Min kæreste og jeg er total ikke-tattoveret.. Hehe.. Vi er faktisk ret gammeldags på dén måde.. MEN, jeg synes det er meget op til hvordan det ser ud! Jeg står helt af når jeg ser en hormon pumpet dude, med tatoo i hovedet, så får jeg bare vildt ondt af ham! Og tænker han kompencere for en masse han mangler indeni.. Total dømmende! MEN, jeg synes at tatto til piger, kan være sååå svedige! De kan være super fede! Og det er de for det meste.. Dén med sin børns navne er blevet lidt for in, ligesom 90'ernes lænde tattoo! 
Kan du følge mig? Jeg synes det er SÅ meget op til hvad man har, og hvordan det ser ud.. Jeg har f.eks haft tre piercinger, jeg havde under hagen, intim og navlen, og jeg har taget intim og under hagen ud, efter jeg vil være mor, fordi jeg føler det hørte teenage årene til, faktisk.. Men nu er jeg 'voksen', og skal have børn, så synes jeg dét passer bedre til mig.. men det er fordi jeg er mere klassisk, jeg går også i mere klassisk/hverdags tøj, ikke noget sprajlet osv..
hehe.. Lidt svært at forklarer..
Men jeg dømmer mest når der kommer en hormon bombe gående med 'franskbrød' under armene og tattoveret i hovedet eller total ligegyldig tribel ned af armen.. Jeg forstår ikke meningen med almindelig tribel ;p hehe.. ja, jeg dømmer.. Men aldrig kvinder, det er bare blær 
Anmeld