Anonym skriver:
uuuh hold da op, hvor er det egentlig voldsomt at du har det sådan, men jeg synes det er flot at du kan skrive ordet nu og at du kan læse det og tegne det nu, det synes jeg er godt gået !! 
- uh vi tænker ikke så meget over hvad for en det skal være, vi ku bare godt tænke os lidt af hver da vi elsker dyrene og gerne vil prøve og følge rigtig med i sådan noget...
ja hypnotisøren var også meget overrasket og sagde at han sjældent havde mødt en der var SÅ bange.. Det har og er stadig også meget belastende, også fordi mange ikke tror det virkelig ER så slemt.. Men f.eks sådan noget som plaastik edderkopper som legetøj og sådan.. det kan jeg slet ikke ha med... Min venindes søn havde en på et tidspunkt.. den blev gemt væk når jeg kom på besøg..
Ja min mand ville vildt gerne ha sin egen dyrhandler en dag.. Han har også haft rotter, mus (til foder), slanger, katte, hunde, marsvin, hamster, dværghamster og alle mulige andre også... Næsten en af hver.. dog aldrig edderkopper..
Der er rigtig mange foorskellige afskygninger af leopard gekkoer, nogle er flottere end andre.. et par stykker af vores har grøn "øjenskygge" på og orange på halen (carrot-tale - som i gulerod..) :-) Det kan være jeg har et par billeder.. men du bor nok alligevel ret langt væk.. gætter altid på folk bor på sjælland.. haha.. Men ellers er i meget velkomne til at se på vores, vi har ikke planer om at beholde dem alle sammen alligevel.. og slet ikke når æggene begynder at komme... så får vi utrolig mange forudtaget at alle æggene bliver til noget.. sidste sæson fik vi omkring 20 æg i alt..
Men kun 2 blev til noget.. Det er ikke super nemt at opdrætte æggene som an skulle tro..
Anmeld