Hvad er jeres syn på tatoveringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2011

Dinna88

lauras*mor* skriver:

ville ikke ha citeret dig, men hende som du citerede... hihi.. Men så har du i hvertfald fået min forklaring på det hun skrev...

kan faktisk godt følge dig lidt af vejen... Jeg tror det er  fordi at man netop ikke ser advokater, læger, politikere, og andre akademikere  med mange synlige tatoveringer.. Men derimod ser man nok mere ofte lagerarbejder, tømre, malere, og andre korte uddannelser..

Jeg aner ikke om det egentlig holder stik, men er tatoveringerne fra ens ungdom er de nok en ekstra udfordring til en jobsamtale som fx advokat eller læge hvis der dukker diverse tatoveringer frem..

Hehe
Du har helt ret mht. til hvem man oftere ser med de synlige tatoveringer, gad vide hvad det skyldes, egentlig.

Men tatoveringer er selvfølgelig et problem hvis man vil være advokat - hvis man er tatoveret fra top til tå! Måske handler det om at man i dag er vant til at se håndværkere med tatoveringer, og derfor ikke bliver stødt af det, men vi er bare ikke lige kommet så langt med avokater osv  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

Dinna88

kiwifrugten skriver:

Jeg syntes at tatoveringer som forældre er helt cool :-) Man er ikke dårlige mennesker fordi man har tusser over det hele. Det er det indre jeg tæller.

Jeg syntes bare det var sjovt lige at høre hvad folk egenlig tænker om tatoveringer/ børn :-D

Jeg er helt enig med dig! Jeg er ogte blevet spurgt om hvorfor jeg ikke har fået min placeret et sted hvor den kan skjules, når nu den er så stor - men hvorfor skulle jeg?  Jeg vil super gerne vise min frem!

Anmeld

27. marts 2011

wamse

Dinna88 skriver:

Jeg er helt enig med dig! Jeg er ogte blevet spurgt om hvorfor jeg ikke har fået min placeret et sted hvor den kan skjules, når nu den er så stor - men hvorfor skulle jeg?  Jeg vil super gerne vise min frem!

Det er præcis det samme jeg bliver spurgt om......

Næ hvorfor skulle jeg da skjule mine tusser, jeg vil jo gerne selv kunne se dem også.

Anmeld

27. marts 2011

Dinna88

wamse skriver:

Det er præcis det samme jeg bliver spurgt om......

Næ hvorfor skulle jeg da skjule mine tusser, jeg vil jo gerne selv kunne se dem også.

Ja, man er vel stolt og glad for dem! Jeg var til galla, hvor jeg havde fin kjole på og det hele, og der var min tatovering helt tydelig, den sidder jo på min overarm, og mine stropper gik op i nakken - jeg kunne godt se at folk gloede

Anmeld

30. marts 2011

2721

lillespurv20 skriver:

Enig

Jeg har selv en tatovering der fylder det meste af underarmen

har du det søde?!
Må jeg set et billed en dag?

Til TS:
Skal ikke se mig helt fri af fordomme. Men som grundsten syntes jeg ikke det påvirker mit syn på andre. Kan da undres når jeg ser folk der er fuldsændig dækket eller nærmest pircet alle steder muligt.
Men igen lidt frækt af mig da jeg selv har 2 tatoveringer og før jeg mødte min kæreste havde 5 pircinger foruden min 4 huller i ørene. Men de var nu ganske uskyldige og ikke særligt opsigsvækkende. Men vi/jeg ønskede ikke at bibeholde dem da vi fandt ud af at jeg skulle være mor

Anmeld

30. marts 2011

Pullemulle

Alle (jeg generaliserer lige) har fordomme, men om det er for tatoveringer eller noget helt andet er forskelligt.

Når det er sagt så skal det lige siges at jeg er helt vil med tatoveringer og kun går og venter på selv at kunne få. Jeg har allerede planer om flere tatoveringe, jeg skal bare lige fylde 18 først.

Men med tatoveringer skal man også huske at hvis de er meget store og synlige kan det have betydning på jobbet. Jeg arberder(fritidsjob) på et kontor og der har de været ligeglade med at jeg var meget afslappet uden sko, tøj med huller i, piercing i læben og pink hår. Men det tror jeg har meget at køre med at jeg sad på et kontor, jeg skulle ikke møde andre mennesker. Jeg vi gerne være pædagog og der tror jeg helt klart det vil have betydning om jeg har synlige tatoveringer eller ej. Mange vil måske mene at personer med tatoveringer er typer de ikke vil efterlade deres børn hos.

Anmeld

30. marts 2011

Fru Nielsen

Jeg bryder mig ikke om at se en krop HELT FULD af tatoveringer, fordi jeg ikke syntes det er pænt.... Jeg elsker tatoveringer, og syntes det er en smuk måde at udsmykke sin krop på... Men alt med måde!

Mine tanke om over tussede forældre er ikke anderledes ens min tanke om alle andre forældre.... Evnen som forældre sidder ikke i en tatovering eller hundrede!

Kigger jeg på folk der er tusset er det for at tjekke kunsten ud på både godt og ondt.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.