Anonym skriver:
edderkopperne står nede i kælderen os da der ikke er varme nok heroppe i stuen, og folk tør ikke komme her hvis de står fremme, så vi har valgt at rykke dem nedenunder også kan folk selv bede om at se dem hvis de ønsker det 
vi er selv igang med at lede efter leopard gekkoer men synes bare ikke der er så mange lige pt ... men det måske bare mig 
Nåhh okay.. Ja der er jo også en del der er bange for dem.. Jeg selv er direkte angst for dem.. Har haft to sesioner (staves) hypnose, og det er den eneste grund til at eg overhovedet kan skrive ordet edderkopper ned, og får stadig en smule nervøsitet i kroppen når jeg skriver og læser ordet..
Jeg kan næsten tegne en også, og det kunne jeg heller ikke før.. Men jeg kan dog ikke være i nærheden af dem.. Og har heller ikke set dine billeder da jeg bare rullede hurtigt over dem... Hvis min mand fanger en og skylder den ud skal han skylde ud 2 gange, og vaske hænder 2 gange... Er der en der har rørt mig skal mit tøj vaskes.. Og hvis folk kigger rundt i mens jeg snakker med dem så bliver jeg skide nervøs.. Hvis de er på mit tv (altså i et program) kan jeg ikke komme mere end 3 meter på tv'et i flere timer efter.. så det er ret slemt synes jeg..
Nej det er ikke bare dig.. Der er nemlig ikke paringssæson nu, men om et par mdr skulle de første unger gerne være kommet eller lige på trapperne.. :-) En af vores er ret tam, den kan sidde på min mands skulder mens han baare går rundt i huset i lang tid, og vores datter elsker at kigge på dem.. De er jo også ret flotte synes jeg.. :-) Har i tænkt på en besteemt art i ville ha?
Anmeld