Dejligt jm tager snakken med jer, for tror din kæreste får sig en ordentlig overraskelse, når baby kommer til verdenen...
Tror det var 14 dage efter vi kom hjem, kom min svigermor i en lille uge. Hun er selvhjulpen i huset
dvs. hun skal ikke serveres for, hun næsten serverede for os
Men jeg synes stadig det var hårdt hun var der. Dels kendte/kender jeg hende ikke super godt og jeg er en super blufærdig person, som ikke synes det var fedt, når hun sad og gloede når jeg ammede. Jeg gik til sidst ind i soveværelset når jeg skulle amme, for jeg kunne mærke jeg ikke havde den ro i sindet, som jeg skulle have. -og stress sætter sig i mælken og produktionen går ned! -Nu elsker jeg når hun er på besøg, men må holde på, at når baby vil ud, så skal jeg have laang tid for "os" selv, for at jeg har det godt.
Så hvis svigerfamilien virkelig ikke er til at ryste af
Så lav et ammehjørne et sted i huset, hvor det kun er dig og baby der er. Alle andre er ikke velkommen og heller ikke for at "se til jer". Og det er foruden ikke en dårlig idé at have det, når i får besøg.. Det er dejligt med et sted, du kan sætte dig hen og få fred!!
Pøj pøj med det hele.. Håber i kommer frem til en løsning der dur for jer begge.
Anmeld