Hvad er jeres syn på tatoveringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2011

kiwifrugten

Dinna88 skriver:

Uh, lækkert at se en der holder sig til de sort/hvide tatoveringer! Det er klart det flotteste
Må jeg spørge om hvorfor der er så stor forskel mht. skygger? Jeg tænker på den rose man kan se, der vist egentlig kun er opstregning, men rosen på inderarmen er fyldt med skygger?  

Ja jeg holder mig langt væk fra farver i mine tusser.

Grunden til der er forskel er fordi at det kun er lavet halvt færdigt. Jeg er ikke blevet tusset mens jeg er gravid men det hele blir lavet færdigt når jeg har født :-)

Men når det er færdigt blir det hele fyldt med skygger og noder og cupcakes osv

Den ene arm er med onde klovne og den anden blir med gode klovne. Det viser en god og en dårlig side af mig :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

chael

Hmm, det kommer an på mængden af tattoveringer og selve "typen"

Min kæreste r håndværker og har tatoveringer, men han er ikke en farlifrgut, der går med kamphund og hættetrøjer Tværtimod

Jeg har selv en tattovering på håndleddet, på foden og bag øret, men jeg læser til kontorelev/lægesekretær og ville betegne mig, som en forfængelig og fin pige, der bare er facineret af fine tattoveringer

Men de mænd/kvinder der har dem op og ned af armene og op af halsen, det er jo deres valg. De kan jo sagtens være gode forældre. Men man forbinder det bare, eller jeg gør, med et specielt mijø

*Camilla

Anmeld

26. marts 2011

Dinna88

kiwifrugten skriver:

Ja jeg holder mig langt væk fra farver i mine tusser.

Grunden til der er forskel er fordi at det kun er lavet halvt færdigt. Jeg er ikke blevet tusset mens jeg er gravid men det hele blir lavet færdigt når jeg har født :-)

Men når det er færdigt blir det hele fyldt med skygger og noder og cupcakes osv

Den ene arm er med onde klovne og den anden blir med gode klovne. Det viser en god og en dårlig side af mig :-D

Det samme gør jeg. Det er meget mere stilrent synes jeg! 

Ah, det tænkte jeg nok, men måtte lige høre! De ser super flotte ud dem du har lavet - og det lyder super fedt! Mit næste projekt er min højre underarm, der skal være til ære fo rmin niece, og nu her når jeg har råd, så skal jeg have en pin up med studenterhue på  

Anmeld

26. marts 2011

grinny

Jeg dømmer ikke, det er jo ikke min krop det gør ud over. Dog synes jeg ikke om tattoveringer, og vil aldrig selv have en.

Men jeg har masser af veninder der har over 20 af dem, og de er stadig mine bedste veninder, så jeg er ikke som sådan modstander af det, vil bare ikke have det på egen krop

Anmeld

26. marts 2011

Mette+Mathias

Jeg tror ikke at man bliver en dårligere forælder af at have tatoveringer,men når det så er sagt, så synes jeg de er grimme grimme grimme!

Jeg kan ikke forstå, at nogle vil skæmme deres krop på den måde, og jeg har endnu ikke set en tatovering som jeg synes er pæn.

Jeg kender flere som har tatoveringer, og de er selvf. ikke anderledes end andre, men jeg synes ikke det er pænt.

Anmeld

26. marts 2011

acdp8620

FrkLarsen skriver:

Hej du  

Jeg dømmer ingen på deres udseende, om forældrene så er 'væk' i tatoveringer kan de sagtens være de bedste forældre on earth! 

Jeg kigger da en ekstra gang, og det gælder også folk med piercinger og anderledes tøjstil.

Ingen dømmes fra min side ud fra deres udseende

Har det på præcis samme måde

Anmeld

26. marts 2011

kiwifrugten

Dinna88 skriver:

Det samme gør jeg. Det er meget mere stilrent synes jeg! 

Ah, det tænkte jeg nok, men måtte lige høre! De ser super flotte ud dem du har lavet - og det lyder super fedt! Mit næste projekt er min højre underarm, der skal være til ære fo rmin niece, og nu her når jeg har råd, så skal jeg have en pin up med studenterhue på  

Det lyder som et rigtig cool projekt :-)

Jeg kan slet ikke stoppe med at få tusser jeg elsker det bare :-)

Jeg  skal have et lille håndtryk af Petranår hun blir født og så får jeg tatoveret hendes håndtryk på mig :-)

Anmeld

26. marts 2011

Dinna88

kiwifrugten skriver:

Det lyder som et rigtig cool projekt :-)

Jeg kan slet ikke stoppe med at få tusser jeg elsker det bare :-)

Jeg  skal have et lille håndtryk af Petranår hun blir født og så får jeg tatoveret hendes håndtryk på mig :-)

Det er også så smukt med tatoveringer - man bliver afhængig

Åh, smukt. Det har jeg også overvejet med min niece, men jeg kom lidt fra det igen. Måske man skulle overveje det igen! 

Anmeld

26. marts 2011

tinasmor

Jeg ved godt jeg sikkert bliver upopulær, men synes jo man skal svare ærligt. Altså jeg tænker ikke noget som helst om forældreevne hvis en person har mange tatoveringer. Men jeg må altså indrømme at kommer der en kvinde med rigtig mange synlige tatoveringer, så ville jeg nok dømme hende lidt til at være fra lavere sociale lag (selv om jeg ved, det sikkert slet ikke har noget med det af gøre.)

Anmeld

26. marts 2011

mor til 2 skønne piger .

nej det gør jeg ikke da jeg selv har et par tatoveringer  ..
synes på ingen måde man kan dømme folk ud fra om de er tatoveret , for nogle er det en livstil og gør dem bestemt ikke til dårligere forældre .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.