Krybdyr ? Hvor mange :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

sarahb

det er jo vildt... så de er ikke ude ved jer osv...?

Argh min venindes venninde havde en kæmpe stor slange, den blev aflivet for den sultede sig selv og lå og målte hende om natten for at se om hun kunne spises... ADDDDDDDDDDDDDDDDD

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

Min kæreste har to konge boa'er og så har vi lige købt en kamæleon der hedder Birger (længere forklaring) I forbindelse med denne tråd (hvis det lovligt) vil jeg da gøre opmærksom på vi har en hulens masse fodder mus billigt

uh hvor lækkert ... vi leder efter mus lige pt, men pengene er der bare ikke.... men tror da nu det er lovligt det er jo til foder hvis man kan sige det sådan ?

Anmeld

23. marts 2011

Vidunderligeunger

Anonym skriver:

jeg ved ikke rigtig hvorfor, men synes bare de er så flotte og ret nemme at have med at gøre

- har selvfølgelig også 2 chinchillaer, 5 rotter, 2 mus og 4 kaniner (og nej de bliver ikke brugt til foder nogen af dem ) bare lige så det er sagt hehe

eeeeeeeeeeeeeigh.. det er altså vildt! bor du alene? heh

Anmeld

23. marts 2011

Lou87

mth1987 skriver:

Min kæreste har to konge boa'er og så har vi lige købt en kamæleon der hedder Birger (længere forklaring) I forbindelse med denne tråd (hvis det lovligt) vil jeg da gøre opmærksom på vi har en hulens masse fodder mus billigt

Nu er jeg endnu mere glad for jeg IKKE spurgte hvad der rent faktisk var i de to terrarier
Så var jeg sponset rundt i stuen med hænderne i vejret

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Argh min venindes venninde havde en kæmpe stor slange, den blev aflivet for den sultede sig selv og lå og målte hende om natten for at se om hun kunne spises... ADDDDDDDDDDDDDDDDD

de står i kælderen hvor der er varme o.lign så de har det godt, og de kommer ud hverdag for at vende sig til at være ved folk...

men ja slanger gør sådan noget hvis de kan komme til det, og hvis de er store nok ... det er nu os det jeg frygter allermest men så længe de får mad osv som de skal så er der ikke nogen problemer

Anmeld

23. marts 2011

Lou87

sarahb skriver:

What what what... !!!!
Jeg gyyyyser indvendigt...

Anmeld

23. marts 2011

Lou87

sarahb skriver:

What what what... !!!!
Jeg gyyyyser indvendigt...

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

BlyViol skriver:

eeeeeeeeeeeeeigh.. det er altså vildt! bor du alene? heh

hehe nej jeg bor sammen med en veninde og min kæreste så vi er en del om dyrene hverdag

Anmeld

23. marts 2011

Vidunderligeunger

Anonym skriver:

hehe nej jeg bor sammen med en veninde og min kæreste så vi er en del om dyrene hverdag

puha... jeg er lidt målløs..

Anmeld

23. marts 2011

sarahb

Anonym skriver:

de står i kælderen hvor der er varme o.lign så de har det godt, og de kommer ud hverdag for at vende sig til at være ved folk...

men ja slanger gør sådan noget hvis de kan komme til det, og hvis de er store nok ... det er nu os det jeg frygter allermest men så længe de får mad osv som de skal så er der ikke nogen problemer

her gad slangen ikke spise, den nægtede fordi den åbenbart havde sat sig i hoved at hun skulle spises...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.