Krybdyr ? Hvor mange :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

lauras*mor*

Hold da op en masse edderkopper du har dig... Står de så fremme eller hvordan?

Vi har selv 3 voksne leopard gekkoer og 2 unge... en af de vooksne er en han, men ellers er det kun hunner.. De 2 unge er egen avl.. :-) Og den ene voksne er faktisk gravid lige i øjeblikket så vi venter spændt på der kommer 2 nye æg.. :-) vi har så haft 3 mere men de døde desværre... Den ene pga en medfødt fejl (fik pengene tilbgae), en anden pga en leversygdom og den tredje pga en parasit.. Det var ret uheldigt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Anonym trådstarter

luppe-laban skriver:

puha.. jeg bryder mig ik om slager for jeg havde en meget underlig drøm om dem engang og lige siden har jeg ikke kunne lide slange..

men edderkopperne har jeg det fint med hvis de er helt små eller i "bur"

hehe jeg har selv været pisse bange for slanger, og er det da os stadig lidt, især for de store, og især efter jeg blev bidt af den ene, men det ikke noget jeg tænker over så meget mere... edderkopperne er jeg faktisk bange for, men det er kun fordi de kan spyde med hårene hvis de skal forsvare sig, og det gør helvedes ondt !

så har kun hænderne inden hos dem når de skal have mad og vand

slangerne er jeg jo nødt til at have ude hverdag....
især den på 1 billed - det er en ung slange tæppe python, som simpelthen er så aggressiv anlagt, så vi har den ude hverdag i håb om at den bliver mere god som de 2 store og alle de andre slanger.... men som du kan se på billedet, så lægger dig sig i forsvarspostion - og er klar til at angribe "S-form" som jeg kalder det , han er desværre farlig lige nu selvom han er lille, ...

Anmeld

23. marts 2011

lucas<3

Anonym skriver:

hehe jeg har selv været pisse bange for slanger, og er det da os stadig lidt, især for de store, og især efter jeg blev bidt af den ene, men det ikke noget jeg tænker over så meget mere... edderkopperne er jeg faktisk bange for, men det er kun fordi de kan spyde med hårene hvis de skal forsvare sig, og det gør helvedes ondt !

så har kun hænderne inden hos dem når de skal have mad og vand

slangerne er jeg jo nødt til at have ude hverdag....
især den på 1 billed - det er en ung slange tæppe python, som simpelthen er så aggressiv anlagt, så vi har den ude hverdag i håb om at den bliver mere god som de 2 store og alle de andre slanger.... men som du kan se på billedet, så lægger dig sig i forsvarspostion - og er klar til at angribe "S-form" som jeg kalder det , han er desværre farlig lige nu selvom han er lille, ...

har du børn.?

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

lauras*mor* skriver:

Hold da op en masse edderkopper du har dig... Står de så fremme eller hvordan?

Vi har selv 3 voksne leopard gekkoer og 2 unge... en af de vooksne er en han, men ellers er det kun hunner.. De 2 unge er egen avl.. :-) Og den ene voksne er faktisk gravid lige i øjeblikket så vi venter spændt på der kommer 2 nye æg.. :-) vi har så haft 3 mere men de døde desværre... Den ene pga en medfødt fejl (fik pengene tilbgae), en anden pga en leversygdom og den tredje pga en parasit.. Det var ret uheldigt...

edderkopperne står nede i kælderen os da der ikke er varme nok heroppe i stuen, og folk tør ikke komme her hvis de står fremme, så vi har valgt at rykke dem nedenunder også kan folk selv bede om at se dem hvis de ønsker det

vi er selv igang med at lede efter leopard gekkoer men synes bare ikke der er så mange lige pt ... men det måske bare mig

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

luppe-laban skriver:

har du børn.?

nej har jeg ikke ... men når og hvis jeg bliver gravid, bliver der også taget meget mere hensyn til dette ..

Anmeld

23. marts 2011

lucas<3

Anonym skriver:

nej har jeg ikke ... men når og hvis jeg bliver gravid, bliver der også taget meget mere hensyn til dette ..

okay

puha syns godt nok det er mange slanger.. 

du kunne næsten åben dig egen zoo..(:

Anmeld

23. marts 2011

mth1987

Anonym skriver:

det har jeg ikke hørt om at man ikke må altså...... jeg er faktisk lige flyttet fra Dianalund som ligger ret tæt på Sorø, og bor i Brandelev nu ved Næstved så det er forholdsvis ret langt væk

Jeg har også boet i dianalund men nu ved du hvert fald vi har billige mus. Vi avler selv så regner med vi har nogen hele tiden

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

luppe-laban skriver:

okay

puha syns godt nok det er mange slanger.. 

du kunne næsten åben dig egen zoo..(:

Haha nu du siger det, så har vi faktisk snakket om det nok nærmere noget dyrehandel eller sådan noget halløj

Anmeld

23. marts 2011

lucas<3

Anonym skriver:

Haha nu du siger det, så har vi faktisk snakket om det nok nærmere noget dyrehandel eller sådan noget halløj

hehe det var da os en ide.(:

Anmeld

23. marts 2011

lauras*mor*

Anonym skriver:

edderkopperne står nede i kælderen os da der ikke er varme nok heroppe i stuen, og folk tør ikke komme her hvis de står fremme, så vi har valgt at rykke dem nedenunder også kan folk selv bede om at se dem hvis de ønsker det

vi er selv igang med at lede efter leopard gekkoer men synes bare ikke der er så mange lige pt ... men det måske bare mig

Nåhh okay.. Ja der er jo også en del der er bange for dem.. Jeg selv er direkte angst for dem.. Har haft to sesioner (staves) hypnose, og det er den eneste grund til at eg overhovedet kan skrive ordet edderkopper ned, og får stadig en smule nervøsitet i kroppen når jeg skriver og læser ordet.. Jeg kan næsten tegne en også, og det kunne jeg heller ikke før.. Men jeg kan dog ikke være i nærheden af dem.. Og har heller ikke set dine billeder da jeg bare rullede hurtigt over dem... Hvis min mand fanger en og skylder den ud skal han skylde ud 2 gange, og vaske hænder 2 gange... Er der en der har rørt mig skal mit tøj vaskes.. Og hvis folk kigger rundt i mens jeg snakker med dem så bliver jeg skide nervøs.. Hvis de er på mit tv (altså i et program) kan jeg ikke komme mere end 3 meter på tv'et i flere timer efter.. så det er ret slemt synes jeg..

Nej det er ikke bare dig.. Der er nemlig ikke paringssæson nu, men om et par mdr skulle de første unger gerne være kommet eller lige på trapperne.. :-) En af vores er ret tam, den kan sidde på min mands skulder mens han baare går rundt i huset i lang tid, og vores datter elsker at kigge på dem.. De er jo også ret flotte synes jeg.. :-) Har i tænkt på en besteemt art i ville ha?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.