ofte ser det ikke ud til at der er tænkt over det når man ser en tatovering..
Anmeld