Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MHK skriver: Er der nogen der kan svare på hvad idéen med at parkere i gear, er?
Er der nogen der kan svare på hvad idéen med at parkere i gear, er?
Jeg gør det. Det er bare en vane, der er ikke nogen synderlig grund.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kitty skriver: Håndbremsen trukket OG bilen i gear..
Håndbremsen trukket OG bilen i gear..
MarianneSonne skriver: HOVSA Ikke så rart at gå hen og flytte den så
HOVSA Ikke så rart at gå hen og flytte den så
Nej det var MEGA pinligt og mange sure folk (som om jeg havde gjort det med vilje)
Nummer 1. Frigear og håndbremse. Altid.
Rose <3 skriver: Nej det var MEGA pinligt og mange sure folk (som om jeg havde gjort det med vilje)
Ja, man kan hurtig blive upopulær i trafikken. Men på den positive side, så glemmer du jo ikke håndbremsen igen en anden gang
KaLee skriver: Halløjsa.. Jeg tænkte på - hvordan efterlader du bilen, når du skal parkere (rent bremsemæssigt?) Den er lidt svær at forklare, men ville gerne høre om I trækker håndbremsen inden i går ud, eller om i bare efterlader den "sat i gear". Eller om i både trækker håndbremsen og har sat bilen i gear inden i går ud af bilen. Jeg selv parkerer altid bilen med trukket håndbremse og hvor bilen ikke er sat i gear. jeg kan åbenbart ikke lave en afstemning, så valgmulighederne er disse: Trukket håndbremsen og bilen er ikke sat i gear Trukket håndbremsen og bilen er sat i gear Bilen er kun sat i gear
Halløjsa..
Jeg tænkte på - hvordan efterlader du bilen, når du skal parkere (rent bremsemæssigt?)
Den er lidt svær at forklare, men ville gerne høre om I trækker håndbremsen inden i går ud, eller om i bare efterlader den "sat i gear". Eller om i både trækker håndbremsen og har sat bilen i gear inden i går ud af bilen.
Jeg selv parkerer altid bilen med trukket håndbremse og hvor bilen ikke er sat i gear.
jeg kan åbenbart ikke lave en afstemning, så valgmulighederne er disse:
ALTID håndbremsen trukket og bilen i gear!!!
MarianneSonne skriver: Ja, man kan hurtig blive upopulær i trafikken. Men på den positive side, så glemmer du jo ikke håndbremsen igen en anden gang
Nope det går jeg nemlig ikke..... ;)
Og her gik jeg og troede at ALLE trak håndbremsen inden de forlod deres bil Havde slet ikke overvejet mulighed nr 2 eller 3
Jeg trækker - som sagt - håndbremsen og lader bilen stå i frigear.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128