Krybdyr ? Hvor mange :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

Anonym trådstarter

luppe-laban skriver:

hehe det var da os en ide.(:

ja lige præcis, men jeg må nok hellere se langt efter den drøm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Anonym trådstarter

lauras*mor* skriver:

Nåhh okay.. Ja der er jo også en del der er bange for dem.. Jeg selv er direkte angst for dem.. Har haft to sesioner (staves) hypnose, og det er den eneste grund til at eg overhovedet kan skrive ordet edderkopper ned, og får stadig en smule nervøsitet i kroppen når jeg skriver og læser ordet.. Jeg kan næsten tegne en også, og det kunne jeg heller ikke før.. Men jeg kan dog ikke være i nærheden af dem.. Og har heller ikke set dine billeder da jeg bare rullede hurtigt over dem... Hvis min mand fanger en og skylder den ud skal han skylde ud 2 gange, og vaske hænder 2 gange... Er der en der har rørt mig skal mit tøj vaskes.. Og hvis folk kigger rundt i mens jeg snakker med dem så bliver jeg skide nervøs.. Hvis de er på mit tv (altså i et program) kan jeg ikke komme mere end 3 meter på tv'et i flere timer efter.. så det er ret slemt synes jeg..

Nej det er ikke bare dig.. Der er nemlig ikke paringssæson nu, men om et par mdr skulle de første unger gerne være kommet eller lige på trapperne.. :-) En af vores er ret tam, den kan sidde på min mands skulder mens han baare går rundt i huset i lang tid, og vores datter elsker at kigge på dem.. De er jo også ret flotte synes jeg.. :-) Har i tænkt på en besteemt art i ville ha?

uuuh hold da op, hvor er det egentlig voldsomt at du har det sådan, men jeg synes det er flot at du kan skrive ordet nu og at du kan læse det og tegne det nu, det synes jeg er godt gået !!

- uh vi tænker ikke så meget over hvad for en det skal være, vi ku bare godt tænke os lidt af hver da vi elsker dyrene og gerne vil prøve og følge rigtig med i sådan noget...

Anmeld

23. marts 2011

Aabye

Jeg har kun en enkelt slange tilbage nu.. En sød lille kornsnog.. 

Men jeg har haft RIGTIG mange.. Inden jeg begyndte at skære ned på slange holdet havde jeg 36 kongepythoner i forskellige morpher og almindelige.. så havde jeg 3 kornsnoge (hvor jeg stadig har den ene), 3 kongeboa og 2 træboa.. 

Så har jeg også haft 2 skægagamer og en leopard gekko (jeg reddede den fra en dyrehandler, den døde desværre 3 dage efter )

Anmeld

23. marts 2011

lauras*mor*

Anonym skriver:

uuuh hold da op, hvor er det egentlig voldsomt at du har det sådan, men jeg synes det er flot at du kan skrive ordet nu og at du kan læse det og tegne det nu, det synes jeg er godt gået !!

- uh vi tænker ikke så meget over hvad for en det skal være, vi ku bare godt tænke os lidt af hver da vi elsker dyrene og gerne vil prøve og følge rigtig med i sådan noget...

ja hypnotisøren var også meget overrasket og sagde at han sjældent havde mødt en der var SÅ bange.. Det har og er stadig også meget belastende, også fordi mange ikke tror det virkelig ER så slemt.. Men f.eks sådan noget som plaastik edderkopper som legetøj og sådan.. det kan jeg slet ikke ha med... Min venindes søn havde en på et tidspunkt.. den blev gemt væk når jeg kom på besøg..

Ja min mand ville vildt gerne ha sin egen dyrhandler en dag.. Han har også haft rotter, mus (til foder), slanger, katte, hunde, marsvin, hamster, dværghamster og alle mulige andre også... Næsten en af hver.. dog aldrig edderkopper..

Der er rigtig mange foorskellige afskygninger af leopard gekkoer, nogle er flottere end andre.. et par stykker af vores har grøn "øjenskygge" på og orange på halen (carrot-tale - som i gulerod..) :-) Det kan være jeg har et par billeder.. men du bor nok alligevel ret langt væk.. gætter altid på folk bor på sjælland.. haha.. Men ellers er i meget velkomne til at se på vores, vi har ikke planer om at beholde dem alle sammen alligevel.. og slet ikke når æggene begynder at komme...  så får vi utrolig mange forudtaget at alle æggene bliver til noget.. sidste sæson fik vi omkring 20 æg i alt.. Men kun 2 blev til noget.. Det er ikke super nemt at opdrætte æggene som an skulle tro..

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

LineAabye skriver:

Jeg har kun en enkelt slange tilbage nu.. En sød lille kornsnog.. 

Men jeg har haft RIGTIG mange.. Inden jeg begyndte at skære ned på slange holdet havde jeg 36 kongepythoner i forskellige morpher og almindelige.. så havde jeg 3 kornsnoge (hvor jeg stadig har den ene), 3 kongeboa og 2 træboa.. 

Så har jeg også haft 2 skægagamer og en leopard gekko (jeg reddede den fra en dyrehandler, den døde desværre 3 dage efter )

hold da op du er den første jeg har hørt om, der har haft så mange slanger hvor dejligt

ærgeligt at den døde

Anmeld

23. marts 2011

Aabye

Nåååårh ja.. Jeg har også haft en tæppepython.. Den var nu ellers fin...

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

lauras*mor* skriver:

ja hypnotisøren var også meget overrasket og sagde at han sjældent havde mødt en der var SÅ bange.. Det har og er stadig også meget belastende, også fordi mange ikke tror det virkelig ER så slemt.. Men f.eks sådan noget som plaastik edderkopper som legetøj og sådan.. det kan jeg slet ikke ha med... Min venindes søn havde en på et tidspunkt.. den blev gemt væk når jeg kom på besøg..

Ja min mand ville vildt gerne ha sin egen dyrhandler en dag.. Han har også haft rotter, mus (til foder), slanger, katte, hunde, marsvin, hamster, dværghamster og alle mulige andre også... Næsten en af hver.. dog aldrig edderkopper..

Der er rigtig mange foorskellige afskygninger af leopard gekkoer, nogle er flottere end andre.. et par stykker af vores har grøn "øjenskygge" på og orange på halen (carrot-tale - som i gulerod..) :-) Det kan være jeg har et par billeder.. men du bor nok alligevel ret langt væk.. gætter altid på folk bor på sjælland.. haha.. Men ellers er i meget velkomne til at se på vores, vi har ikke planer om at beholde dem alle sammen alligevel.. og slet ikke når æggene begynder at komme...  så får vi utrolig mange forudtaget at alle æggene bliver til noget.. sidste sæson fik vi omkring 20 æg i alt.. Men kun 2 blev til noget.. Det er ikke super nemt at opdrætte æggene som an skulle tro..

ville selv ønske at jeg kunne starte min egen dyrehandel, men det kræver jo desværre en del ting
- jeg bor på sjælland ja

Anmeld

23. marts 2011

Aabye

Anonym skriver:

hold da op du er den første jeg har hørt om, der har haft så mange slanger hvor dejligt

ærgeligt at den døde

Hehe.. Mit slangehold er vist ingen ting.. :p Jeg kender en som har 250 slanger hjemme af alle mulige forskellige arter.. 

Jeg elsker slanger, synes det er et facinerende dyr, men synes det tog lidt overhånd til sidst.. Derfor skar jeg ned på det og har nu kun min lille kornsnog tilbage.. Ham har jeg også haft siden han var et æg, så han kommer ingen steder.. Ville gerne have en mere, men er lidt bange for at hvis jeg først køber en.. Jamen så er vi hurtigt oppe på et meget stort antal igen :p

Anmeld

23. marts 2011

SSL

Pia. skriver:

Selvom jeg er rystende bange for de her kryb og dårligt tør se dem på billede - så bliver jeg alligevel lidt nysgerrig efter at se dine dyr.... - ufff eller måske ikke...

Er så frygtelig bange for edderkopper ....

På trods af, at min store drømme uddannelse er dyrepasser/aasistent - så ville jeg bare ALDRIG kunne røre ved de dyr...

Nå, skal vi ikke se dine "kæledyr"

Knus og skælvende tanker fra Pia.

hahahahaha, det er bare SÅ meget mig, dét du siger! Er total nysgerrig efter at se hendes dyr, men jeg tør ikke Jeg turde faktisk ikke scrole længere ned efter dit indlæg haha.. Skal, skal ikke? Jeg gør det...... Mareidt i nat :/

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

LineAabye skriver:

Hehe.. Mit slangehold er vist ingen ting.. :p Jeg kender en som har 250 slanger hjemme af alle mulige forskellige arter.. 

Jeg elsker slanger, synes det er et facinerende dyr, men synes det tog lidt overhånd til sidst.. Derfor skar jeg ned på det og har nu kun min lille kornsnog tilbage.. Ham har jeg også haft siden han var et æg, så han kommer ingen steder.. Ville gerne have en mere, men er lidt bange for at hvis jeg først køber en.. Jamen så er vi hurtigt oppe på et meget stort antal igen :p

hehe jeg sku lige til at sige du godt må købe min ung tæppepython, men synes ikke jeg vil gå af med ham når han er som han er ...
men kan godt forstå dig, det her er os ved at være helt oppe i det røde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.