Krybdyr ? Hvor mange :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

Anonym trådstarter

jeg var lige nede og tage nogen nye billeder af nogen af dem :d flest af slangerne da jeg ikke kan få nogen gode billeder af edderkopperne fordi de gemmer sig ..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Vidunderligeunger

nej nej nej, det har du bare ik?? gisp!!  jeg ville simpelthen ikke kunne komme i dit hjem.. sagt med et smil på læben.. puha..

må vi se ??

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

de 2 første billeder er tæppe pythoner, så kommer der os et billed af de 3 konge pythoner der ligger sammen, også 2 billeder af konge boa og 1 billed af tryne snog og nogen få billeder af edderkopperne...
kunne desværre ikke få et billed af min blå metallica edderkop

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

BlyViol skriver:

nej nej nej, det har du bare ik?? gisp!!  jeg ville simpelthen ikke kunne komme i dit hjem.. sagt med et smil på læben.. puha..

må vi se ??

har lige sat billeder ind

de har heldigvis deres eget værelse alle dyrene så de ikke står i stuen som de plejer at gøre

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

what...
det er dælme mange, har du billeder?

Har sat billeder ind nu

Anmeld

23. marts 2011

Vidunderligeunger

Anonym skriver:

har lige sat billeder ind

de har heldigvis deres eget værelse alle dyrene så de ikke står i stuen som de plejer at gøre

ville aldrig kunne sove hvis der var sådan nogen i mit hus. må jeg spørge hvorfor lige edderkop og slange i stedet for hund og kat?

Anmeld

23. marts 2011

Dinna88

Jeg kan ikke se det søde ved edderkopper, personligt synes jeg de er meget ucharmerende, for at sige det pænt

Men slanger synes jeg er fine nok - de skal bare ikke være for styre. Så synes jeg det søde forsvinder! 

Selv ELSKER jeg skilpadder! Eeeej, hvor er de bare skønne. En skilpadde kan virke til at være et passivt dyr, der er møg kedeligt - men lærer man den enkelte at kende, så kan personlighed virkelig vise sig. Jeg synes de er så dejlige dyr.

Men, jeg er meget imod at have disse som kæledyr. De hører ikke til i bur. 

Anmeld

23. marts 2011

mth1987

Min kæreste har to konge boa'er og så har vi lige købt en kamæleon der hedder Birger (længere forklaring) I forbindelse med denne tråd (hvis det lovligt) vil jeg da gøre opmærksom på vi har en hulens masse fodder mus billigt

Anmeld

23. marts 2011

Lou87

Anonym skriver:

jeg var lige nede og tage nogen nye billeder af nogen af dem :d flest af slangerne da jeg ikke kan få nogen gode billeder af edderkopperne fordi de gemmer sig ..

PUHAAAAAAA!!!!!!!
Sidder og bævrer - jeg ku bare ikk ha sådan noget i mit hjem..
Shit man, får det helt dårligt

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

BlyViol skriver:

ville aldrig kunne sove hvis der var sådan nogen i mit hus. må jeg spørge hvorfor lige edderkop og slange i stedet for hund og kat?

jeg ved ikke rigtig hvorfor, men synes bare de er så flotte og ret nemme at have med at gøre

- har selvfølgelig også 2 chinchillaer, 5 rotter, 2 mus og 4 kaniner (og nej de bliver ikke brugt til foder nogen af dem ) bare lige så det er sagt hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.