Krybdyr ? Hvor mange :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

her gad slangen ikke spise, den nægtede fordi den åbenbart havde sat sig i hoved at hun skulle spises...

jeg har hørt om det, mine 2 små konge boa'er gider heller ikke spise, men heldigvis er de ikke store nok til at gøre noget.... men når først de er fuldvoksne og 4m. lange så kommer det sikkert også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

sarahb

Lou87 skriver:

What what what... !!!!
Jeg gyyyyser indvendigt...

det er rigtigt, så klamt... Den målte hede fandme om natten når hun sov for at få plads til hende... Den var fri ikke i bur, og hun tog så til lægen fordi den ikk spiste, og ja så fik hun grunden afvide.. Og ja så blev den aflivet...

Anmeld

23. marts 2011

Dinna88

sarahb skriver:

det er jo vildt... så de er ikke ude ved jer osv...?

Argh min venindes venninde havde en kæmpe stor slange, den blev aflivet for den sultede sig selv og lå og målte hende om natten for at se om hun kunne spises... ADDDDDDDDDDDDDDDDD

Det var sgu da godt nok, at den ikke nåede at spise hende...

Hvordan ved hun at den målte hende? Vågnede hun ved det? Og hvorfor søren var den ikke "spærret inde"?

Anmeld

23. marts 2011

sarahb

Dinna88 skriver:

Det var sgu da godt nok, at den ikke nåede at spise hende...

Hvordan ved hun at den målte hende? Vågnede hun ved det? Og hvorfor søren var den ikke "spærret inde"?

det var dyrelægen der spugte om hun sov med den, og hun fortalte så den var begyndt at komme i sengen om natten. Og ja i og med den ikke spiste og lå ved hende om natten, sagde han at den ligger og måler hende om den kunne spise hende.

Den har altid været ude, så det var normalt for hende

Anmeld

23. marts 2011

Lou87

sarahb skriver:

det er rigtigt, så klamt... Den målte hede fandme om natten når hun sov for at få plads til hende... Den var fri ikke i bur, og hun tog så til lægen fordi den ikk spiste, og ja så fik hun grunden afvide.. Og ja så blev den aflivet...

Nej Nej Nej hvor KLAMT!!
hvordan faen finder man ud af den gør det af den grund ???

SE det er bare GRUNDEN til jeg slet slet slet ikk ska ha sådan noget.. Har nok i min lille vovse (som sikkert også bare ville blive ædt hvis det var )

Anmeld

23. marts 2011

sarahb

Lou87 skriver:

Nej Nej Nej hvor KLAMT!!
hvordan faen finder man ud af den gør det af den grund ???

SE det er bare GRUNDEN til jeg slet slet slet ikk ska ha sådan noget.. Har nok i min lille vovse (som sikkert også bare ville blive ædt hvis det var )

det var dyrelægen der spugte om hun sov med den, og hun fortalte så den var begyndt at komme i sengen om natten. Og ja i og med den ikke spiste og lå ved hende om natten, sagde han at den ligger og måler hende om den kunne spise hende.

Anmeld

23. marts 2011

Dinna88

Den har altid været ude, så det var normalt for hende

Skummelt. Men nu også ret ansvarsløst at have den løs, kan man så sige

Anmeld

23. marts 2011

mth1987

Lou87 skriver:

Nu er jeg endnu mere glad for jeg IKKE spurgte hvad der rent faktisk var i de to terrarier
Så var jeg sponset rundt i stuen med hænderne i vejret

Slangerne får også lov at blive dernede. Er vildt angst for dem

Anmeld

23. marts 2011

sarahb

Dinna88 skriver:

Skummelt. Men nu også ret ansvarsløst at hende den løs, kan man så sige

ja det kan jeg så ikke gøre meget ved andet end at sige ja...

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

Slangerne får også lov at blive dernede. Er vildt angst for dem

hvis det er nogen trøst så har jeg selv været enormt bange for slanger, selv de helt små, men da jeg tog dyrepasser grundforløbet og fik en slange kastet i hænderne - blev jeg vildt overrasket over hvor godmodige de egentlig var , så det kan være du pludselig får lyst til at holde en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.