Familie boende efter fødslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

lykkekevin

jeg må nok også sige nej til sviger familien. syntes den første tid skal være mor far og barn tro ikke engang jeg ville have min egen for de elsker min børn for meget så jeg ville ikke få 2 sek fred og ro og sidde selv med med mit barn.

jeg tror ikke man får helt samme kontakt til barnet da der nok er andre der vil gå ind og sidde med det og sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

svanen73

OMG nej da

Anmeld

23. marts 2011

Tkcuf

NEJ! Så ville jeg egentlig hellere bo sammen med en flok vilde ulve!

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

Og ellers... så vis ham denne tråd 

Ja, den skærer det da ud i pap med procenterne. Måske det var en mulighed. Nu venter jeg lige og ser, om JM kan kurere hans hjerneblødning først

Anmeld

23. marts 2011

Clisolka

Noooooo way!! Jeg ved hvordan jeg havde det for 5 måneder siden, så nej, aldrig i livet. De første par uger skal man have en chance for at lære baby at kende - og komme til sig selv igen, uden at have nogle pustende i ryggen 

Anmeld

23. marts 2011

Bondepigen

Anonym skriver:

Kan lige opdatere lidt.

Har talt med min JM om at få en samtale, så vi -kæresten og jeg- ved hendes hjælp, kan få talt om, hvad barnets og vores behov er, når jeg har født. Hun vil gerne hjælpe, heldigvis. Jeg tror aldrig jeg ville kunne få det banket ind i hovedet på ham selv.

Jeg vil jo også gerne fortælle ham, at jeg er taknemlig for at hans familie gerne vil hjælpe og støtte os, være der for os og glædes med os. MEN jeg bliver nød til at sige fra, fordi det stresser mig, og stresser jeg kan det f.x. gå ud over mælken og en dårlig start på amningen og kontakten til barnet i den første tid..

Jeg siger jo ikke fra over for hans familie for at være led. Det er helt konkret fordi jeg vil os og vores barn det bedste. Og det håber jeg JM kan hjælpe mig med at forklare ham...

Tak for alle Jeres svar!

Det synes jeg lyder som en meget god idé. Håber jm kan hjælpe ham til at forstå det er for jer 3, og ikke fordi du ikke vil hans familie!

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

bondepigen skriver:

Det synes jeg lyder som en meget god idé. Håber jm kan hjælpe ham til at forstå det er for jer 3, og ikke fordi du ikke vil hans familie!

Det er også meget vigtigt for mig, at han forstår det på den måde. Og det håber jeg netop JM kan hjælpe mig med! For det er og bliver ikke for at fravælge hans familie eller afvise deres hjælp. Det er min måde at skabe de bedste rammer for vores lille nye familie.

Anmeld

23. marts 2011

mortilnoahogmelina

Nej absolut ikk !!! - jeg ville blive sååååå stresset af det , og det ville bare gøre mig mere ked end gavne mig . i forvejen synes jeg ikk det var fedt at nogen sad og overstigrede mine patter når jeg ammede . 

Anmeld

23. marts 2011

oo

Dusty skriver:

NEJ! Så ville jeg egentlig hellere bo sammen med en flok vilde ulve!

det er meget meget præcist sådan jeg også har det med dét

Anmeld

23. marts 2011

Charlotte Wberg

Hold da på hvor er der mange nej' et jeg ville sige ja... Nu er der så ikke risiko for at svigerfamilien ville gøre det... Men min mor kunne eksempelvis gøre det... Hun bor på Bornholm og jeg på Sjælland og ville aldrig bede hende om at tage på hotel. Nu bliver jeg heller ikke stresset over det, men hun ved også at serviceniveauet ville der efter. Og mit soveværelse ville være privat område til ro, amning og så videre... Denne gan blev hun dog kun en weekend lidt efter fødsel og kom igen nogle uger efter og blev lige knap en uge... Jeg kunne nemt holde til dobbelt op. Men ved ikke om manden ku gg. Om min mor så bare er nemmere at omgåes, om jeg er large i mit stressniveau eller hvad der spiller ind ved jeg ikke... :s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.