Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mth1987 skriver: Min kæreste har to konge boa'er og så har vi lige købt en kamæleon der hedder Birger (længere forklaring) I forbindelse med denne tråd (hvis det lovligt) vil jeg da gøre opmærksom på vi har en hulens masse fodder mus billigt
Min kæreste har to konge boa'er og så har vi lige købt en kamæleon der hedder Birger (længere forklaring) I forbindelse med denne tråd (hvis det lovligt) vil jeg da gøre opmærksom på vi har en hulens masse fodder mus billigt
uh hvor lækkert ... vi leder efter mus lige pt, men pengene er der bare ikke.... men tror da nu det er lovligt det er jo til foder hvis man kan sige det sådan ?
Anonym skriver: jeg ved ikke rigtig hvorfor, men synes bare de er så flotte og ret nemme at have med at gøre - har selvfølgelig også 2 chinchillaer, 5 rotter, 2 mus og 4 kaniner (og nej de bliver ikke brugt til foder nogen af dem ) bare lige så det er sagt hehe
jeg ved ikke rigtig hvorfor, men synes bare de er så flotte og ret nemme at have med at gøre - har selvfølgelig også 2 chinchillaer, 5 rotter, 2 mus og 4 kaniner (og nej de bliver ikke brugt til foder nogen af dem ) bare lige så det er sagt hehe
eeeeeeeeeeeeeigh.. det er altså vildt! bor du alene? heh
Nu er jeg endnu mere glad for jeg IKKE spurgte hvad der rent faktisk var i de to terrarier Så var jeg sponset rundt i stuen med hænderne i vejret
sarahb skriver: det er jo vildt... så de er ikke ude ved jer osv...?Argh min venindes venninde havde en kæmpe stor slange, den blev aflivet for den sultede sig selv og lå og målte hende om natten for at se om hun kunne spises... ADDDDDDDDDDDDDDDDD
det er jo vildt... så de er ikke ude ved jer osv...?Argh min venindes venninde havde en kæmpe stor slange, den blev aflivet for den sultede sig selv og lå og målte hende om natten for at se om hun kunne spises... ADDDDDDDDDDDDDDDDD
de står i kælderen hvor der er varme o.lign så de har det godt, og de kommer ud hverdag for at vende sig til at være ved folk...men ja slanger gør sådan noget hvis de kan komme til det, og hvis de er store nok ... det er nu os det jeg frygter allermest men så længe de får mad osv som de skal så er der ikke nogen problemer
What what what... !!!!Jeg gyyyyser indvendigt...
BlyViol skriver: eeeeeeeeeeeeeigh.. det er altså vildt! bor du alene? heh
hehe nej jeg bor sammen med en veninde og min kæreste så vi er en del om dyrene hverdag
Anonym skriver: hehe nej jeg bor sammen med en veninde og min kæreste så vi er en del om dyrene hverdag
puha... jeg er lidt målløs..
Anonym skriver: de står i kælderen hvor der er varme o.lign så de har det godt, og de kommer ud hverdag for at vende sig til at være ved folk...men ja slanger gør sådan noget hvis de kan komme til det, og hvis de er store nok ... det er nu os det jeg frygter allermest men så længe de får mad osv som de skal så er der ikke nogen problemer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128