Jer der fik kønnet og vide til NF - var det rigtigt? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Fik de ret mht. kønnet til jeres nakkefoldsscanning?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

41.143 visninger
84 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

Maalene

Hej piger

Har haft en fantastisk NF i dag, hvor hun mente, at vi ventede os en lille pige

Tør ikke helt stole på det endnu, men kunne være sjovt lige at se, om de har haft ret hos jer

Selvfølgelig kun dem, som har fået kønnet oplyst til nakkefoldsscanningen, som kan være med her

Tusind tak for hjælpen søde piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

132319

Jeg fik det ikke at vide til scanningen men til en moderkagebiopsi og det er 100% sikkert.

Bortset fra det, så synes jeg det er dybt uetisk og forkert at oplyse køn til NF og ved at de fleste hospitaler heldigvis forbyder det.

Det ER 50/50 gætterier så tidligt og jeg synes simpelthen ikke at de jordemødre der sidder og giver forældre gæt, kan være det bekendt.

De KAN gætte rigtigt men det kan ligevel være forkert og nogle stoler jo hovedkulst på det og går måske ud og køber en masse kønsbestemte ting derefter -DUMT, rigtig dumt!

Anmeld

21. marts 2011

ZamanogDania

Jamen hun gættede rigtig vi fik en pige

Anmeld

21. marts 2011

Rosa

Vi fik afvid til NF at vi med 99% sikkerhed ventede os en lille pige. Vi gik glade hjem og valgte navn, og begyndte at købe tøj til en pige og til MD-scanningen et par måneder senere lå der tydeligt en lille dreng derinde, så pas på - det er faktisk ret hårdt at skulle til at "tænke om igen" når man ER begyndt at tænke på en bestemt måde om baby...  Og tillykke med god NF!!!

Anmeld

21. marts 2011

Maise86

Vi så en dreng til nf og jeg så virkelig det der lignede en tap på scanningen - og rigtig nok så fik vi en dreng :-)

Anmeld

21. marts 2011

Kofoed.

Altså nu har jeg ikke fået noget "bekræftet", men til min NF blev gætte en af hver, så det bliver spændende.

Men håber da, at i for bekræftet kønnet til MD, så i kan få kigget lidt efter lyserødt tøj 

Anmeld

21. marts 2011

Holbæktrunten

MHK skriver:

Jeg fik det ikke at vide til scanningen men til en moderkagebiopsi og det er 100% sikkert.

Bortset fra det, så synes jeg det er dybt uetisk og forkert at oplyse køn til NF og ved at de fleste hospitaler heldigvis forbyder det.

Det ER 50/50 gætterier så tidligt og jeg synes simpelthen ikke at de jordemødre der sidder og giver forældre gæt, kan være det bekendt.

De KAN gætte rigtigt men det kan ligevel være forkert og nogle stoler jo hovedkulst på det og går måske ud og køber en masse kønsbestemte ting derefter -DUMT, rigtig dumt!

Anmeld

21. marts 2011

132319

Rosa skriver:

Vi fik afvid til NF at vi med 99% sikkerhed ventede os en lille pige. Vi gik glade hjem og valgte navn, og begyndte at købe tøj til en pige og til MD-scanningen et par måneder senere lå der tydeligt en lille dreng derinde, så pas på - det er faktisk ret hårdt at skulle til at "tænke om igen" når man ER begyndt at tænke på en bestemt måde om baby...  Og tillykke med god NF!!!

Autch!  

Lige præcis dét jeg mener med mit tidligere indlæg, jeg synes bare ikke det er i orden!

Anmeld

21. marts 2011

Maalene

MHK skriver:

Stoler slet heller ikke nok på det til, at jeg kan finde på at gå ud og købe noget kønsbestemt endnu - men bare for at se, hvor ofte de gætter rigtigt når det er

Anmeld

21. marts 2011

Rosa

MHK skriver:

Autch!  

Lige præcis dét jeg mener med mit tidligere indlæg, jeg synes bare ikke det er i orden!

Ja vi have det faktisk ret underligt med det selvom vi ikke ønskede os et bestemt køn... Det føltes lidt som om man havde "mistet" den datter man troede man skule have, og pludselig lå der en "fremmed" lille dreng derinde i stedet for og sparkede  Men altså nu er vi jo bare overlykkelige for at det netop var vores lille Jonte der lå derinde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.