Krybdyr ? Hvor mange :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

Aabye

Anonym skriver:

hehe jeg sku lige til at sige du godt må købe min ung tæppepython, men synes ikke jeg vil gå af med ham når han er som han er ...
men kan godt forstå dig, det her er os ved at være helt oppe i det røde

Tæppen er en spændende slange.. 

Hvilken art (evt underart) er den du har?

Min egen var en Papua Bredli Jaguar.. Fra det første kuld der var her i danmark.. Super fin slange.. Og med et fantastisk temperament.. LOL.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Kaufie

Anonym skriver:

jeg var lige nede og tage nogen nye billeder af nogen af dem :d flest af slangerne da jeg ikke kan få nogen gode billeder af edderkopperne fordi de gemmer sig ..

Vores de store er også smithi'er.... Kan ikke huske hvad de små hedder - sorte med røde lyn på benene...

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

LineAabye skriver:

Tæppen er en spændende slange.. 

Hvilken art (evt underart) er den du har?

Min egen var en Papua Bredli Jaguar.. Fra det første kuld der var her i danmark.. Super fin slange.. Og med et fantastisk temperament.. LOL.. 

åh kan slet ikke huske hvad underarten hedder, ved bare at han er smuk, og det er den store af pigerne også synes bare det er skræmmende at man kan høre dem trække vejret på den måde

Anmeld

23. marts 2011

Aabye

Anonym skriver:

åh kan slet ikke huske hvad underarten hedder, ved bare at han er smuk, og det er den store af pigerne også synes bare det er skræmmende at man kan høre dem trække vejret på den måde

Jamen bare slangen er smuk er det jo også ligegyldigt hvilken art det er.. 

Men hvis det er en af de mere almindelige (den gul/sorte) kunne jeg næsten forestille mig at det er den variant det hedder varigeta (staves??) Eller Irian Yaya..

Ville gerne have tæpper igen.. Det er en yderst smuk slange.. Men det må blive når jeg er flyttet i hus og jeg har et værelse i overskud.. Så kan jeg nemlig lave slange rum igen.. :p

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

LineAabye skriver:

Jamen bare slangen er smuk er det jo også ligegyldigt hvilken art det er.. 

Men hvis det er en af de mere almindelige (den gul/sorte) kunne jeg næsten forestille mig at det er den variant det hedder varigeta (staves??) Eller Irian Yaya..

Ville gerne have tæpper igen.. Det er en yderst smuk slange.. Men det må blive når jeg er flyttet i hus og jeg har et værelse i overskud.. Så kan jeg nemlig lave slange rum igen.. :p

han er gul - sort, men meget sort i det... han er smuk
men jeg tør bare ikke have ham ud, andet end hvis jeg har fat i hovedet... og har virkelig ingen ide om hvordan jeg tæmmer ham .... har taget kontakt til en prof. slangetæmmer i håb om hjælp derfra.... har altid hørt at de skal være ude hverdag, og i menneske hænder osv... men ingen herhjemme tør, for hvis ikke han bider, så pisser han på en.. ikke så charmerende hehe....

Anmeld

23. marts 2011

Pia.

SSL skriver:

hahahahaha, det er bare SÅ meget mig, dét du siger! Er total nysgerrig efter at se hendes dyr, men jeg tør ikke Jeg turde faktisk ikke scrole længere ned efter dit indlæg haha.. Skal, skal ikke? Jeg gør det...... Mareidt i nat :/

GØR DET IIIIIKKKEEE .... Tro mig, det er et griiiimt syn

He He - jeg gjorde det, og nu kan vi snakkes ved i nat når vi vågner badet i sved he he

Anmeld

23. marts 2011

Peanut

Har også krybdyr, ikke som kæledyr, men som hobbydyr 

Har pt 27 slanger, 2 øgler og 3 fugleederkopper (selvom fugleederkopper ikke er et krybdyr).

Derudover har vi flere eksotiske pattedyr, såsom egern, pindsvin og lign. 

Rigtig spændende, og er vildt fascineret af dem 

-Ps, for 7-8 år side, var vi oppe på 100 slanger 

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

Peanut skriver:

Har også krybdyr, ikke som kæledyr, men som hobbydyr 

Har pt 27 slanger, 2 øgler og 3 fugleederkopper (selvom fugleederkopper ikke er et krybdyr).

Derudover har vi flere eksotiske pattedyr, såsom egern, pindsvin og lign. 

Rigtig spændende, og er vildt fascineret af dem 

-Ps, for 7-8 år side, var vi oppe på 100 slanger 

ejjjj hvor spændende, hvilke slanger har du ?

det er også "hoppydyr her", men mange kalder det jo "kæledyr"

Anmeld

23. marts 2011

Peanut

Anonym skriver:

ejjjj hvor spændende, hvilke slanger har du ?

det er også "hoppydyr her", men mange kalder det jo "kæledyr"

Cheynei tæppepyton (meget gul/sort i forhold til alm variegata)

Kongopyton med het for albino

Kongeboa med het for albino

Trynesnoge (både alm, albino og rød albino)

Kongesnoge

Men ja - det er vildt spændende 

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

Peanut skriver:

Cheynei tæppepyton (meget gul/sort i forhold til alm variegata)

Kongopyton med het for albino

Kongeboa med het for albino

Trynesnoge (både alm, albino og rød albino)

Kongesnoge

Men ja - det er vildt spændende 

årh har du ikke evt nogen billeder af dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.