Jer der fik kønnet og vide til NF - var det rigtigt? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Haha - kan virkelig godt forstå dig - havde også glædeligt givet de 300 kr. mere - det er jo hele 14 dage vi snakker om - det er meget Hehe...

Venter man alligevel de 14 dage, så kunne man lige så godt vente 14 mere og så er det MD scanning. Men kommer også an på humøret i weekenden, kan jo være vi ombestemmer os og vil vente.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Fenja09

Jeg har stemt blankt, da de ikke så efter køn ved NF her i Aalborg. Jeg / vi var til NF to gange, da de ikke kunne måle nakkefolden første gang. Anden gang var det lægen på afdelingen der scannede og hun fortalte os mht køn, at det ikke kan ses så tidligt, da kønsdelene ikke er færdigudviklede. Jeg ville være meget i tvivl hvis vi fik køn af vide til NF....

Vi fik så af vide, at de gerne ville se efter køn til MD-scanningen, men der er jeg også 20 uger henne, så det burde være muligt at se medmindre navlesnoren/strengen sidder henover eller den vender helt forkert  

Hvis vi beslutter os for, at få kønnet af vide, bestiller vi stadig en privat scanning efter MD for at kunne vide os mere sikker på at de har set rigtigt

/Fenja

Anmeld

21. marts 2011

Bare-mig

Vi fik af vide at vi nok ville få en pige mere til NF, men de efterfølgende scanninger (får ca hver 3 uge) har vist at vi venter os en lille dreng

Anmeld

21. marts 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Venter man alligevel de 14 dage, så kunne man lige så godt vente 14 mere og så er det MD scanning. Men kommer også an på humøret i weekenden, kan jo være vi ombestemmer os og vil vente.

Ja, det har du ret i... Hehe... Var også nogle steder, hvor der var tider midt i april, og så synes jeg også ligeså godt vi kunne vente til MD - men det skal vi ikke nu Uhh, jeg glæder mig...

Ja, det ved man aldrig, men mon dog i ombestemmer jer

Anmeld

21. marts 2011

Maalene

AnneDina skriver:

Jamen så kan du roligt regne med at det bliver en pige!!!

Ej, hvor vildt

Det plejer hun måske at være god til at se?

Hun sagde også, at hun gerne ville have og vide, om hun fik ret, når vi kom til MD-scanning - og også hvis hun var forkert på den

OG TUSIND MANGE TAK FOR HJÆLPEN - GLEMTE JEG HELT AT SKRIVE

Anmeld

21. marts 2011

Maalene

Fenja09 skriver:

Jeg har stemt blankt, da de ikke så efter køn ved NF her i Aalborg. Jeg / vi var til NF to gange, da de ikke kunne måle nakkefolden første gang. Anden gang var det lægen på afdelingen der scannede og hun fortalte os mht køn, at det ikke kan ses så tidligt, da kønsdelene ikke er færdigudviklede. Jeg ville være meget i tvivl hvis vi fik køn af vide til NF....

Vi fik så af vide, at de gerne ville se efter køn til MD-scanningen, men der er jeg også 20 uger henne, så det burde være muligt at se medmindre navlesnoren/strengen sidder henover eller den vender helt forkert  

Hvis vi beslutter os for, at få kønnet af vide, bestiller vi stadig en privat scanning efter MD for at kunne vide os mere sikker på at de har set rigtigt

/Fenja

Det var også kun, hvis hun kunne se det, hun ville komme med et bud, og er 13+3 i dag, så man kan se lidt mere, end hvis jeg nu "kun" var 12+0... Men stoler heller ikke på det endnu, venter med at tro på noget, til vi har været til kønsscanning

Ja, kan jeg godt forstå i gør - man har jo hørt, at de har gættet forkert... Hehe...

Anmeld

21. marts 2011

Maalene

Mor til Maj skriver:

Vi fik af vide at vi nok ville få en pige mere til NF, men de efterfølgende scanninger (får ca hver 3 uge) har vist at vi venter os en lille dreng

Nå for pokker - det var ikke så heldigt

Men stort tillykke med den lille prins

Anmeld

21. marts 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Ja, det har du ret i... Hehe... Var også nogle steder, hvor der var tider midt i april, og så synes jeg også ligeså godt vi kunne vente til MD - men det skal vi ikke nu Uhh, jeg glæder mig...

Ja, det ved man aldrig, men mon dog i ombestemmer jer

Men ja der er alligevel mega lang tid til mandag/næste lørdag. håber tiden flyver afsted, så man lige pludselig bare står udenfor døren og det hedder minutter i stedet for dage/timer.

Måske, jeg er meget ustabil for tiden. hmmm, ved ikke om du kender det

Fik du forresten dit homontal?

Anmeld

21. marts 2011

CiSo

Til NF scanningen, fik jeg ikke af vide hvad køn de troede det var..

Men til MD fik jeg af vide det var en lille fin pige jeg skulle have..

Nogle måneder senere til 3D/4D scanning viste der sig den fineste lille tap på skærmen, og der var ingen tvivl.. Det var en lille dreng.

Anmeld

21. marts 2011

Fenja09

Maalene skriver:

Det var også kun, hvis hun kunne se det, hun ville komme med et bud, og er 13+3 i dag, så man kan se lidt mere, end hvis jeg nu "kun" var 12+0... Men stoler heller ikke på det endnu, venter med at tro på noget, til vi har været til kønsscanning

Ja, kan jeg godt forstå i gør - man har jo hørt, at de har gættet forkert... Hehe...

Synes det er rigtig fornuftigt at bestille en kønsscanning når man er lidt længere henne - skal man følge "de kloge" er det jo først fra uge 17 eller 18, at de kan vide sig sikre på kønnet, hvis barnet ligger korrekt

Glemte forresten helt at sige tillykke med bebsen og hjertelyd - det er så fantastisk at være til NF scanning, mest fordi man er forbi den kritiske periode og kan få lov at se at guldklumpen trives

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.