Krybdyr ? Hvor mange :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

Dinna88

sarahb skriver:

ja det kan jeg så ikke gøre meget ved andet end at sige ja...

Nej nej, det har jo intet med dig at gøre! Slet ikke ment på den måde!
Jeg tænker bare at det var et valg hun tog, og så synes jeg fandme det er synd at den skal lade livet, fordi hun har den fri. Det er så en af grundene til at jeg personligt ikke mener at disse dyr skal være i et privat hjem. Slangen kan jo ikke gøre for at den er krybdyr og naturligt leder efter et bytte, frem for at blive fodret, så at den ikke kan leve længere fordi den følger sin natur, det er ondt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

mth1987

Anonym skriver:

uh hvor lækkert ... vi leder efter mus lige pt, men pengene er der bare ikke.... men tror da nu det er lovligt det er jo til foder hvis man kan sige det sådan ?

Tænkte om man måtte reklamere i en alm tråd om salg. Hvis du bor i nærheden af Sorø så skriv pb. Prisen finder vi ud af. Lige pt er det kun hunnen der gider spise så ska af med nogle

Anmeld

23. marts 2011

sarahb

Dinna88 skriver:

Nej nej, det har jo intet med dig at gøre! Slet ikke ment på den måde!
Jeg tænker bare at det var et valg hun tog, og så synes jeg fandme det er synd at den skal lade livet, fordi hun har den fri. Det er så en af grundene til at jeg personligt ikke mener at disse dyr skal være i et privat hjem. Slangen kan jo ikke gøre for at den er krybdyr og naturligt leder efter et bytte, frem for at blive fodret, så at den ikke kan leve længere fordi den følger sin natur, det er ondt. 

nej nej slet ikke taget på den måde, bare at jeg ikke kan sige andet en Ja til det..
De har et naturligt instinkt som andre rov dyr og dyre arter

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

Tænkte om man måtte reklamere i en alm tråd om salg. Hvis du bor i nærheden af Sorø så skriv pb. Prisen finder vi ud af. Lige pt er det kun hunnen der gider spise så ska af med nogle

det har jeg ikke hørt om at man ikke må altså...... jeg er faktisk lige flyttet fra Dianalund som ligger ret tæt på Sorø, og bor i Brandelev nu ved Næstved så det er forholdsvis ret langt væk

Anmeld

23. marts 2011

lucas<3

pu ha det var godt nok mange dyr du har..

er de storer?

Anmeld

23. marts 2011

Dinna88

sarahb skriver:

nej nej slet ikke taget på den måde, bare at jeg ikke kan sige andet en Ja til det..
De har et naturligt instinkt som andre rov dyr og dyre arter

Ja, ligemeget hvor meget man prøver på at gøre dem tamme, så forsvinder det der bare aldrig. Det kan sammenlignes med katte - de ER ikke egnet til at være indekatte, de skal ud og jage mus m.m. 

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

luppe-laban skriver:

pu ha det var godt nok mange dyr du har..

er de storer?

Har 2 store tæppepythoner (hunnen på 2.25) og (hannen på 1.50) ..

resten er "små" hvis det kan siges sådan

Anmeld

23. marts 2011

Lou87

sarahb skriver:

det var dyrelægen der spugte om hun sov med den, og hun fortalte så den var begyndt at komme i sengen om natten. Og ja i og med den ikke spiste og lå ved hende om natten, sagde han at den ligger og måler hende om den kunne spise hende.

Ej seriøst.. det virkelig virkelig bare for ulækkert og tænke på..
Kan lige se for mig at den bare ligger der ved siden af og måler hende.. bvadr! Og ku endnu mere li forestille mig man vågnede op til den var ved og æde ens hånd eller fod...

PUHHAA NEJ NEJ NEEEJ

Anmeld

23. marts 2011

Lou87

mth1987 skriver:

Slangerne får også lov at blive dernede. Er vildt angst for dem

Forstår jeg satme godt arhhggg!

Anmeld

23. marts 2011

lucas<3

Anonym skriver:

Har 2 store tæppepythoner (hunnen på 2.25) og (hannen på 1.50) ..

resten er "små" hvis det kan siges sådan

puha.. jeg bryder mig ik om slager for jeg havde en meget underlig drøm om dem engang og lige siden har jeg ikke kunne lide slange..

men edderkopperne har jeg det fint med hvis de er helt små eller i "bur"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.