Hvad er jeres syn på tatoveringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.684 visninger
66 svar
1 synes godt om
26. marts 2011

kiwifrugten

Ja det jeg mener med overskriften er :

Hvad tænker i når i ser forældre med tatoveringer over det hele komme gående med deres barn/børn?

Dømmer i dem ? Ser i anderledes på dem eller hvad er jeres holdning?

Det er et spørgsmål som jeg har tænkt længe over nu og jeg håber i kan svare mig på hvad i tænker og hvad i mener

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

FrkLarsen

Hej du  

Jeg dømmer ingen på deres udseende, om forældrene så er 'væk' i tatoveringer kan de sagtens være de bedste forældre on earth! 

Jeg kigger da en ekstra gang, og det gælder også folk med piercinger og anderledes tøjstil.

Ingen dømmes fra min side ud fra deres udseende

Anmeld

26. marts 2011

qp

Jeg elsker tattoveringer og har en del af dem selv .... Ligeledes finder jeg mænd med tattoveringer extremt tiltrækkende

Anmeld

26. marts 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Ja jeg mener ikke det er et særligt godt signal at sende, ikke at der bahøver være noget galt med forældrene, men alligevel er det den tanke som altid stræfer en, at forældrene er anderledes. Er ikke rigtig til tatos men skal nok have en med mine børns navne hvis jeg tør, og manden med, men der kan godt gå flere år før min beslutning er endelig. En eller et par små stykker som ikke er provokerende tænker jeg ikke over, men nogle store fede nogle med dødningehiveder, nøgne damer eller andet i den dur, ja så tænker man lidt over det.

Anmeld

26. marts 2011

Kay

lidt sørgelig man ik kan svare ano....

jeg er slet ikke dømmende selv... har selv en tatovering og planer om flere... jeg er pædagog, og har selv tænkt om olk vil kigge dømmende på mig som fagperson, fordi jeg er tatoveret...

og jeg ved at jeg har/har haft koggegaer der har fordomme over for mennesker med mange tatoveringer... og hvis det så er en mand, der er skallet og med tatoveringer, så bliver han hurtig set på som "rokker type"

Anmeld

26. marts 2011

Koen.

FrkLarsen skriver:

Hej du  

Jeg dømmer ingen på deres udseende, om forældrene så er 'væk' i tatoveringer kan de sagtens være de bedste forældre on earth! 

Jeg kigger da en ekstra gang, og det gælder også folk med piercinger og anderledes tøjstil.

Ingen dømmes fra min side ud fra deres udseende

Enig

Jeg har selv en tatovering der fylder det meste af underarmen

Anmeld

26. marts 2011

Koen.

qp skriver:

Jeg elsker tattoveringer og har en del af dem selv .... Ligeledes finder jeg mænd med tattoveringer extremt tiltrækkende

Det erklære jeg mig os enig i

Anmeld

26. marts 2011

Lou87

Førstehåndsindtrykker af folk er altid så dømmende...
Når først man lærer folk at kende er de jo tit helt anderledes end mand tror.

Jeg har selv 8 tattoos.. Men de er ikke specielt tydelige.. (de fleste er skjult af tøj, med mindre jeg er i bikini) Men når folk hører at man har så mange hører jeg ofte: "ej louise, det troede jeg slet ikk om dig.." eller "ej så du jo sådan lidt en rocker en.." Og jeg kan bare næsten kun grine af det, synes det er lidt sjovt at det bliver sammenlignet med rockere eller sømænd stadigvæk
Så der er forskel på hvor, hvordan og hvorledes man har tattoos tror jeg.. For hvis de som mine er skjult meget, så de jo ikk opsigtsvækkende.. men har man derimod dødningehoveder eller på anden vis en meget kraftig tattovering som er synlig så tror jeg godt nogen de kan tænke sine tanker.

Personligt dømmer jeg ikke folk pga det - da jeg kender flere "store brød" der er den typiske rocker lign type med tattoos også, men de er så bløde som lam indeni

Anmeld

26. marts 2011

twinny

Nej det gør jeg ikk.. Men nok fordi jeg selv er en stor fan af tattoveringer... Og har selv et par stykker...  Men jeg hører tit folk sige, "gud det troede jeg ikk du havde en stor tatto på ryggen "og "det troede jeg ikk om dig"... hehe....

Anmeld

26. marts 2011

wamse

Jeg dømmer bestemt ikke folk på deres tatoveringer, for jeg føler mig rimelig sikker på, at ens evner som forældre i hænger sammen med tatoveringer

Jeg har selv meget tydlige tatoveringer, og får tit kommentarer om at "jeg ikke ligner sådan en" og i den stil

Jeg synes at mænd med blandt andet  synlige tatoveringer er vildt lækre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.