Anonym skriver:
han er gul - sort, men meget sort i det... han er smuk 
men jeg tør bare ikke have ham ud, andet end hvis jeg har fat i hovedet... og har virkelig ingen ide om hvordan jeg tæmmer ham
.... har taget kontakt til en prof. slangetæmmer i håb om hjælp derfra.... har altid hørt at de skal være ude hverdag, og i menneske hænder osv... men ingen herhjemme tør, for hvis ikke han bider, så pisser han på en..
ikke så charmerende hehe....
Det du evt kan gøre det er at tage et eller andet du har haft på og smide ind til den..
Så han lærer din lugt at kende ordentligt (evt en t-shirt du har sovet i? et par handsker du har haft på i vinters.. ect ect---)
Også stille og roligt bare gør som du gør nu.. Men når du har fået ham ud, så slip ham så han selv kan fise rundt på din arm eller sådan noget.. Jeg vil ikke tage ham ud hver dag, det stresser ham unødigt.. Men måske et par gange i ugen..
Tæpper har temperament, og MEGET af det, de er ikke bange for at bruge deres tænder..
Du kan evt tage et par tykke handsker på de første gange indtil du er tryg nok ved ham.. At han pisser på jer hver gang i har ham ude kan være tegn på stress.. Hvordan har i ham gående? Hvor stor er han? Du kan evt skrive til mig privat, så vil jeg gerne prøve at hjælpe dig..
Anmeld