Jer der fik kønnet og vide til NF - var det rigtigt? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

Maalene

Diana... skriver:

På silkeborg oplyser det slet ikke om det så tidligt fordi de ikke kan være sikre på det så der får man det først at vide ved md og der har det været rigtigt begge gange. 

så jeg har stemt blankt. 

Det er lidt sjovt, at de ikke gør det samme...

Men kender 2 andre par i Horsens, som fik og vide hvad de ventede til NF, og begge gange var det rigtigt - men der er jo også 50% chance for at gætte rigtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Hvorfor vil de ikke scanne så tidligt i Kolding ?

Nu er jeg 14+1, så boede jeg i nærheden af københavn, kunne jeg få kønnene afvide i dag. Skal vente til 17+0 som minium.

Jamen glæder mig til den anden

Jeg har bestilt tid i Fredericia - det ligger da tæt på Kolding

2D kønnscanning med billeder til 450 kr.

Anmeld

21. marts 2011

tinasmor

MHK skriver:

Det ER 50/50 gætterier så tidligt og jeg synes simpelthen ikke at de jordemødre der sidder og giver forældre gæt, kan være det bekendt.

Anmeld

21. marts 2011

Kief31

Kofoed33 skriver:

Hvorfor vil de ikke scanne så tidligt i Kolding ?

Nu er jeg 14+1, så boede jeg i nærheden af københavn, kunne jeg få kønnene afvide i dag. Skal vente til 17+0 som minium.

Jamen glæder mig til den anden

http://www.scanningsjordemoderen.dk/kontakt.html

I Silkeborg og Århus kan du få svar fra 14+0

Anmeld

21. marts 2011

Maalene

betiinsen skriver:

åhhhh søde, hvor dejligt at det var en fantastisk oplevelse til NF, det er altså også fedt at se den lille som faktisk ligner en lille baby

ved mig kunne de ikke oplyse ved NF hvilket køn det var, men var til kønsscanning i uge 15, og der gættede de på en pige, hvilket 4 andre scanninger også har sagt.. så tror de kan se det ret tidligt

Ja, det er helt vildt så meget man allerede kan se - det er helt fantastisk

Ja, så er der godt nok store chancer for der gemmer sig en lille pige i din mave søde - ville blive utrolig overrasket, hvis det ikke er tilfældet Men er jo også 13+3 i dag, så den rigtige ende af køns-gætterierne

Anmeld

21. marts 2011

Maalene

AnneDina skriver:

Man kan godt se køn til NF HVIS man ved hvordan man skal scanne efter det! Der er lavet studier omkring netop dette og de viste at man fra 12+4 kan sige køn med 98-100 % sikkerhed hvis man scanner på den helt rigtige måde og barnet ligger korekt til dette. Man skal se barnet i profil og imellem benene for at se hvilken vinkel tappen er - alle fostre har en tap men den vender opad ved drenge og lige ud ved piger. Faktisk er det nogen gange nemmere at se køn ved NF end ved misdannelsesscanningen da barnet er blevet større og kan gemme kønnet med sine krydsede ben og med navlesnor imellem benene.

Hvis du har et billede af kønnet så prøv at ligge det ind her på siden - så skal jeg gerne kigge med. Som sagt skal det helst være et billede i profil.

KH Dina der sidder og scanner til dagligt

Hold da op - ja, så er der jo gode chancer for, at hun har ret så

Vedhæfter lige billedet, hun gættede ud fra, så du kan komme med dit gæt - er super spændt på at se, om I er enige

Hvor scanner du henne af?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. marts 2011

Jonna1979

Maalene skriver:

Glæd dig vi var også i fredericia til kønsscanning ved en birgit det var alle pengene værd

Anmeld

21. marts 2011

Maalene

Jonna1979 skriver:

Glæd dig vi var også i fredericia til kønsscanning ved en birgit det var alle pengene værd

Neej, hvor dejligt at høre

Nu glæder jeg mig endnu mere - hvis det altså er muligt

Og stort tillykke med den lille prinsesse

Anmeld

21. marts 2011

GUSO

Nej der var jeg altså lige hurtig nok.. Det var ikke NF skanning men gennemskanning... Ups.. Men der fik de altså ret.. Camilla

Anmeld

21. marts 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Har lige skrevet til dem

Men det er 800 ved tvillinger  men det er da stadig til, at overkomme, hehe. Nu venter jeg bare på svare, for med størrelse forskelle og det er tvillinger, kan der jo være problemer med en scanning lige nu og her.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.