Hvordan parkerer du din bil? (håndbremse eller gear)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

132319

TbCp skriver:

Jeg trækker håndbremsen og har bilen i frigear

Samme her og bliver altid vildt forskrækket når jeg tænder bilen og en anden har sat den i gear uden at trække bremsen 

Har aldrig forstået hvorfor? Især ikke når man holder i en parkeringsbås og alligevel skal skifte til bakgear når man skal ud? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Uhhh jeg er altså også mere til automatgear.

det er bare så meget federe at starte op i en lyskurv eller køre af nedkørslen til motorvejen når man ikke skal tænke på at skifte gear

Lige præcis.

Også i overhandlinger, så skal man ikke først gear ned for at gear forbi når man køre forbi

Anmeld

24. marts 2011

Nettemor

også nr 2.

undtagen når det er vinter for så fryser bremsen ofte fast.. og det hader jeg.. ;-)

Anmeld

24. marts 2011

TbCp

Rose <3 skriver:

Lige præcis.

Også i overhandlinger, så skal man ikke først gear ned for at gear forbi når man køre forbi

WWRRRUUUUUMMMMM!!!!

Anmeld

24. marts 2011

Mi

Det kommer an på hvor jeg parkere. Bilen står altid i gear, og håndbremsen er trukket hvis jeg holder på skråt underlag.

For et par uger siden fandt jeg min venindes bil holdene på tværs af vejen og fortovet. Der havde håndbremsen ikke været trukket hårdt nok og den var bakket ned på vejen. LOL

www.stjerneleg.dk

Anmeld

24. marts 2011

Kruse90

Jeg parkere i gear

Anmeld

24. marts 2011

Klumpe-dumpe

MarianneSonne skriver:

Det kommer an på hvor jeg parkere. Bilen står altid i gear, og håndbremsen er trukket hvis jeg holder på skråt underlag.

For et par uger siden fandt jeg min venindes bil holdene på tværs af vejen og fortovet. Der havde håndbremsen ikke været trukket hårdt nok og den var bakket ned på vejen. LOL

www.stjerneleg.dk

Hooooost det har jeg også prøvet... Inde i midtbyen, hvor den så spærrede den mest trafikerede vej

Anmeld

24. marts 2011

132319

Er der nogen der kan svare på hvad idéen med at parkere i gear, er? 

Anmeld

24. marts 2011

Mi

Rose <3 skriver:

Hooooost det har jeg også prøvet... Inde i midtbyen, hvor den så spærrede den mest trafikerede vej

HOVSA Ikke så rart at gå hen og flytte den så

Anmeld

24. marts 2011

eElak

Rose <3 skriver:

FNIS, du kan selv være flueknepper

Faktisk i Moffes nye bil, er det bare en knap man trykker på.... Ved jeg ikke om jeg synes er smart, for der er SÅ mange knapper i den bil, at man hvis skal være elektrikker for at hitte ud af det....

Forøvrigt så skal jeg lige tale med dig

Så kom på messenger eller face for pokker!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.