Hvad er jeres syn på tatoveringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2011

SSL

Men, jeg kunne nok godt finde på at få intim og navle piercingen tilbage en dag.. Det skal jeg ikke fornægte

Men je tænker, må jeg se billeder af dine tatto'er? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

Pige2009

FrkLarsen skriver:

Hej du  

Jeg dømmer ingen på deres udseende, om forældrene så er 'væk' i tatoveringer kan de sagtens være de bedste forældre on earth! 

Jeg kigger da en ekstra gang, og det gælder også folk med piercinger og anderledes tøjstil.

Ingen dømmes fra min side ud fra deres udseende

Det er no go herfra ligesom en tungepiercing også er det

Anmeld

26. marts 2011

LIZO

jeg er selv fyldt med tatoos. Samme er min mand. Kunne ikke drømme om at dømme andre forældre på grund af det.

Anmeld

26. marts 2011

kiwifrugten

Dejligt at høre jeres mening :-D

Til dem der vil svare anonymt jeg ved faktisk ikke hvordan jeg opsætter til at man kan svare anonymt??

Hvordan gør man? For ja der skal jo være plads til alle :-D

Anmeld

26. marts 2011

mn

jeg må ærligt indrømme at jeg tror jeg dømmer alle med tatoo så er det egentlig ligegyldigt om de er forældre eller ikke. synes det er pænt til fyre, men tænker da når jeg ser det at det er fyre der aldrig bliver voksne og at det bliver svært at forklare deres børn at de ikke må få en, når far eller mor har det. men kunne aldrig selv drømme om at få en og kunne heller ikk drømme om at få børn med en der har det, for det er et det forbilled jeg vil give mine børn.

Anmeld

26. marts 2011

Dinna88

kiwifrugten skriver:

Ja det jeg mener med overskriften er :

Hvad tænker i når i ser forældre med tatoveringer over det hele komme gående med deres barn/børn?

Dømmer i dem ? Ser i anderledes på dem eller hvad er jeres holdning?

Det er et spørgsmål som jeg har tænkt længe over nu og jeg håber i kan svare mig på hvad i tænker og hvad i mener

Jeg synes at tatoveringer er en fantastisk måde at udsmykke kroppen på. Det er ligesom at tænke "ej hun går i farverigt tøj - hun er en dårlig mor!" eller "ej, hun har kort hår, hun er en dårlig mor!" - Altså, så dumt er det. Og ligeledes med piercings - størstedelen af os har piercings i ørerne, hvad er forskellen så på om man har et par ekstra hist og her

Når jeg bliver mor, så skulle min venstre arm gerne være helt dækket, samt noget af den højre.  

Og der der nogle der mener, at en tatovering afspejler hvordan man er som mor, så går man i for små sko

Anmeld

26. marts 2011

SussieThyssen

kiwifrugten skriver:

Ja det jeg mener med overskriften er :

Hvad tænker i når i ser forældre med tatoveringer over det hele komme gående med deres barn/børn?

Dømmer i dem ? Ser i anderledes på dem eller hvad er jeres holdning?

Det er et spørgsmål som jeg har tænkt længe over nu og jeg håber i kan svare mig på hvad i tænker og hvad i mener

Min mening er og har altid været at jeg ikke bryder mig om det..og aldrig vil gøre det.
Og det er der heldigvis heller ingen af mine børn, der gør.
Men jeg stempler ikke folk på det, det må de helt selv om.

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. marts 2011

kiwifrugten

kiwifrugten skriver:

Dejligt at høre jeres mening :-D

Til dem der vil svare anonymt jeg ved faktisk ikke hvordan jeg opsætter til at man kan svare anonymt??

Hvordan gør man? For ja der skal jo være plads til alle :-D

Her er lidt billeder af nogle af mine tusser. Er langt fra færdig endnu, jeg skal have lavet begge arme fuldt ud og hele ryggen, maven og ned af benene

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. marts 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Jeg bryder mig ikke specielt meget om tatoveringer, og synes faktisk det er virkelig dårlig stil at være helt tudset til. MEN jeg tænker bestemt ikke, at folk med tatoveringer er dårlige forældre, overhovedet ikke !

Anmeld

26. marts 2011

Dinna88

kiwifrugten skriver:

Her er lidt billeder af nogle af mine tusser. Er langt fra færdig endnu, jeg skal have lavet begge arme fuldt ud og hele ryggen, maven og ned af benene

Uh, lækkert at se en der holder sig til de sort/hvide tatoveringer! Det er klart det flotteste
Må jeg spørge om hvorfor der er så stor forskel mht. skygger? Jeg tænker på den rose man kan se, der vist egentlig kun er opstregning, men rosen på inderarmen er fyldt med skygger?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.