Jer der fik kønnet og vide til NF - var det rigtigt? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

Maalene

ZamanogDania skriver:

Jamen hun gættede rigtig vi fik en pige

Hvor skønt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Maalene

Rosa skriver:

Vi fik afvid til NF at vi med 99% sikkerhed ventede os en lille pige. Vi gik glade hjem og valgte navn, og begyndte at købe tøj til en pige og til MD-scanningen et par måneder senere lå der tydeligt en lille dreng derinde, så pas på - det er faktisk ret hårdt at skulle til at "tænke om igen" når man ER begyndt at tænke på en bestemt måde om baby...  Og tillykke med god NF!!!

Hold da op - sikke en omstilling man lige pludselig skal igennem...

Tør slet heller ikke stole på noget endnu, men meget sjovt lige at se, hvor mange som har fået det rigtige og vide

Anmeld

21. marts 2011

Maalene

Maise86 skriver:

Vi så en dreng til nf og jeg så virkelig det der lignede en tap på scanningen - og rigtig nok så fik vi en dreng :-)

Ihh, hvor fantastisk

Anmeld

21. marts 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Altså nu har jeg ikke fået noget "bekræftet", men til min NF blev gætte en af hver, så det bliver spændende.

Men håber da, at i for bekræftet kønnet til MD, så i kan få kigget lidt efter lyserødt tøj 

Uhh, bliver altså spændende, om de har haft ret i deres gæt så Men på den måde er de sikre på, at ihvertfald 1 af gættene er rigtigt

Ja, det gør det godt nok - men har snydt og har bestilt tid til en kønsscanning - ved manden ikke, vil overraske ham, så bliver lidt spændende hvad han siger til det

Anmeld

21. marts 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Uhh, bliver altså spændende, om de har haft ret i deres gæt så Men på den måde er de sikre på, at ihvertfald 1 af gættene er rigtigt

Ja, det gør det godt nok - men har snydt og har bestilt tid til en kønsscanning - ved manden ikke, vil overraske ham, så bliver lidt spændende hvad han siger til det

Ja de er i hvert fald helgraderet.

Jamen hvornår ? fortæl fortæl Hvis du vil?!?

Anmeld

21. marts 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Ja de er i hvert fald helgraderet.

Jamen hvornår ? fortæl fortæl Hvis du vil?!?

Det vil jeg da selvfølgelig

Den 2. april - hvor jeg er 15+1 - så det er jo faktisk lige om lidt

Anmeld

21. marts 2011

Diana...

På silkeborg oplyser det slet ikke om det så tidligt fordi de ikke kan være sikre på det så der får man det først at vide ved md og der har det været rigtigt begge gange. 

så jeg har stemt blankt. 

Anmeld

21. marts 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Det vil jeg da selvfølgelig

Den 2. april - hvor jeg er 15+1 - så det er jo faktisk lige om lidt

Hvorfor vil de ikke scanne så tidligt i Kolding ?

Nu er jeg 14+1, så boede jeg i nærheden af københavn, kunne jeg få kønnene afvide i dag. Skal vente til 17+0 som minium.

Jamen glæder mig til den anden

Anmeld

21. marts 2011

betiinsen

Maalene skriver:

Hej piger

Har haft en fantastisk NF i dag, hvor hun mente, at vi ventede os en lille pige

Tør ikke helt stole på det endnu, men kunne være sjovt lige at se, om de har haft ret hos jer

Selvfølgelig kun dem, som har fået kønnet oplyst til nakkefoldsscanningen, som kan være med her

Tusind tak for hjælpen søde piger

åhhhh søde, hvor dejligt at det var en fantastisk oplevelse til NF, det er altså også fedt at se den lille som faktisk ligner en lille baby

ved mig kunne de ikke oplyse ved NF hvilket køn det var, men var til kønsscanning i uge 15, og der gættede de på en pige, hvilket 4 andre scanninger også har sagt.. så tror de kan se det ret tidligt

Anmeld

21. marts 2011

AD

Man kan godt se køn til NF HVIS man ved hvordan man skal scanne efter det! Der er lavet studier omkring netop dette og de viste at man fra 12+4 kan sige køn med 98-100 % sikkerhed hvis man scanner på den helt rigtige måde og barnet ligger korekt til dette. Man skal se barnet i profil og imellem benene for at se hvilken vinkel tappen er - alle fostre har en tap men den vender opad ved drenge og lige ud ved piger. Faktisk er det nogen gange nemmere at se køn ved NF end ved misdannelsesscanningen da barnet er blevet større og kan gemme kønnet med sine krydsede ben og med navlesnor imellem benene.

Hvis du har et billede af kønnet så prøv at ligge det ind her på siden - så skal jeg gerne kigge med. Som sagt skal det helst være et billede i profil.

KH Dina der sidder og scanner til dagligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.