Jer der fik kønnet og vide til NF - var det rigtigt? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Jeg har bestilt tid i Fredericia - det ligger da tæt på Kolding

2D kønnscanning med billeder til 450 kr.

Har lige skrevet til dem

Men det er 800 ved tvillinger  men det er da stadig til, at overkomme, hehe. Nu venter jeg bare på svare, for med størrelse forskelle og det er tvillinger, kan der jo være problemer med en scanning lige nu og her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

twinny

uhhh, er det nogen, der ved om de siger det på Herlev?? skal nemlig d. 30 og vil gerne have de gætter..

så er der nogen, der ved det?

Anmeld

21. marts 2011

Maalene

GUSO skriver:

Nej der var jeg altså lige hurtig nok.. Det var ikke NF skanning men gennemskanning... Ups.. Men der fik de altså ret.. Camilla

Haha - helt i orden

Hvor skønt altså - bliver spændende om hun også får ret hende, som scannede i dag

Anmeld

21. marts 2011

Kofoed.

Kief31 skriver:

http://www.scanningsjordemoderen.dk/kontakt.html

I Silkeborg og Århus kan du få svar fra 14+0

Takker. Fandt en i Fredericia, 800 kr til tvillinger, dog venter jeg på svar om det er samme betingelser, når der nu er to og de kan drille ekstre meget.

Anmeld

21. marts 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Har lige skrevet til dem

Men det er 800 ved tvillinger  men det er da stadig til, at overkomme, hehe. Nu venter jeg bare på svare, for med størrelse forskelle og det er tvillinger, kan der jo være problemer med en scanning lige nu og her.

Ja, der er da mængderabat - 400 pr. stk Hehe...

Ja, det kan jeg godt se, bliver spændende, hvad de svarer... Husk og fortæl, hvis du skal til scanning

Anmeld

21. marts 2011

tinasmor

Diana... skriver:

På silkeborg oplyser det slet ikke om det så tidligt fordi de ikke kan være sikre på det så der får man det først at vide ved md og der har det været rigtigt begge gange. 

så jeg har stemt blankt. 

PÅ Hvidovre siger de slet ingen ting. Selv til MD scanning (i hvertfald de to gange jeg har været der) har de ikke ville udtale sig. Der er sikkert nogle jm der gør det, men hende vi havde, sagde at de som regel ikke siger noget på Hvidovre før efter uge 27 (hvor de fleste jo heldigvis slet ikke behøves scannet) Hun sagde at nogle gange sagde de det til MD scanning hvis det var meget tydeligt at det var en dreng, men ellers ønskede de ikke at være skyld i, at folk forventede det "forkerte" køn.

Anmeld

21. marts 2011

AD

Maalene skriver:

Hold da op - ja, så er der jo gode chancer for, at hun har ret så

Vedhæfter lige billedet, hun gættede ud fra, så du kan komme med dit gæt - er super spændt på at se, om I er enige

Hvor scanner du henne af?

Det er lidt svært at se på billedet da vinklen ikke er helt rigtig. Men en fin lille en er det da. Hvor er du blevet scannet henne?

KH Dina

Anmeld

21. marts 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Ja, der er da mængderabat - 400 pr. stk Hehe...

Ja, det kan jeg godt se, bliver spændende, hvad de svarer... Husk og fortæl, hvis du skal til scanning

Hehe ja, men i den her i Kolding er det samme pris uanset antal, hehe. Dog skal man have dobbel tid.

Sidder også helt utålmodigt.

Anmeld

21. marts 2011

Maalene

AnneDina skriver:

Det er lidt svært at se på billedet da vinklen ikke er helt rigtig. Men en fin lille en er det da. Hvor er du blevet scannet henne?

KH Dina

Eej, øv Hehe... Hun vurderede det ellers ud fra det jeg har markeret på det første billede - men det kan man måske ikke?

Kan lige prøve at vedhæfte de andre billeder også

Blev scannet på Horsens Sygehus, sidder du og scanner på sygehus eller på privatklinik?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. marts 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Hehe ja, men i den her i Kolding er det samme pris uanset antal, hehe. Dog skal man have dobbel tid.

Sidder også helt utålmodigt.

Ja okay, så kan jeg godt se det gør lidt af en forskel... Bliver spændende, hvad det ender med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.