Jer der fik kønnet og vide til NF - var det rigtigt? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

AD

Maalene skriver:

Eej, øv Hehe... Hun vurderede det ellers ud fra det jeg har markeret på det første billede - men det kan man måske ikke?

Kan lige prøve at vedhæfte de andre billeder også

Blev scannet på Horsens Sygehus, sidder du og scanner på sygehus eller på privatklinik?

Sidder samme sted og scanner men er på barsel lige nu. Kan du huske hvad hun hed hende der scannede? For så kan jeg sige om du kan regne med kønnet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Happiness

Maalene skriver:

Det vil jeg da selvfølgelig

Den 2. april - hvor jeg er 15+1 - så det er jo faktisk lige om lidt

Ihh det blir spændende at høre hvad det så bliver Så I kan få shoppet lidt og tænke navne

Den 2. skal vi ogaå kigge ind til vores bebs Vi  skal til 3d scanning kl. 11 

Anmeld

21. marts 2011

Maalene

AnneDina skriver:

Sidder samme sted og scanner men er på barsel lige nu. Kan du huske hvad hun hed hende der scannede? For så kan jeg sige om du kan regne med kønnet.

Ej, hvor sjovt altså

Hun hedder Gitter K*ller (vil ikke lige skrive navnet, så det ikke kommer frem, når man søger på google)

Anmeld

21. marts 2011

Maalene

Happiness skriver:

Ihh det blir spændende at høre hvad det så bliver Så I kan få shoppet lidt og tænke navne

Den 2. skal vi ogaå kigge ind til vores bebs Vi  skal til 3d scanning kl. 11 

Ja, ved bare jeg kommer til at gå shop-amok

Haha - vidst godt vi kommer til at gå tidligt igang med navne - for vi bliver aaaldrig enige Hehe...

Ej, hvor sjovt det lige er samme dag... Det kan kun blive en fantastisk dag så

Anmeld

21. marts 2011

AD

Maalene skriver:

Ej, hvor sjovt altså

Hun hedder Gitter K*ller (vil ikke lige skrive navnet, så det ikke kommer frem, når man søger på google)

Jamen så kan du roligt regne med at det bliver en pige!!!

Anmeld

21. marts 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Ja okay, så kan jeg godt se det gør lidt af en forskel... Bliver spændende, hvad det ender med

Så valget er/var 500 d 10 eller 800 på mandag. Tid er penge, så de 300 overlever vi nok. psst kæresten for også skat tilbage på mandag, der er mere end nødvendigt til den scanning, kan i hvert stadig købe drømme klapvognen fra ny ved siden af

Anmeld

21. marts 2011

Jonna1979

Maalene skriver:

Neej, hvor dejligt at høre

Nu glæder jeg mig endnu mere - hvis det altså er muligt

Og stort tillykke med den lille prinsesse

Tusinde tak vi glæder os rigtig meget:-) Du kan rolig glæde dig de er så flinke og søde og jegTroede kun de kiggede efter kønnet men vi hørte hjertelydOg de målte hende osv

Anmeld

21. marts 2011

Maalene

AnneDina skriver:

Jamen så kan du roligt regne med at det bliver en pige!!!

Ej, hvor vildt

Det plejer hun måske at være god til at se?

Hun sagde også, at hun gerne ville have og vide, om hun fik ret, når vi kom til MD-scanning - og også hvis hun var forkert på den

Anmeld

21. marts 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Så valget er/var 500 d 10 eller 800 på mandag. Tid er penge, så de 300 overlever vi nok. psst kæresten for også skat tilbage på mandag, der er mere end nødvendigt til den scanning, kan i hvert stadig købe drømme klapvognen fra ny ved siden af

Haha - kan virkelig godt forstå dig - havde også glædeligt givet de 300 kr. mere - det er jo hele 14 dage vi snakker om - det er meget Hehe...

Anmeld

21. marts 2011

Maalene

Jonna1979 skriver:

Tusinde tak vi glæder os rigtig meget:-) Du kan rolig glæde dig de er så flinke og søde og jegTroede kun de kiggede efter kønnet men vi hørte hjertelydOg de målte hende osv

Det kan jeg virkelig godt forstå, at I gør

Ej, hvor skønt at høre - dejligt når man føler, at man får lidt ekstra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.